You are not connected. Please login or register

Koji film želite da pogledate?

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 5 of 5]

101 Re: Koji film želite da pogledate? on Wed 04 Jan 2012, 3:06 pm

chocolateChanel.


Administrator
Administrator
Team Daroline wrote:Dear John, al nikako da se nateram. Kakav je, jel neko gledao?
Dobar je. Mada, knjiga je mnogo bolja.

**Miss Salvatore** wrote:New Year's Eve


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Svako ima svoju srećnu zvezdu. Neka moja noćas prati tebe. ~

102 Re: Koji film želite da pogledate? on Wed 04 Jan 2012, 5:43 pm

Little.Star.On.The.Sky


Original Vampire
Original Vampire
**Miss Salvatore** wrote:New Year's Eve
meni se opet gleda.... divan jeee srce

103 Re: Koji film želite da pogledate? on Wed 04 Jan 2012, 7:41 pm

Nobody's Daughter


Welcome to Mystic falls
Welcome to Mystic falls
Trenutno najviše Shame i Tinker Tailor Soldier Spy.

104 Re: Koji film želite da pogledate? on Thu 05 Jan 2012, 2:17 pm

Spirit Crusher


Dear Diary ...
Dear Diary ...
Twilight Breaking Dawn

http://www.photoshop-tn.com/

105 Re: Koji film želite da pogledate? on Fri 06 Jan 2012, 12:10 pm

Little.Star.On.The.Sky


Original Vampire
Original Vampire
Interview with the Vampire

106 Re: Koji film želite da pogledate? on Fri 06 Jan 2012, 12:25 pm

♥ DelenaDiaries ♥


Dear Diary ...
Dear Diary ...
Team Daroline wrote:Dear John, al nikako da se nateram. Kakav je, jel neko gledao?

Prvo procitaj knjigu pa onda pogledaj film,Knjiga je 1000x bolja iako ni film nije los.

107 Re: Koji film želite da pogledate? on Fri 06 Jan 2012, 1:14 pm

little red bird.


At Mystic Grills
At Mystic Grills
new year's eve Smile

108 Re: Koji film želite da pogledate? on Fri 06 Jan 2012, 1:18 pm

chocolateChanel.


Administrator
Administrator
Spirit Crusher wrote:Twilight Breaking Dawn

U odnosu na knjige [koje su mi se svidjale u 7 razredu] je BLAH.
Samo uvod, bukvalno.

Little.Star.On.The.Sky wrote:Interview with the Vampire
Gledaj, dobar je.

What's eating Gilbert Grape?


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Svako ima svoju srećnu zvezdu. Neka moja noćas prati tebe. ~

109 Re: Koji film želite da pogledate? on Fri 06 Jan 2012, 9:12 pm

ElenaGilbert


At Mystic Grills
At Mystic Grills
Twilight Breaking Down
Knjiga je dobra,a i film nadam se.

Nova godina u New Yorku.

110 Re: Koji film želite da pogledate? on Fri 06 Jan 2012, 10:10 pm

Little.Star.On.The.Sky


Original Vampire
Original Vampire
knjiga je jedno 1000 puta bolja od filma (: film je iskreno meni malo glup od trilera horora cega vec napravili su komediju -.-

step up 3

111 Re: Koji film želite da pogledate? on Sun 08 Jan 2012, 4:46 pm

Filip


Invited in
Invited in
planiram da odgledam Assassination Games

112 Re: Koji film želite da pogledate? on Sun 08 Jan 2012, 7:39 pm

vampirekaca


Dear Diary ...
Dear Diary ...
Breaking dawn part1
Step up 3D Very Happy

113 Re: Koji film želite da pogledate? on Thu 19 Jan 2012, 1:38 pm

катерина петрова ~


At Mystic Grills
At Mystic Grills
8 milja, Muppets, The Last Song, Tesna Koža 3, Hari Poter i relikvije Smrti, prvi i drugi deo...

114 Re: Koji film želite da pogledate? on Thu 19 Jan 2012, 3:37 pm

Warrior Princess


Original Vampire
Original Vampire
New Year's Eve

115 Re: Koji film želite da pogledate? on Fri 03 Feb 2012, 7:34 pm

marw


At Mystic Grills
At Mystic Grills
the hunger games.♥
umrecu do marta.

http://www.facebook.com/profile.php?id=100000528852734

116 Re: Koji film želite da pogledate? on Thu 29 Mar 2012, 11:12 am

Fifth Marauder ϟ


Dear Diary ...
Dear Diary ...
Hocu da pogledam Potomke sa Clooney-em ..Neko gledao??

http://www.twitter.com/Fifth_Marauder

117 Re: Koji film želite da pogledate? on Mon 28 May 2012, 8:16 pm

fearless.


You Are in Love With a Vampire
You Are in Love With a Vampire
Igre gladi. Cekam 3 meseca da dodje ovamo i onda cujem da leti nema projekcija? -.- Btw, ima neko link s dobrim kvalitetom?

118 Re: Koji film želite da pogledate? on Mon 28 May 2012, 9:42 pm

MissNothing


Someone's New in Your World
Someone's New in Your World
uh i ja isto the hunger games....

http://vampire-fans.forumotion.eu/