You are not connected. Please login or register

18. The Murder of One

Go to page : 1, 2, 3, 4  Next

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 1 of 4]

1 18. The Murder of One on Thu 08 Mar 2012, 10:01 pm

Starlight


Moderator
Moderator
Sinopsis:
Spoiler:
SPASILAC UKLETIH I PROKLETIH - Damon i Stefan se koncentrišu na novi projekat koji će ih dovesti bliže Klausovom uništenju, i oni odmah obaveštavaju Elenu, Caroline i Matta o planu. Nakon što Klaus preti nekome bliskom Bonnie, ona nema drugog izbora nego da radi na čaroliji koja je njemu potrebna. U međuvremenu, Klaus i Rebekah nalaze savršenu motivaciju da uvere Finna da sarađuje sa njima, ali je Rebekah više zainteresovana za svoj brutalni plan da se osveti Damonu. Stefanov emotivni nemir ga dovodi do opasnog suočavanja sa Klausom, i kasnije do srceparajućeg momenta sa Elenom.

Spisatelj: Caroline Dries
Režija: J. Miller Tobin
Emitovanje: 29. mart 2012

Promo Video:
[Link]

Episode Stills:
[Link]

Webclip:
[Link]



Last edited by Starlight on Sun 01 Jul 2012, 7:51 pm; edited 2 times in total


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _



"Because in the end when you lose somebody, every candle, every prayer, is not going to make up for the fact the only thing that you have left is a hole in your life where that somebody used to be and a rock with a birthday carved into it that I'm pretty sure is wrong."

2 Re: 18. The Murder of One on Fri 09 Mar 2012, 10:23 am

Warrior Princess


Original Vampire
Original Vampire
After Klaus threatens someone close to Bonnie (Kat Graham), she has no choice but to work on the spell he needs.
100 % Abby, nema ko drugi..

3 Re: 18. The Murder of One on Fri 09 Mar 2012, 10:23 am

Fifth Marauder ϟ


Dear Diary ...
Dear Diary ...
I ja mislim.. Ili Matt (mi smo potpuno na njega zaboravili) Smile

http://www.twitter.com/Fifth_Marauder

4 Re: 18. The Murder of One on Fri 09 Mar 2012, 12:59 pm

♥ DelenaDiaries ♥


Dear Diary ...
Dear Diary ...
Jedva cekam heartbreaking SE scenu.To su mi njihove najbolje scene,jer su jedine realne,ove ostale su sve bzvz' Smile

5 Re: 18. The Murder of One on Fri 09 Mar 2012, 3:56 pm

Warrior Princess


Original Vampire
Original Vampire



Poor Damon.. Razz

6 Re: 18. The Murder of One on Fri 09 Mar 2012, 4:49 pm

♥ DelenaDiaries ♥


Dear Diary ...
Dear Diary ...
OMG !
Ja ne bih mogla glumiti pored njega takvog...
A zao mi ga je,sta li ce da mu radi?

7 Re: 18. The Murder of One on Fri 09 Mar 2012, 4:54 pm

Warrior Princess


Original Vampire
Original Vampire
Sta god da je, ja cu na ovo da gledam kao ''sexy torturing'' xD mmmm

8 Re: 18. The Murder of One on Fri 09 Mar 2012, 7:08 pm

Rose ♥


Your Best Friend is a Witch
Your Best Friend is a Witch
Hmm ja ću da gledam kao na "Kill Rebekah! Bring Elena to save him! NOW!"
Stelena heartbreaking scene - već sam rekla da mi je dosta tih njihovih scena, jer ja stvarno ne znam ko to voli da gleda - niti Stelena niti Delena fanovi [bar ne ovi koje je znam]. Kao Stelena će postati epik. xD Svejedno - ja stvarno umirem na te srceparajuće SE scene, bez obzira što sam DE šiper. Blah, ne želim da razmišljam o tome.
Dejmon, Elena, Kerolajn, Stefan i Met kombinacija - O DA SVIĐA MI SE!


Jedva čekam bre.

9 Re: 18. The Murder of One on Fri 09 Mar 2012, 10:47 pm

<3 Originals <3


Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Wearing Your Pro Infinitio Rings.
uuuuuuu zvuci kao da ce da bude puno akcije Very Happy Jedva cekam Smile)))

10 Re: 18. The Murder of One on Fri 09 Mar 2012, 11:10 pm

Nika Kći Zevsova ~


Administrator
Administrator
DODATO JE JOŠ SLIKA!


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

They are strong together, and they are each other’s weakness.

11 Re: 18. The Murder of One on Sat 10 Mar 2012, 7:30 pm

<3 Originals <3


Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Wearing Your Pro Infinitio Rings.
a koji je konkretno razlog sto Bekah muci Damona o.O Ne kontam za sta mu se sveti :S

12 Re: 18. The Murder of One on Sat 10 Mar 2012, 8:08 pm

Warrior Princess


Original Vampire
Original Vampire
Vjerovatno jer je uradio nesto sto ne treba u 17-oj epizodi.. Razz

13 Re: 18. The Murder of One on Mon 12 Mar 2012, 6:14 pm

Em (:


Moderator
Moderator
Jovana, slažem se, mene bukvalno uništavaju SE scrparajuće stene isto koliko i DE takve. :3 ne znam, bolno mi je da gledam to.

I ova Rebeka, samo bi nekome da se sveti, daj iskuliraj se likušo.


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _




14 Re: 18. The Murder of One on Sat 17 Mar 2012, 6:58 pm

¿coka?


Someone's New in Your World
Someone's New in Your World
Opet sa tim da uniste Klausa? -.- Smorili su. Very Happy

15 Re: 18. The Murder of One on Sun 18 Mar 2012, 9:40 pm

Crazy Lady (:


Werewolf in Town
Werewolf in Town
inače, posle ove epizode slijedi još jedna pauza. Rolling Eyes

https://twitter.com/#!/

16 Re: 18. The Murder of One on Sun 18 Mar 2012, 11:22 pm

<3 Originals <3


Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Oh konacno.....ja sam se bas pitala kad cemo dobiti priliku da se malo odmorimo od TVDa :S

17 Re: 18. The Murder of One on Mon 19 Mar 2012, 6:48 am

Warrior Princess


Original Vampire
Original Vampire
London ♥ wrote:inače, posle ove epizode slijedi još jedna pauza. Rolling Eyes
Odlicno, jos jedna pauza.

badmood badmood bandh sniper necemoci

18 Re: 18. The Murder of One on Fri 23 Mar 2012, 1:36 am

<3 Originals <3


Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Wearing Your Pro Infinitio Rings.



jako mi nije jasno o.O

19 Re: 18. The Murder of One on Fri 23 Mar 2012, 6:12 am

Warrior Princess


Original Vampire
Original Vampire
A ja mislila samo jedan, kad ono svi imaju po jedan... O.o

20 Re: 18. The Murder of One on Fri 23 Mar 2012, 6:12 am

Warrior Princess


Original Vampire
Original Vampire
A ja mislila samo jedan, kad ono svi imaju po jedan... O.o

21 Re: 18. The Murder of One on Fri 23 Mar 2012, 9:23 am

Em (:


Moderator
Moderator
S kim se ono Dejmon ljubi u kanadskom promou?


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _




22 Re: 18. The Murder of One on Fri 23 Mar 2012, 10:10 am

<3 Originals <3


Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Em (: wrote:S kim se ono Dejmon ljubi u kanadskom promou?

Ja kontam da je Elena ali se iskreno nadam da nije :/

23 Re: 18. The Murder of One on Fri 23 Mar 2012, 11:04 am

Warrior Princess


Original Vampire
Original Vampire
Em (: wrote:S kim se ono Dejmon ljubi u kanadskom promou?
Sage, Rebekah... lista je duga.. xD



Last edited by Princess Of Darkness on Fri 23 Mar 2012, 11:39 am; edited 1 time in total

24 Re: 18. The Murder of One on Fri 23 Mar 2012, 11:37 am

<3 Originals <3


Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Princess Of Darkness wrote:
Em (: wrote:S kim se ono Dejmon ljubi u kanadskom promou?
Age, Rebekah... lista je duga.. xD

Nije ni jedna od njih dve....ljubi se sa nekom koja ima tamno smedju kosu a to nije ni Sage ni Rebekah a i posle ove epizode bas nije u ljubavi sa njih dve Smile

25 Re: 18. The Murder of One on Fri 23 Mar 2012, 11:40 am

Warrior Princess


Original Vampire
Original Vampire
<3 Originals <3 wrote:
Princess Of Darkness wrote:
Em (: wrote:S kim se ono Dejmon ljubi u kanadskom promou?
Age, Rebekah... lista je duga.. xD

Nije ni jedna od njih dve....ljubi se sa nekom koja ima tamno smedju kosu a to nije ni Sage ni Rebekah a i posle ove epizode bas nije u ljubavi sa njih dve Smile
Dobro si! Mozda je Elena? (ili se bar tako nadam Very Happy )

26 Re: 18. The Murder of One Today at 8:35 pm

Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 1 of 4]

Go to page : 1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum