You are not connected. Please login or register

20. Do Not Go Gentle

Go to page : 1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 1 of 3]

1 20. Do Not Go Gentle on Fri 16 Mar 2012, 7:08 pm

chocolateChanel.


Administrator
Administrator
Sinopsis:
Spoiler:
ŠTA NAM PRUŽA SVET - Alaric dobija neočekivanog saveznika koji će ga povesti duž novog, opasnog puta dok Damon i Meredith pokušavaju da saznaju koji je njihov sledeći korak. Na plesu 20-tih, Jamie pita Bonnie da ide sa njim, a na Carolininu inicijativu Elena pođe sa Stefanom. Caroline je iznenađena kada se pojavi Tyler duboko rešen da je obori sa nogu, ali Klaus je takođe odlučan. Ples dobija smrtonosni preokret kada Damon i Stefan shvate da im treba Mattova, Jeremyjeva, a posebno Bonnina pomoć kako bi poništili čin koja može da bude smrtonosna za svakoga.

Spisatelj: Michael Narducci
Režiser: Joshua Butler
Emitovanje: 26. april 2012

Promo Video:
[Link]

Episode Stills:
[Link]

Webclip:
[Link]


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Svako ima svoju srećnu zvezdu. Neka moja noćas prati tebe. ~

2 Re: 20. Do Not Go Gentle on Fri 16 Mar 2012, 7:18 pm

Warrior Princess


Original Vampire
Original Vampire
Mislim da ce mi se ova epizoda jako svideti! Tacno osecam da ce biti spektakularna! Cerek

3 Re: 20. Do Not Go Gentle on Fri 16 Mar 2012, 7:20 pm

Crazy Lady (:


Werewolf in Town
Werewolf in Town
ova epizoda će sve da nas uništi... Very Happy

https://twitter.com/#!/

4 Re: 20. Do Not Go Gentle on Fri 16 Mar 2012, 7:21 pm

chocolateChanel.


Administrator
Administrator
VRAĆAAA SE JEREMYY OVDEEEE Cerek


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Svako ima svoju srećnu zvezdu. Neka moja noćas prati tebe. ~

5 Re: 20. Do Not Go Gentle on Fri 16 Mar 2012, 7:46 pm

Rose ♥


Your Best Friend is a Witch
Your Best Friend is a Witch
oisucjdoadkalkdalfjykvm JEREMY Ljubav. Mnogo nedostaje, stvarno.
Želim da vidim kako je sazreo, kako se promenio, a opet ostao isti. Nadam se njegovom zbližavanju sa Dejmonom. JES! Smile
Jedva čekam. Cerek

6 Re: 20. Do Not Go Gentle on Sat 17 Mar 2012, 3:07 pm

Em (:


Moderator
Moderator
Ma Džeremi, manje-više. Mene brine ono što će nas emotivno uništiti.


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _




7 Re: 20. Do Not Go Gentle on Sat 17 Mar 2012, 7:00 pm

¿coka?


Someone's New in Your World
Someone's New in Your World
Jeremy??? 44666

8 Re: 20. Do Not Go Gentle on Sun 18 Mar 2012, 12:02 am

<3 Originals <3


Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Osecam da ce Jenna-ina smrt biti nista naspram onoga sto nas ceka :S

9 Re: 20. Do Not Go Gentle on Fri 23 Mar 2012, 6:02 pm

Crazy Lady (:


Werewolf in Town
Werewolf in Town
Hoću sinopsis !!!

https://twitter.com/#!/

10 Re: 20. Do Not Go Gentle on Fri 23 Mar 2012, 6:35 pm

Warrior Princess


Original Vampire
Original Vampire
London ♥ wrote:Hoću sinopsis !!!
Ubila bih za taj sinopsis! Vise bi im bilo vreme da postave..

11 Re: 20. Do Not Go Gentle on Tue 27 Mar 2012, 7:10 am

daray


Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Jeremy <3
ova epizoda će da ubije, u svakom smislu.
Jedva čekam sinopsis

http://horizoninblack.tumblr.com

12 Re: 20. Do Not Go Gentle on Fri 30 Mar 2012, 10:32 pm

Crazy Lady (:


Werewolf in Town
Werewolf in Town
Julie Plec confirmed on Twitter that there won't be any rain scene in this episode.
In the decade dance someone’s going to get close while doing the Charleston. And, a certain couple is cuddling up on the dance floor and it’s bad news for Delena fans

Rolling Eyes

https://twitter.com/#!/

13 Re: 20. Do Not Go Gentle on Fri 30 Mar 2012, 11:35 pm

<3 Originals <3


Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Ako ikad odem u ameriku to ce biti samo da dam sebi oduska muceci Julie :S Ovaj Rebekin sistem bi mogao da posluzi ako ne smislim nesto bolje Razz

14 Re: 20. Do Not Go Gentle on Fri 30 Mar 2012, 11:43 pm

Em (:


Moderator
Moderator
Pa tačno sam znala. Kad su rekli da će nas emotivno uništiti, znala sam da će DE fanovi ponovo da propate.


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _




15 Re: 20. Do Not Go Gentle on Fri 30 Mar 2012, 11:54 pm

<3 Originals <3


Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Pa naravno....ko bi drugi :S

16 Re: 20. Do Not Go Gentle on Thu 05 Apr 2012, 10:08 am

Warrior Princess


Original Vampire
Original Vampire
Sinopsis za 3x20:Do Not Go Gentle
WHAT THE WORLD HAS TO OFFER — Alaric (Matt Davis) finds an unexpected ally to guide him on his dangerous new path, while Damon (Ian Somerhalder) and Meredith (guest star Torrey Devitto) try to figure out what their next move should be. At the school’s 1920s Decade Dance, Bonnie (Kat Graham) asks Jamie (guest star Robert Ri’chard) to go with her and, at Caroline’s (Candice Accola) suggestion, Elena (Nina Dobrev) asks Stefan (Paul Wesley) to be her date. Caroline is pleasantly surprised when Tyler (Michael Trevino) shows up at the dance determined to sweep her off her feet, but Klaus (Joseph Morgan) does his best to come between them. The dance takes a deadly turn when Damon and Stefan realize they need the help of Matt (Zach Roerig), Jeremy (Steven R. McQueen) and especially Bonnie to undo a spell that could prove devastating for everyone.

17 Re: 20. Do Not Go Gentle on Thu 05 Apr 2012, 11:20 am

<3 Originals <3


Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Wearing Your Pro Infinitio Rings.
no me gusta :S ali bas ni jedan deo Sad

18 Re: 20. Do Not Go Gentle on Thu 05 Apr 2012, 11:41 am

Crazy Lady (:


Werewolf in Town
Werewolf in Town
Jedino što mi se sviđa je povratak Džeremija, Tajlera i Meredit.

https://twitter.com/#!/

19 Re: 20. Do Not Go Gentle on Thu 05 Apr 2012, 12:22 pm

Warrior Princess


Original Vampire
Original Vampire
at Caroline’s (Candice Accola) suggestion, Elena (Nina Dobrev) asks Stefan (Paul Wesley) to be her date.


Caroline is pleasantly surprised when Tyler (Michael Trevino) shows up at the dance determined to sweep her off her feet, but Klaus (Joseph Morgan) does his best to come between them.

20 Re: 20. Do Not Go Gentle on Thu 05 Apr 2012, 12:52 pm

Rose ♥


Your Best Friend is a Witch
Your Best Friend is a Witch
Znači, Kerolajn hoće Stelenu. -.- Svejedno. Razumem zašto.
Ali ja stvarno imam osećaj da će ova ep da se završi sa Delenom. I to verovatno zato što je Majkl (Realno: NAJBOLJI TVD pisac! Let me love him.. <3 ) pisao epizodu i što je Džuli rekla da je plakala zbog Stefana, a svi znamo kakva je njena ljubav prema njemu.
Tako da: looking forward!

21 Re: 20. Do Not Go Gentle on Fri 06 Apr 2012, 9:39 pm

Fifth Marauder ϟ


Dear Diary ...
Dear Diary ...
Jaoo Snezo obozavam tvoje reakcije .. he

Ja sam ovde samo videla Tyler/Caroline/Klaus pricu.. Pa dobro i Damon/Meredith teamwork.. Cerek

http://www.twitter.com/Fifth_Marauder

22 Re: 20. Do Not Go Gentle on Sat 07 Apr 2012, 12:08 am

Em (:


Moderator
Moderator
Odlično. Da je Elena pitala Dejmona da ode s njom, znali bismo unapred da bi se katastrofalno završila. Tako uvek bude. Kad najave DE, dobijemo korak unazad što se njih tiče i mnogo SE.


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _




23 Re: 20. Do Not Go Gentle on Wed 11 Apr 2012, 3:23 pm

Warrior Princess


Original Vampire
Original Vampire
KONACNO! Cerek
Spoiler:






24 Re: 20. Do Not Go Gentle on Wed 11 Apr 2012, 3:28 pm

Crazy Lady (:


Werewolf in Town
Werewolf in Town
Kerolajn Cerek
Met Cerek
Tajler Cerek
Forwood Cerek

Stelena Rolling Eyes
Zašto Elena plače ?! Shocked

https://twitter.com/#!/

25 Re: 20. Do Not Go Gentle on Wed 11 Apr 2012, 3:40 pm

Warrior Princess


Original Vampire
Original Vampire
London ♥ wrote:

Stelena Rolling Eyes
Zašto Elena plače ?! Shocked
Verovatno neka ''emotivna'' Stelena scena... Razz
A Matt mi izgleda taaaako simpaticno! srce

26 Re: 20. Do Not Go Gentle Today at 10:19 pm

Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 1 of 3]

Go to page : 1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum