You are not connected. Please login or register

14. Dangerous Liaisons

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 5 of 9]

101 Re: 14. Dangerous Liaisons on Thu 09 Feb 2012, 4:17 pm

Rose ♥


Your Best Friend is a Witch
Your Best Friend is a Witch
@Sanja, Michael Trevino kao Tyler, ne Michael kao Original Daddy Wink

@Jelena, stvarno?? O.o To znači..nema ga do kraja sezone?! Sad
Ni Džeremija ni Tajlera?! Daaaaj -.-
Ne čitam spoilere, pa nisam upućena.

102 Re: 14. Dangerous Liaisons on Thu 09 Feb 2012, 4:18 pm

Warrior Princess


Original Vampire
Original Vampire
Do kraja?Aaaa, come on! bandh

103 Re: 14. Dangerous Liaisons on Thu 09 Feb 2012, 4:21 pm

PFCSteva


Welcome to Mystic falls
Welcome to Mystic falls
Dobro bre ljudi dajte link da gledam uzivo!!? xDDD

104 Re: 14. Dangerous Liaisons on Thu 09 Feb 2012, 5:09 pm

Rose ♥


Your Best Friend is a Witch
Your Best Friend is a Witch
Linkove ćeš naći kasnije u temi Online gledanja. Wink

Osećam da ću posle večerašnje epizode završiti ovako:
Spoiler:





I prosto jedva čekam da se ponovo isplačem zbog njih.

105 Re: 14. Dangerous Liaisons on Thu 09 Feb 2012, 5:53 pm

Em (:


Moderator
Moderator
Lol, i ja sam razumela Mikael kao Original Daddy. Razz
Nego, uništiće DE večeras. Sad


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _




106 Re: 14. Dangerous Liaisons on Thu 09 Feb 2012, 5:58 pm

Rose ♥


Your Best Friend is a Witch
Your Best Friend is a Witch
Zbog njih ćemo i da plačemo. Sad

Pošto Elena treba da kaže nešto što će iznervirati Dejmona, osećam da se biti nešto kao "You're not my boyfriend, Damon." nakon što je on vidi da se ljubi sa Stefanom što će biti taj retardirani poljubac. I onda će Dejmon, po svemu sudeći završiti sa Rebekom u krevetu. -.-
Ili još gore...ako kaže "It will always be Stefan." :smrcc: ili nešto tako.... necemoci

Meni nije toliko krivo što će uništiti Delenu, više mi je zbog Dejmona.
Bio je "srećan" na kraju desete i početku jedanaeste epizode, i to je to.
Sve ostalo je screwed up! Crying or Very sad

107 Re: 14. Dangerous Liaisons on Thu 09 Feb 2012, 6:20 pm

Warrior Princess


Original Vampire
Original Vampire
E pa svaka im cast! Moraju bas sad da ih uniste! -.-

108 Re: 14. Dangerous Liaisons on Thu 09 Feb 2012, 7:45 pm

Crazy Lady (:


Werewolf in Town
Werewolf in Town
Noćas se ne pojavljuju Boni, Tajler -.-' i Džeremi -.-'...

a što im znači da opet unište Delenu ?! 345435

https://twitter.com/#!/

109 Re: 14. Dangerous Liaisons on Thu 09 Feb 2012, 8:21 pm

Katica


Only Human
Only Human
Cinderella ♥ wrote:Zbog njih ćemo i da plačemo. Sad

Pošto Elena treba da kaže nešto što će iznervirati Dejmona, osećam da se biti nešto kao "You're not my boyfriend, Damon." nakon što je on vidi da se ljubi sa Stefanom što će biti taj retardirani poljubac. I onda će Dejmon, po svemu sudeći završiti sa Rebekom u krevetu. -.-
Ili još gore...ako kaže "It will always be Stefan." :smrcc: ili nešto tako.... necemoci

Meni nije toliko krivo što će uništiti Delenu, više mi je zbog Dejmona.
Bio je "srećan" na kraju desete i početku jedanaeste epizode, i to je to.
Sve ostalo je screwed up! Crying or Very sad

Slazeeem see!! Stvarno im se nesto zuri da ih (Damona i Elenu) skruisu -.-"!! Why?! Ouuu, WHYYY!? :O
Ja se jedino nadam, da mozda planiraju da naprave neki veliki preokret... da kao sad opet krenu sa Stelenom i na kraju zavrse sa Delenom....ali....male su sanseee cryyy !

110 Re: 14. Dangerous Liaisons on Thu 09 Feb 2012, 8:31 pm

Warrior Princess


Original Vampire
Original Vampire
Cvrsto sam ubedjena da ce na kraju biti Delena endgame.. Razz

111 Re: 14. Dangerous Liaisons on Thu 09 Feb 2012, 11:16 pm

Endzi


Klaus' Bloody Hybrid.
Klaus' Bloody Hybrid.
Jel zna neko link za uzivo prenos i u koliko pocinje?

112 Re: 14. Dangerous Liaisons on Thu 09 Feb 2012, 11:21 pm

Warrior Princess


Original Vampire
Original Vampire
Pocinje u 2, a u Online Gledanje imas postavljene linkove sa kojih mozes gledati.. Smile

113 Re: 14. Dangerous Liaisons on Thu 09 Feb 2012, 11:22 pm

Endzi


Klaus' Bloody Hybrid.
Klaus' Bloody Hybrid.
Ok .Thanks! Very Happy

114 Re: 14. Dangerous Liaisons on Fri 10 Feb 2012, 12:43 am

♥ DelenaDiaries ♥


Dear Diary ...
Dear Diary ...
Ljudi sta se desava sa TVPC? Link mi nesto ne valja...pomagajte. POsaljite pls link na kojem gledate veceras!

115 Re: 14. Dangerous Liaisons on Fri 10 Feb 2012, 1:40 am

PFCSteva


Welcome to Mystic falls
Welcome to Mystic falls
Ovi bre ludi, 2 minuta gledas i onda reklame!!?

116 Re: 14. Dangerous Liaisons on Fri 10 Feb 2012, 2:03 am

Warrior Princess


Original Vampire
Original Vampire
Trenutno nemam snage da komentarisem ovu epizodu, ali kad budem skupila dovoljno snage, bice eksplozije emocija..

117 Re: 14. Dangerous Liaisons on Fri 10 Feb 2012, 2:05 am

<3 Originals <3


Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Wearing Your Pro Infinitio Rings.
OMG,OMG,OMG too many emotions...just one word ....PERFECTION 355

Klaroline,Forwood,Klaus,Elijah,Rebekah.....sve je bilo tako savrseno...trebace mi jedno 3 dana da saberem utiske srce

118 Re: 14. Dangerous Liaisons on Fri 10 Feb 2012, 2:06 am

Nika Kći Zevsova ~


Administrator
Administrator
OKEJ. Idem d'umrem negde.



Najradije bih vrištala HOW COULD YOU, Elena.
Ali ne mogu; shvatam i nju i njega, na neki način.
At least no Stelena kiss happened.
But you did break my heart, Elena.


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

They are strong together, and they are each other’s weakness.

119 Re: 14. Dangerous Liaisons on Fri 10 Feb 2012, 2:19 am

daray


Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Kako mogu? Kako mogu da ga sjebu kad je sve krenulo dobro, da Stefan ponovo bude Saint na neki način? Da Elena samo tako hladno kaže to Damonu nakon što joj ponovo govori da je voli, nakon svega? Kako mogu više!
Iskreno, jedina svijetla tačka ove epizode jeste Klaroline, i ništa više.
Na kraju Debekah sex, i ne, nije mi krivo. Sad treba Elena da pati, ali prosto nije fer da to ponovo rade. Da uništavaju Delenu, nakon svega toga. Šta hoće da nam kažu? Da se neće desiti. E pa čestitam im, svakom novom epizodom moje nade sve više ubijaju.

damon: i’m mad at you because i love you.
elena: maybe that’s the problem.

kako mu to može reći kada sve što on radi već 1,5 jeste to da nju zaštiti, da njoj bude dobro, sve drugo stavlja u zadnji plan. I šta na kraju, ona trči za Stefanom. E pa j*** te više Stefan.

Pokušavam je shvatiti, stvarno pokušavam, ali prosto ne mogu. I šta, ona će sad kao da se ljuti. Pa šta čovječe očekuješ.

http://horizoninblack.tumblr.com

120 Re: 14. Dangerous Liaisons on Fri 10 Feb 2012, 2:24 am

Rose ♥


Your Best Friend is a Witch
Your Best Friend is a Witch
What the writers do:
Damon does something right: LET’S BREAK HIS HEART.
Damon does something wrong: LET’S BREAK HIS HEART.



And that's me after this scene:


Previše boli stvarno. Još plačem. Neverovatno koliko lome srce Dejmonu.
Ne znam kako očekuju od njega da brine više? ŠTA HOĆE OD NJEGA?!?!
Ok, razumem Elenu, al' mogla je drugačije.. Ne mogu.. :smrcc:


DEJMONE, isključi emocije, molim te! Ja ne razumem kako je on još uvek čitav nakon svega.
Ono sa Rebekom...čak me to i ne boli. I treba!!

Jedino u čemu sam iskreno uživala bile su Klaroline scene.
Sve ostalo je previše bolno.

Esther - hate on you!


Well episode 3x14, thanks for leaving me depressed & heartbroken...
Ne želim da čekam sledeću epizodu..plašim se!



Last edited by Cinderella ♥ on Fri 10 Feb 2012, 2:29 am; edited 1 time in total

121 Re: 14. Dangerous Liaisons on Fri 10 Feb 2012, 2:26 am

daray


Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Wearing Your Pro Infinitio Rings.
i u sljedećoj epizodi će naravno još više da sjebu Delenu, jer će najdraža nam Elena biti ljuta radi vamp sexa. I gdje nas to vodi, na početak 2. sezone. Hvala puno, niste se trebali mučiti.

http://horizoninblack.tumblr.com

122 Re: 14. Dangerous Liaisons on Fri 10 Feb 2012, 2:30 am

_milica


Welcome to Mystic falls
Welcome to Mystic falls

......and i'm dead. cryyy

jedno dobro u ovoj epizodi jesu Klaus i Kerolajn.
toliko.

123 Re: 14. Dangerous Liaisons on Fri 10 Feb 2012, 2:33 am

Nika Kći Zevsova ~


Administrator
Administrator
"I SAID SOMETHING I DIDN'T MEAN"
We know, Elena. We know. Damon doesn't though. You need to tell him.


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

They are strong together, and they are each other’s weakness.

124 Re: 14. Dangerous Liaisons on Fri 10 Feb 2012, 2:45 am

daray


Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Wearing Your Pro Infinitio Rings.
But, oh wait, she won't tell him.

i to je dio gdje Delena fanovi ostaju zauvijek razočarani. But, it's okey. Mi smo nekako navikli na to, right?

http://horizoninblack.tumblr.com

125 Re: 14. Dangerous Liaisons on Fri 10 Feb 2012, 2:51 am

Rose ♥


Your Best Friend is a Witch
Your Best Friend is a Witch
Ljudi, ja ne mogu! Nikad nisam ovoliko plakala zbog jedne serije!!! AAAAAAAGH!

"If I let myself care, all I feel is pain." - Stefan. Now you know how Damon feels. Everybody didn't think he cared enough but you know what. HE CARES SO FUCKING MUCH. But it doesn't matter because it always gets thrown back in his face. If he cares too much it's a problem. If he doesn't care it's a problem. I don't agree with everything that he has done but to be honest I don't blame him. He's always been second best. Nobody has ever cared about his feelings."

PLEASE LET ME HUG, DAMON! I will never let him go! ♥
Damon over everyone!

126 Re: 14. Dangerous Liaisons Today at 2:09 am

Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 5 of 9]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum