You are not connected. Please login or register

12. The Ties That Bind

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 2 of 6]

26 Re: 12. The Ties That Bind on Fri 13 Jan 2012, 12:18 pm

discobaby


Someone's New in Your World
Someone's New in Your World
Em (: wrote:Ali ZAŠTO je Dejmon zaintrigiran sa Meredit -.-
Zato sto vidi da je Meredith los lik!

27 Re: 12. The Ties That Bind on Fri 13 Jan 2012, 12:28 pm

daray


Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Wearing Your Pro Infinitio Rings.
nije, 13. epizode neće biti, na nju ćemo duže čekati, a ova će biti valjda po planu sve Very Happy

mislim da je Damon u ovoj zadnjoj epizodi skontao ko je ubio onog momka

http://horizoninblack.tumblr.com

28 Re: 12. The Ties That Bind on Fri 13 Jan 2012, 12:30 pm

Warrior Princess


Original Vampire
Original Vampire
Verovatno.Jedva cekam da se to razresi! Razz

29 Re: 12. The Ties That Bind on Fri 13 Jan 2012, 3:15 pm

Warrior Princess


Original Vampire
Original Vampire
Spoiler:
Cerek

30 Re: 12. The Ties That Bind on Fri 13 Jan 2012, 3:36 pm

daray


Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Wearing Your Pro Infinitio Rings.
ti baš hoćeš da me ubiješ -.-
Razz

http://horizoninblack.tumblr.com

31 Re: 12. The Ties That Bind on Fri 13 Jan 2012, 3:55 pm

Warrior Princess


Original Vampire
Original Vampire
Izgleda da jos nisam uspela.. Razz

32 Re: 12. The Ties That Bind on Fri 13 Jan 2012, 4:37 pm

Klaroline_♥


Dear Diary ...
Dear Diary ...
discobaby wrote:Dam glavu da je Meredith umesana u nesto sa Klausom,sigurna sam da njen lik nije ni malo sjajan...

I ja baš nešto razmišljam o tome. Moguće je.

33 Re: 12. The Ties That Bind on Mon 16 Jan 2012, 8:14 pm

Warrior Princess


Original Vampire
Original Vampire
Ne verujem...mora da je nesto drugo u pitanju.. Razz

34 Re: 12. The Ties That Bind on Mon 16 Jan 2012, 9:41 pm

Crazy Lady (:


Werewolf in Town
Werewolf in Town
NinaDobrev_lover_♥ wrote:
discobaby wrote:Dam glavu da je Meredith umesana u nesto sa Klausom,sigurna sam da njen lik nije ni malo sjajan...

I ja baš nešto razmišljam o tome. Moguće je.

hmmm... scratch ipak mislim da Meredith nema veze sa Klausom... Smile...

https://twitter.com/#!/

35 Re: 12. The Ties That Bind on Tue 17 Jan 2012, 1:11 pm

Warrior Princess


Original Vampire
Original Vampire
Jos 2 tj 3 dana! 35435

36 Re: 12. The Ties That Bind on Tue 17 Jan 2012, 2:39 pm

<3 Originals <3


Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Wearing Your Pro Infinitio Rings.
~Forwood~ wrote:
NinaDobrev_lover_♥ wrote:
discobaby wrote:Dam glavu da je Meredith umesana u nesto sa Klausom,sigurna sam da njen lik nije ni malo sjajan...

I ja baš nešto razmišljam o tome. Moguće je.

hmmm... scratch ipak mislim da Meredith nema veze sa Klausom... Smile...

ne verujem da ima veze sa Klausom. Ali sta god je u pitanju definitivno nisu cista posla :S

37 Re: 12. The Ties That Bind on Tue 17 Jan 2012, 6:57 pm

Fifth Marauder ϟ


Dear Diary ...
Dear Diary ...
Pa jeste li pogledali webclip za ovu epizodu.. Smile
Damon ce reci Bonnie da su se on i Elena poljubili Wink

http://www.twitter.com/Fifth_Marauder

38 Re: 12. The Ties That Bind on Tue 17 Jan 2012, 6:58 pm

<3 Originals <3


Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Sanjchyx3 wrote:Pa jeste li pogledali webclip za ovu epizodu.. Smile
Damon ce reci Bonnie da su se on i Elena poljubili Wink

Videli smo ima u posebnoj temi...

39 Re: 12. The Ties That Bind on Tue 17 Jan 2012, 6:58 pm

Warrior Princess


Original Vampire
Original Vampire
Daaa...covek je kralj! he

40 Re: 12. The Ties That Bind on Thu 19 Jan 2012, 5:07 pm

ElenaGilbert


At Mystic Grills
At Mystic Grills
Zanima me Bonina mama i zasto se nisu videle 15 godina, sta se to desilo. A i sta se desava sa Damonom i Meredith zasto je intrigiran.

41 Re: 12. The Ties That Bind on Thu 19 Jan 2012, 5:56 pm

катерина петрова ~


At Mystic Grills
At Mystic Grills
Još 7 sati. xD Can't wait.
Zanima me to sa Boninom mamom.

42 Re: 12. The Ties That Bind on Fri 20 Jan 2012, 12:06 am

<3 Originals <3


Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Wearing Your Pro Infinitio Rings.
ovaj put necu moci da cekam da gledam live Sad( moracu tek sutra :s

43 Re: 12. The Ties That Bind on Fri 20 Jan 2012, 2:02 am

White Unicorn


Invited in
Invited in
Stefannn placeem
Elena je bitch!!! Zašto mu je rekla "I kissed Damon"? On je nju poljubio -.-''
Kako mi je drago što je Stefan udario Damona!
Elijah is back! I like it! I sviđa mi se kako je Klaus reagovao kada ga je ugledao!

To je ono što je najviše ostavilo utisak na mene. Sutra tj. danas ću napisati o celokupnoj epizodi.

44 Re: 12. The Ties That Bind on Fri 20 Jan 2012, 2:04 am

Fifth Marauder ϟ


Dear Diary ...
Dear Diary ...
ELIJAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

*barem moja reakcija* ..srce mi je stalo

http://www.twitter.com/Fifth_Marauder

45 Re: 12. The Ties That Bind on Fri 20 Jan 2012, 2:05 am

Fifth Marauder ϟ


Dear Diary ...
Dear Diary ...
Kako je Damon dobio dobar udarac.. a i zasluzio je sto jest jest... Very Happy

http://www.twitter.com/Fifth_Marauder

46 Re: 12. The Ties That Bind on Fri 20 Jan 2012, 2:09 am

Zla_Sam


Administrator
Administrator
Epizoda je bila sranje. Stefana mi je preko kurca. Stelene takođe. ELENA JE LJUBAV. Ajde neka neko kaže nešto loše o njoj još jednom na ovom forumu svi ćete ban da pokupite. wave ELIJAH I KLAUS Cerek I naravno Damon. <3 I Bonnie je bila super. Ostalo .. šoder.


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _



just twenty seconds 'til you're no longer mine.
http://willyoudothisforme.tumblr.com/

47 Re: 12. The Ties That Bind on Fri 20 Jan 2012, 2:14 am

Nika Kći Zevsova ~


Administrator
Administrator
Ova epizoda mi je bila... čudna. o.O
So much to process. Desilo se par prekretnih stvari, ali mi je opet epizoda bila nekako slabija. Ne znam. Ovo su prvi utisci:

ELIJAH IS BACK. Well, ovo sam najmanje očekivala sada. Sada imamo dve nedelje da čekamo.

Stefan, ljubomorni, povređeni Stefan. Kako je reagovao. o.O No me gusta.
YOU DO NOT HIT MY DAMON.

Elena the warrior princess. <3

Meredith. Mislim da sam zažalila šipovanje sa Alaricom. Kada je vadila Damonu krv bila sam samo u fazonu, vrati to gde si našla, ne zanima me da li lečiš nekoga time. I zašto joj je Alaric rekao za prsten, mislim da to apsolutno nije trebalo. NO, NO.

Ko god je lupao da se Caroline ne pojavljuje, greši. Papa Bill the Protector. :3

Osećam se šuntavo što me scene sa Bonnienom majkom nisu dotakle. Dunno :S

I ELENA, HVALA ZA OVO: I do not feel guilty. I kissed Damon. Naglasak na "I".
Hvala, zdravo.
I ono "Was it good?" haha
"Doesn't matter".
Oh, Elena, it does. :3

Eternal love for Klaus, kao i uvek. Cerek


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

They are strong together, and they are each other’s weakness.

48 Re: 12. The Ties That Bind on Fri 20 Jan 2012, 2:19 am

Zla_Sam


Administrator
Administrator
ELIJAH IS BACK, LJUDI.

Nisam mislila da ću se ovoliko obradovati ali jesam. :')


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _



just twenty seconds 'til you're no longer mine.
http://willyoudothisforme.tumblr.com/

49 Re: 12. The Ties That Bind on Fri 20 Jan 2012, 2:31 am

Nika Kći Zevsova ~


Administrator
Administrator
ELENA`S SKIRT

When Elena told him about the kiss she was still in the middle of taking out a bullet and he didn’t even scream or anything, because just the thought of someone else kissing Elena was more painful than a wooden bullet in his chest.




Sve što ja vidim je "I kissed Damon".
Drago mi je što imamo taj pomak da Elena priznaje stvari na sebe sada takođe.



And the freakin' pout. <3


EDIT:




O ovoj sceni podrobnije sutra.
Mixed feelings.
Za sada jednostavno mislim da je to neki povređeni ego, ljubomora, "kiselo grožđe", afekat.


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

They are strong together, and they are each other’s weakness.

50 Re: 12. The Ties That Bind on Fri 20 Jan 2012, 6:50 am

DEstiny :3


Love Sucks
Love Sucks
ZNACI JA NE ZNAM. DA LI SAM SRECNA ILI PRESRECNA ILI NE ZNAM NI JA STA? ELIJAH'S BACK. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Ja sam vristala. Skicala. xD Ne znam ni ja vise sta sam radila. HE'S BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACK. *_______________* Cekam ovo .. koliko? 12,13 epizoda. MNOGO je to stvarno. MNOGO. Znaciiiiii AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. :')