You are not connected. Please login or register

Jeremy & Caroline

Go to page : Previous  1, 2

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 2 of 2]

26 Re: Jeremy & Caroline on Sun 01 Jan 2012, 11:00 pm

ElenaDamon


Only Human
Only Human
Slatki su mi ovako, ali ne idu mi zajedno, bolje Tay&Car srce

27 Re: Jeremy & Caroline on Tue 03 Jan 2012, 11:17 am

*Jelna*


At Mystic Grills
At Mystic Grills
Pa nak nisu los par.Smile

28 Re: Jeremy & Caroline on Tue 03 Jan 2012, 12:22 pm

|Evanna|


At Mystic Grills
At Mystic Grills
Simpatični suu.. Ali ipak ne bih volela da budu par..
Samo zato što msm da su Caroline&Tyler savršeni zajedno <3

29 Re: Jeremy & Caroline on Tue 03 Jan 2012, 2:24 pm

Filip


Invited in
Invited in
Ne vidim ih kao par jer jednostavno Karolajn izgleda mnogo zrelije od njega a on isto kao neko dete badmood

30 Re: Jeremy & Caroline on Wed 04 Jan 2012, 6:16 pm

TheVampOne


Dear Diary ...
Dear Diary ...
Fizicki mi definitivno idu, haha to je onda Candice&Steven :')
Ali u seriji ne, nemaju bas neku osnovu za nesto vise od prijateljstva Sad

31 Re: Jeremy & Caroline on Wed 04 Jan 2012, 6:21 pm

little red bird.


At Mystic Grills
At Mystic Grills
Kao prijatelji da, ali ovako ne o_O

32 Re: Jeremy & Caroline on Thu 05 Jan 2012, 5:40 pm

ElenaGilbert


At Mystic Grills
At Mystic Grills
Par nikako, prijatelji da. Smile

33 Re: Jeremy & Caroline on Fri 06 Jan 2012, 12:41 pm

Nikola4FG


Welcome to Mystic falls
Welcome to Mystic falls
Simpaticni su al ja ih ne primecujem puno....

34 Re: Jeremy & Caroline on Sat 11 Feb 2012, 1:08 pm

snow white


Invited in
Invited in
Hahahahha... ne.
Iz više očiglednih razloga.

35 Re: Jeremy & Caroline on Tue 14 Feb 2012, 10:02 pm

¿coka?


Someone's New in Your World
Someone's New in Your World
Pa slatki su. Ali nesto ih ne zamisljam zajedno.

36 Re: Jeremy & Caroline on Tue 14 Feb 2012, 10:14 pm

Warrior Princess


Original Vampire
Original Vampire
NOOOOOO!!!!! I'm Team Beremy!! Cerek

37 Re: Jeremy & Caroline on Tue 14 Feb 2012, 10:15 pm

¿coka?


Someone's New in Your World
Someone's New in Your World
Hah. Very Happy I ja sam za team Beremy. Simpaticni su na ovim slikama i ranije sam ih mozda zamisljala zajedno. Ali sad definitivno ne. Very Happy

38 Re: Jeremy & Caroline on Wed 15 Feb 2012, 9:12 am

Warrior Princess


Original Vampire
Original Vampire
Samo bi jos hvalilo da se svaka Elenina drugarica smuva sa njenim mladjim bratom.. Razz

39 Re: Jeremy & Caroline on Wed 15 Feb 2012, 10:16 am

<3 Originals <3


Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Aj sto je Elenin brat jos i nekako (mada mislim da ni ona ne bi bila bas srecna posto je Caro vampir) ali je bivsi decko njene najbolje drugarice :S

40 Re: Jeremy & Caroline on Wed 15 Feb 2012, 10:46 am

¿coka?


Someone's New in Your World
Someone's New in Your World
Princess Of Darkness wrote:Samo bi jos hvalilo da se svaka Elenina drugarica smuva sa njenim mladjim bratom.. Razz

Hahahaha... Bilo bi previse! Very Happy