You are not connected. Please login or register

Stefan & Lexi

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 1 of 1]

1 Stefan & Lexi on Sat 21 Jan 2012, 10:20 pm

Fifth Marauder ϟ


Dear Diary ...
Dear Diary ...
Bas gledam ove topic-e i vidim da nigde nema veze izmedju Stefana i Lexi.. A ja mislim da su oni stvarno predivni zajedno..

Spoiler:











Pa.. pisite sta mislite o njima 355



Last edited by Sanjchyx3 on Wed 22 Feb 2012, 9:41 pm; edited 3 times in total

http://www.twitter.com/Fifth_Marauder

2 Re: Stefan & Lexi on Sun 22 Jan 2012, 2:40 pm

Angi93


First Bite
First Bite
Stvarno ne mogu da verjlem da do sad niko nije otvorio temu o njima... ja sam ih obozavala, bas mi je bio simpatican njihov odnos. Cini mi se da je Lexi na Stefana gledala kao na mladjeg brata Very Happy jako mi se svidjao Stefan kad se opustio, bio je bas srecan, mozda cak srecniji nego sa Elenom. Mnogo mi nedostaje Lexi Sad bilo je potrebno celih 10 minuta da bih je zavolela Very Happy

http://rbdandtvd.nstars.org

3 Re: Stefan & Lexi on Sun 22 Jan 2012, 2:45 pm

maDmaN


Welcome to Mystic falls
Welcome to Mystic falls




Ja o njima mislim ovako

4 Re: Stefan & Lexi on Wed 01 Feb 2012, 9:43 pm

¿coka?


Someone's New in Your World
Someone's New in Your World
Zao mi je sto je Damon ubio.
Bas je bila slatka, i najbolja drugarica Stefanu. :/

5 Re: Stefan & Lexi on Wed 01 Feb 2012, 10:33 pm

Warrior Princess


Original Vampire
Original Vampire
Jedina stvar koju ne mogu da oprostim Damonu je sto je ubio Lexi. Od svih likova, bas nju... Sad

6 Re: Stefan & Lexi on Thu 02 Feb 2012, 9:46 am

Rose ♥


Your Best Friend is a Witch
Your Best Friend is a Witch



“Nala?”
“Lexi?”


Volim ih. Dragi su mi.
Oduševljava me Lexi kao osoba. Oduševljava me njena ljubav prema ljudima, i posebno prema Stefanu. ♡

7 Re: Stefan & Lexi on Thu 02 Feb 2012, 10:40 am

¿coka?


Someone's New in Your World
Someone's New in Your World
Princess Of Darkness wrote:Jedina stvar koju ne mogu da oprostim Damonu je sto je ubio Lexi. Od svih likova, bas nju... Sad

Slazem se. To mu nije trebalo.

8 Re: Stefan & Lexi on Thu 02 Feb 2012, 10:47 am

White Unicorn


Invited in
Invited in
¿coka? wrote:
Princess Of Darkness wrote:Jedina stvar koju ne mogu da oprostim Damonu je sto je ubio Lexi. Od svih likova, bas nju... Sad

Slazem se. To mu nije trebalo.

Ja sam se mnogo iznervirala kad ju je ubio. :/

Da ne spamujem više.
Stefan i Lexi su imali divan odnos. Toliko godina su se znali, a nikad se nisu zaljubili jedno u drugo. To me malo podseća na mene i mog najboljeg druga.
Lexi ga je stvarno jako volela i stalo joj je do njega i to je dokazala više puta. Takođe se videlo da je Stefan nju baš voleo.

9 Re: Stefan & Lexi on Thu 02 Feb 2012, 4:28 pm

Angi93


First Bite
First Bite
Cinderella ♥ wrote:



“Nala?”
“Lexi?”

Haha, ovo mi se bas svidja Very Happy

http://rbdandtvd.nstars.org

10 Re: Stefan & Lexi on Fri 03 Feb 2012, 9:40 pm

fearless.


You Are in Love With a Vampire
You Are in Love With a Vampire
Ima nesto sto mi nikad nije bilo jasno. Cini mi se da je Lexi jednom rekla da ona ne moze da drzi dijetu kao Stefan, tj. da ne pije ljudsku krv. Pa kako mu je onda pomogla da ne bude ripper?

Inace, jedina sam osoba na ovom svetu koja nije odusevljena ni njima ni Lexi. Nemam nista protiv nje, super je i slatka, ali nije me odusevila kao sve druge.

11 Re: Stefan & Lexi Today at 2:09 am

Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum