You are not connected. Please login or register

Princezini Dnevnici - Meg Kabot.

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 1 of 1]

1 Princezini Dnevnici - Meg Kabot. on Thu 03 Jun 2010, 6:08 pm

Zla_Sam


Administrator
Administrator
Da li ste čitali ?


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _



just twenty seconds 'til you're no longer mine.
http://willyoudothisforme.tumblr.com/

2 Re: Princezini Dnevnici - Meg Kabot. on Mon 07 Jun 2010, 2:41 pm

DEstiny :3


Love Sucks
Love Sucks
Jesam.Simpaticne knjizice ^^

3 Re: Princezini Dnevnici - Meg Kabot. on Fri 11 Jun 2010, 11:01 am

Nathan's girl.


Administrator
Administrator
Citala sam. Knjige mog detinjstva Very Happy
Mnogo ih sve volim.Prvu sam,procitala,sa ja mislim 10 ili 11 godina Smile


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _


One Tree Hill ♥
http://thevampdiaries.niceboard.net

4 Re: Princezini Dnevnici - Meg Kabot. on Sun 18 Jul 2010, 7:54 pm

ILoveVampires


Someone's New in Your World
Someone's New in Your World
Katherine Pierce ♥ wrote:Citala sam. Knjige mog detinjstva Very Happy
Mnogo ih sve volim.Prvu sam,procitala,sa ja mislim 10 ili 11 godina Smile

5 Re: Princezini Dnevnici - Meg Kabot. on Fri 12 Nov 2010, 10:14 pm

chocolateChanel.


Administrator
Administrator
Procitala davnoo Razz vise se ni ne secam o cemu se rade Razz


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Svako ima svoju srećnu zvezdu. Neka moja noćas prati tebe. ~

6 Re: Princezini Dnevnici - Meg Kabot. on Sat 13 Nov 2010, 9:50 pm

Starlight


Moderator
Moderator
procitala sam 2-3 dela, obozavala sam ovo u osnovnoj Smile


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _



"Because in the end when you lose somebody, every candle, every prayer, is not going to make up for the fact the only thing that you have left is a hole in your life where that somebody used to be and a rock with a birthday carved into it that I'm pretty sure is wrong."

7 Re: Princezini Dnevnici - Meg Kabot. on Sat 11 Dec 2010, 10:16 pm

♥Stelena♥


Someone's New in Your World
Someone's New in Your World
Kaya wrote:procitala sam 2-3 dela, obozavala sam ovo u osnovnoj Smile

I ja Smile

8 Re: Princezini Dnevnici - Meg Kabot. on Mon 18 Apr 2011, 2:17 pm

Lusi.♥


Welcome to Mystic falls
Welcome to Mystic falls
Čitala sam. Super su, i film mi je super isto:)

9 Re: Princezini Dnevnici - Meg Kabot. on Sun 23 Oct 2011, 11:35 pm

Nika Kći Zevsova ~


Administrator
Administrator
Film tako nema veze sa knjigom, što je šteta. xD
Michael je otišao u peršun, kroz onog glumca, ja sam ga drugačije zamišljala.
Čitala sam u osnovnoj knjige, pozajmljivala od drugarice.

Želim jednog dana da pročitam sve ostale delove. Samo da bih bidela razvoj njene veze sa njim. XD
Malo sam se ispojlerisala za Michaela na wikipediji. -.- No dobro. xD


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

They are strong together, and they are each other’s weakness.

10 Re: Princezini Dnevnici - Meg Kabot. on Thu 01 Dec 2011, 4:22 pm

*MiMa*97


Dear Diary ...
Dear Diary ...
citala sama al samo neke delove...

11 Re: Princezini Dnevnici - Meg Kabot. on Fri 06 Jan 2012, 9:44 pm

Issi


Dear Diary ...
Dear Diary ...
Nathan's girl. wrote:Citala sam. Knjige mog detinjstva Very Happy
Mnogo ih sve volim.Prvu sam,procitala,sa ja mislim 10 ili 11 godina Smile

upravo tako Smile obozavala sam ovu knjigu kad sam bila manja.. vecinu sam zaboravila doduse..

http://taylorswift-serbia.weebly.com/

12 Re: Princezini Dnevnici - Meg Kabot. on Thu 12 Jan 2012, 10:22 pm

vampirekaca


Dear Diary ...
Dear Diary ...
Čitala...simpatično... Very Happy

13 Re: Princezini Dnevnici - Meg Kabot. on Sat 21 Jan 2012, 2:27 pm

Angi93


First Bite
First Bite
Nazalost nisam... Mada bih htela da sam. A sad mi je bruka da uzmem.

http://rbdandtvd.nstars.org

14 Re: Princezini Dnevnici - Meg Kabot. on Wed 15 Feb 2012, 3:23 pm

Rose in the Rain


Dear Diary ...
Dear Diary ...
Vjerovatno cu procitati