You are not connected. Please login or register

 » SPAM » Zabava » Televizija » One Tree Hill

One Tree Hill

Go to page : 1, 2, 3, 4, 5  Next

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 1 of 5]

1 One Tree Hill on Thu 20 May 2010, 1:28 am

Zla_Sam


Administrator
Administrator
„Tri Hil“ (engl. One Tree Hill) je televizijska serija, po žanru drama, o životima mladih ljudi u mestu Tri Hil. U centru priče su petoro mladih ljudi, koji su međusobno povezani ljubavlju i prijateljstvom, a sve ih je na neki način spojila košarka. Tri Hil je serija koju je kreirao Mark Švon, a prva epizoda serije emitovana je 23. septembra 2003. godine na televiziji WB. Serija je prikazivana na televiziji WB sve do 3. maja 2006. godine, kada je objavljeno da će doći do spajanja televizijskih mreža UPN i WB i formiranja nove televizijske mreže pod nazivom CW. Četvrta sezona počela je da se prikazuje na televiziji CW 27. septembra, 2006, u terminu od 21 čas, ponedeljkom. Peta sezona se prikazivala u istom terminu, i završena je 19. maja 2008. Televizijska mreža CW je objavila da će se snimati i šesta sezona serije. 6. oktobra 2008, Mark Švon je potpisao ugovor, koji gotovo stoprocentno garantuje snimanje nove, sedme, sezone serije, iako većini glavnih glumaca ugovori ističu na kraju prikazivanja trenutne, šeste, sezone. Dosad je emitovano šesnaest epizoda šeste sezone. Sam Mark Švon, takođe je lično zagarantovao da će biti snimana i prikazana i sedma sezona, i to u toku 2009. i 2010. godine.


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _



just twenty seconds 'til you're no longer mine.
http://willyoudothisforme.tumblr.com/

2 Re: One Tree Hill on Thu 20 May 2010, 1:08 pm

Nathan's girl.


Administrator
Administrator
Gledala prve dve sezone.Serija nije losa,mada je mene malo smorila xD
Najj mi je bila Brooke


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _


One Tree Hill ♥
http://thevampdiaries.niceboard.net

3 Re: One Tree Hill on Thu 20 May 2010, 1:52 pm

♥qυєєη σƒ sнα∂σωѕ♥


Werewolf in Town
Werewolf in Town
Gledala sam pre par godina, dok se prikazivala na tv-u...
Sad sam opet pocela da gledam na netu i stigla sam do druge sezone. Smile
Brucas i Naley su mi najbolji! <3

4 Re: One Tree Hill on Thu 20 May 2010, 2:04 pm

Damons'Girl*


First Bite
First Bite
Damon's Girl wrote:Gledala sam pre par godina, dok se prikazivala na tv-u...
Sad sam opet pocela da gledam na netu i stigla sam do druge sezone. Smile
Brucas i Naley su mi najbolji! <3

Slazem se za Brukas I Naley ... zao mi sto je Lucas zavrsio sa Peyton -.- ... al sta da se radi xD
♥Brooke
♥Lucas

btw. gledala sam skoro celu seriju, nisam gledala samo 5-6 epizoda iz zadnje sezone...

http://twitter.com/TaRaNS95

5 Re: One Tree Hill on Thu 20 May 2010, 2:39 pm

♥qυєєη σƒ sнα∂σωѕ♥


Werewolf in Town
Werewolf in Town
Damons'Girl* wrote:
Damon's Girl wrote:Gledala sam pre par godina, dok se prikazivala na tv-u...
Sad sam opet pocela da gledam na netu i stigla sam do druge sezone. Smile
Brucas i Naley su mi najbolji! <3

Slazem se za Brukas I Naley ... zao mi sto je Lucas zavrsio sa Peyton -.- ... al sta da se radi xD

Uhh i meni. MNOGO. Ne volim Peyton, a Lucasa obozavam. I love you

6 Re: One Tree Hill on Thu 20 May 2010, 11:10 pm

.Sunny.


Dear Diary ...
Dear Diary ...
Brucas---the best...
Peyton mi picci po zicima...Brooke je najj...=)

http://gossipgirl4um.forumotion.com

7 Re: One Tree Hill on Thu 27 May 2010, 6:20 pm

♥qυєєη σƒ sнα∂σωѕ♥


Werewolf in Town
Werewolf in Town
^deadly.weapon^ wrote:Brucas---the best...
Peyton mi picci po zicima...Brooke je najj...=)
Slazem se, skroz. Smile

Peyton me nervira od prve epizode. -.-

8 Re: One Tree Hill on Fri 28 May 2010, 12:16 pm

DEstiny :3


Love Sucks
Love Sucks
Skinula sam da odgledam.Bas me zanima kakva je serija. (:

9 Re: One Tree Hill on Mon 31 May 2010, 9:05 am

Bojana Winchaster


At Mystic Grills
At Mystic Grills
meni je bila jedna od omiljenih...nisam imala vremena da sve odgledam..ali vec sam krenula da skidam epizode ..tako da jedva cekam ponovo da gledam ..Very Happy

http://truebloodsrbija.vampire-legend.net/

10 Re: One Tree Hill on Sun 06 Jun 2010, 2:11 pm

P. Sawyer


Dear Diary ...
Dear Diary ...
obozavam tu seriju..
najbolja na svetu... <3

naj mi je Peyton..sto se moze videti po mom nick-u..^^
i takodje sam Leyton fan forever..! srce
jako mi je zao sto su oni otisli iz serije..
i sto se nisu pojavljivali u 7. sezoni (a verovatno nece ni u 8.).. placeem

http://http:/oth-balkan.forumotion.com

11 Re: One Tree Hill on Mon 07 Jun 2010, 1:03 pm

♥qυєєη σƒ sнα∂σωѕ♥


Werewolf in Town
Werewolf in Town
P. Sawyer wrote:obozavam tu seriju..
najbolja na svetu... <3

naj mi je Peyton..sto se moze videti po mom nick-u..^^
i takodje sam Leyton fan forever..!
srce
jako mi je zao sto su oni otisli iz serije..
i sto se nisu pojavljivali u 7. sezoni (a verovatno nece ni u 8.).. placeem
Skroz suprotno od mene. Smile
Ali mnogo mi se svidja kako crta. <3

12 Re: One Tree Hill on Tue 22 Jun 2010, 8:11 pm

-Neznanka-


Dear Diary ...
Dear Diary ...
Gledala sam seriju na netu, al nisam sve sezone.. nzm sto.. extra je serija
I najbolji su mi Brooke i Lucas Smile

13 Re: One Tree Hill on Fri 02 Jul 2010, 1:39 pm

Damons'Girl*


First Bite
First Bite
Najbolji su mi Brooke i Lucas Smile gledala sam celu seriju..tj do onog sto se sad prikazuju... Zao mi sto Chad vise ne glumi ovde :// Takodje Haley mi je dobra

http://twitter.com/TaRaNS95

14 Re: One Tree Hill on Sun 18 Jul 2010, 7:33 pm

ILoveVampires


Someone's New in Your World
Someone's New in Your World
♥qυєєη σƒ sнα∂σωѕ♥ wrote:
Damons'Girl* wrote:
Damon's Girl wrote:Gledala sam pre par godina, dok se prikazivala na tv-u...
Sad sam opet pocela da gledam na netu i stigla sam do druge sezone. Smile
Brucas i Naley su mi najbolji! <3

Slazem se za Brukas I Naley ... zao mi sto je Lucas zavrsio sa Peyton -.- ... al sta da se radi xD

Uhh i meni. MNOGO. Ne volim Peyton, a Lucasa obozavam. I love you

15 Re: One Tree Hill on Sun 25 Jul 2010, 3:55 pm

chocolateChanel.


Administrator
Administrator
volela sam da gleedam Smile


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Svako ima svoju srećnu zvezdu. Neka moja noćas prati tebe. ~

16 Re: One Tree Hill on Mon 26 Jul 2010, 11:27 am

Tasha'94


Dear Diary ...
Dear Diary ...
Obozavala sam seriju !
I naravno, Brukas i Nejli.
Pejton ne volim. :/

17 Re: One Tree Hill on Thu 29 Jul 2010, 7:53 am

Zox (:


Welcome to Mystic falls
Welcome to Mystic falls
Jedna od serija koje ću zauvek da volim. ♥

“Every instinct to the contrary had simply been a denial of the following truth: I was now and would always be in love with Peyton Sawyer.”

YOU ARE REMEMBERING IT WRONG.



“I’m the guy for you, Brooke Davis. You’ll see.”



Lucas: You’re the one who wanted to be non-exclusive, I’m just doing what you wanted.
Brooke: What I wanted? I wanted you to fight for me! I wanted you to say that there is no one else you could ever be with, and that you’d rather be alone than without me. I wanted the Lucas Scott from the beach that night telling the world that he’s the one for me!
Lucas: How was I supposed to know that?
Brooke: You just are.




Lucas: Brooke, I’m sorry. What you did with Chris, it’s ok.
Brooke: It’s not! It can’t be. It’s too much to forgive!
Lucas: Well that’s too bad, because I forgive you.
Brooke: You can’t!
Lucas: I just did, so you’re gonna just have to deal with it. I’m the guy for you Brooke Davis and I know I hurt you the last time we were together but….
Brooke: I love you.
Lucas: I love you too, pretty girl.




Lucas: Brooke, I’m sorry I said that. You’re not psychotic. I mean, a little disturbed, maybe.
Brooke: You think this is funny?!
Lucas: Know what I think? I think you’re trying to sabotage us. Find any reason so you can end it. So that you don’t have to worry about getting hurt again.
Brooke: But the same words, Lucas? The exact same words?
Lucas: I never sent that letter to Peyton.
Brooke: And I never sent my letters to you either but they still meant something! Just tell me, why me, this time? Why not Peyton?
Lucas: I can’t say anything bad about Peyton. She’s my friend, and she’s your best friend!
Brooke: That’s OK, you can say bad things about her.
Lucas: Oh, Brooke. The truth is, I care about Peyton.
Brooke: Then what is the difference?
Lucas: The difference… The difference is I love you, Brooke. I wanna be with you, not Peyton.
Brooke: But why? I need to know why.
Lucas: Because you kink your eyebrow when you’re trying to be cute. Because you quote Camus, even though I’ve never actually seen you read. And because, you miss your parents, but you’ll never ever admit that. And because I’ve given exactly two of these embarrassing speeches in my entire life, and they’ve both been with you. I mean, that’s gotta mean something right? And because we’re both gonna get pneumonia, but if you need to hear why I love you, I can go on all night.
Brooke: You did pretty good.




“I said I wasn’t gonna do this. I said it wasn’t worth it, but it is. Lucas broke up with me. I was looking forward to getting a chance to show him how much he means to me and.. And he said he just wants to be friends - and every idiot knows that’s just code for go away. I don’t know what I’m supposed to do.”



Lucas: I love you Brooke. I don’t know how else to say it.
Brooke: How about how you show it? I am not pushing you away Lucas, I am holding on for dear life! But I need you to need me back! I mean, why didn’t you tell me about the kiss and why didn’t you call me while you were away and why won’t you ever just let me all the way in?! We have to go give our toasts now. About love.



Jedan od najboljih parova ikad. ♥

http://www.twilightsrbija.com

18 Re: One Tree Hill on Sun 01 Aug 2010, 5:32 pm

Damons'Girl*


First Bite
First Bite
Zox (: wrote:Jedna od serija koje ću zauvek da volim. ♥

“Every instinct to the contrary had simply been a denial of the following truth: I was now and would always be in love with Peyton Sawyer.”

YOU ARE REMEMBERING IT WRONG.



“I’m the guy for you, Brooke Davis. You’ll see.”



Lucas: You’re the one who wanted to be non-exclusive, I’m just doing what you wanted.
Brooke: What I wanted? I wanted you to fight for me! I wanted you to say that there is no one else you could ever be with, and that you’d rather be alone than without me. I wanted the Lucas Scott from the beach that night telling the world that he’s the one for me!
Lucas: How was I supposed to know that?
Brooke: You just are.




Lucas: Brooke, I’m sorry. What you did with Chris, it’s ok.
Brooke: It’s not! It can’t be. It’s too much to forgive!
Lucas: Well that’s too bad, because I forgive you.
Brooke: You can’t!
Lucas: I just did, so you’re gonna just have to deal with it. I’m the guy for you Brooke Davis and I know I hurt you the last time we were together but….
Brooke: I love you.
Lucas: I love you too, pretty girl.




Lucas: Brooke, I’m sorry I said that. You’re not psychotic. I mean, a little disturbed, maybe.
Brooke: You think this is funny?!
Lucas: Know what I think? I think you’re trying to sabotage us. Find any reason so you can end it. So that you don’t have to worry about getting hurt again.
Brooke: But the same words, Lucas? The exact same words?
Lucas: I never sent that letter to Peyton.
Brooke: And I never sent my letters to you either but they still meant something! Just tell me, why me, this time? Why not Peyton?
Lucas: I can’t say anything bad about Peyton. She’s my friend, and she’s your best friend!
Brooke: That’s OK, you can say bad things about her.
Lucas: Oh, Brooke. The truth is, I care about Peyton.
Brooke: Then what is the difference?
Lucas: The difference… The difference is I love you, Brooke. I wanna be with you, not Peyton.
Brooke: But why? I need to know why.
Lucas: Because you kink your eyebrow when you’re trying to be cute. Because you quote Camus, even though I’ve never actually seen you read. And because, you miss your parents, but you’ll never ever admit that. And because I’ve given exactly two of these embarrassing speeches in my entire life, and they’ve both been with you. I mean, that’s gotta mean something right? And because we’re both gonna get pneumonia, but if you need to hear why I love you, I can go on all night.
Brooke: You did pretty good.




“I said I wasn’t gonna do this. I said it wasn’t worth it, but it is. Lucas broke up with me. I was looking forward to getting a chance to show him how much he means to me and.. And he said he just wants to be friends - and every idiot knows that’s just code for go away. I don’t know what I’m supposed to do.”



Lucas: I love you Brooke. I don’t know how else to say it.
Brooke: How about how you show it? I am not pushing you away Lucas, I am holding on for dear life! But I need you to need me back! I mean, why didn’t you tell me about the kiss and why didn’t you call me while you were away and why won’t you ever just let me all the way in?! We have to go give our toasts now. About love.



Jedan od najboljih parova ikad. ♥


posle ovog tvog posta i jedne pesme sto me podseca na OTH, sad mi se o5 sve gleda Smile

http://twitter.com/TaRaNS95

19 Re: One Tree Hill on Sun 01 Aug 2010, 5:39 pm

Em (:


Moderator
Moderator
Ja sam nepovratni Brucas shipper, i mislim da im nikada, nikada neću oprostiti što su Lucasa stavili da završi sa Peyton, NIKADA. Ona je sva jadna, i nije mi za njega uopšte. Ne bi mi čak bilo ni žao toliko da su ostali Brucas zajedno, a da su otišli iz serije - tako bi mi priča bila kompletna. Sad nisam uopšte srećna zbog ovakvog nastavka serije, neka je završe više, počela je da smara. :/

Brucas prosto pripadaju zajedno. Sve njihove scene, i svaki pogled, sve... savršeni su. ♥ Drama između njih je bila po mojim standardima (Razz) apsolutno savršena, ali nije se završilo kako je trebalo. Sad Brooke sad jeste sa Julianom i sve to, ali nema ono što je imala sa Lucasom.

Ova tema me sad podseti da treba da pogledam poslednje 2 epizode sedme sezone, nisam ih gledala. :S


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _




20 Re: One Tree Hill on Sat 21 Aug 2010, 5:32 pm

Ilae90


At Mystic Grills
At Mystic Grills
Najbolja serija... IKADA!!!

21 Re: One Tree Hill on Sun 22 Aug 2010, 12:39 am

irenatuna


At Mystic Grills
At Mystic Grills
nisam gledala a ni necu izgleda xD

http://ajrinluv.deviantart.com/

22 Re: One Tree Hill on Sun 22 Aug 2010, 12:57 am

Ilae90


At Mystic Grills
At Mystic Grills
Shto necesh?

23 Re: One Tree Hill on Sun 22 Aug 2010, 12:43 pm

irenatuna


At Mystic Grills
At Mystic Grills
ma planirala sam jedno 51561 serija da gledam i sve me mrzi da skidam tako kad nisam do sad ne verujem da cu uopste What a Face

http://ajrinluv.deviantart.com/

24 Re: One Tree Hill on Mon 23 Aug 2010, 7:16 am

Ilae90


At Mystic Grills
At Mystic Grills
Eh, shteta! U R gonna miss too much!

25 Re: One Tree Hill on Wed 25 Aug 2010, 4:31 pm

Nathan's girl.


Administrator
Administrator
Serija je predobra. Stvarno. Sve ih gotivim osim sugavog Dan-a :@
Bas ne mogu da izdvojim poseban par.Svi parovi su gotivni.Ali Nathana kao lika JAKO MNOGO PUNO gotivim. Stvarno... Najlepsi je ^^


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _


One Tree Hill ♥
http://thevampdiaries.niceboard.net

26 Re: One Tree Hill Today at 8:35 pm

Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 1 of 5]

Go to page : 1, 2, 3, 4, 5  Next

 » SPAM » Zabava » Televizija » One Tree Hill

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum