You are not connected. Please login or register

American Horror Story

Go to page : 1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 1 of 3]

1 American Horror Story on Tue 22 Nov 2011, 10:30 pm

Zla_Sam


Administrator
Administrator

A family of three move from Boston to Los Angeles as a means of reconciling their past anguish. They move to a restored mansion, unaware that the home is haunted.

Creators: Ryan Murphy, Brad Falchuk

Stars: Connie Britton, Dylan McDermott and Taissa Farmiga


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _



just twenty seconds 'til you're no longer mine.
http://willyoudothisforme.tumblr.com/

2 Re: American Horror Story on Fri 25 Nov 2011, 9:07 pm

Twin.flames


Seeing Ghosts Of Your Past.
Seeing Ghosts Of Your Past.
Ja sam samo videla najavu na FL-u. Jeste me zaintrigirala.
Jel' vredna gledanja?

3 Re: American Horror Story on Sat 26 Nov 2011, 12:09 am

Zla_Sam


Administrator
Administrator
ThePhoenix^^ wrote:
Jel' vredna gledanja?

[u komentaru nema spoilera, samo da znaš Laughing]

Um .. Da si postavila ovo pitanje prije kad su tek bile prikazane tri epizode ne bih znala da ti odgovorim. Jer nakon svake pogledane epizode osjećaš se kao da te je neko izjebao u zdrav mozak. Ja se stvarno izvinjavam na izrazu ali tako je. Ništa nema smisla .. zapravo, generalno ne bi ni trebalo da ima s obziram na to o čemu se radi u seriji ali to što nema smisla trebalo bi da ima smisla u čitavoj toj priči koju su zamislili. Prosto ne znaš šta gledaš a opet te nešto tjera da nastaviš. Nakon četvrte epizode se situacija mjenja, postaje zanimljivo, neke stvari počinju da ti budu jasne, likovi dobijaju na dubini i kompleksnosti.

Serija nije horor u smislu da se usereš od straha na svaku scenu, više je šokantna i uznemirujuća.

Priča ima potencijala, samo se bojim da pošto je kreator Ryan Murphy, da će sve u jednom momentu da ode u tuki. Možda je zadnja epizoda bila upravo to. Moram da pogledam sledeću epizodu i kako će sad čitava situacija da se razvije da bih odlučila da li ovo može da se gleda. Jer ili je prosto ogromno sranje ili je previše genijalno.
Od likova mi se samo jedan posebno ističe - Tate [Evan Peters Klanja Se Predviđam mu VELIKU holivudsku karijeru] Voljela bih, Ana, da pogledaš seriju [8 epizoda ima, za sada] da možemo da raspravljamo o njemu. Mnogo me zanima kako ćeš ti da ga doživiš.


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _



just twenty seconds 'til you're no longer mine.
http://willyoudothisforme.tumblr.com/

4 Re: American Horror Story on Sat 26 Nov 2011, 1:33 am

MissNothing


Someone's New in Your World
Someone's New in Your World
cula sam za ovo i videla trailer svidja mi se Smile

http://vampire-fans.forumotion.eu/

5 Re: American Horror Story on Sat 26 Nov 2011, 8:28 am

chocolateChanel.


Administrator
Administrator
Ja nisam ljubitelj horora. Špica mi se jako dopada, al me previše plaši. O:)


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Svako ima svoju srećnu zvezdu. Neka moja noćas prati tebe. ~

6 Re: American Horror Story on Sat 26 Nov 2011, 4:04 pm

Zla_Sam


Administrator
Administrator
Wwinner wrote:Ja nisam ljubitelj horora. Špica mi se jako dopada, al me previše plaši. O:)

Ma ovi Amerikanci se tripuju da je horor malo krvi i dva tri vriska Laughing Bukvalno ima samo jedna scena u seriji koja je strašna XD


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _



just twenty seconds 'til you're no longer mine.
http://willyoudothisforme.tumblr.com/

7 Re: American Horror Story on Sat 26 Nov 2011, 4:56 pm

chocolateChanel.


Administrator
Administrator
Zla_Sam wrote:
Wwinner wrote:Ja nisam ljubitelj horora. Špica mi se jako dopada, al me previše plaši. O:)

Ma ovi Amerikanci se tripuju da je horor malo krvi i dva tri vriska Laughing Bukvalno ima samo jedna scena u seriji koja je strašna XD

Pogledaću, ako skupim hrabrosti. XD


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Svako ima svoju srećnu zvezdu. Neka moja noćas prati tebe. ~

8 Re: American Horror Story on Sat 17 Dec 2011, 9:59 pm

Zla_Sam


Administrator
Administrator




Tako su savršeno sjebani i sjebano savršeni. Omiljeni par, ubjedljivo Cerek


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _



just twenty seconds 'til you're no longer mine.
http://willyoudothisforme.tumblr.com/

9 Re: American Horror Story on Sat 17 Dec 2011, 10:57 pm

Starlight


Moderator
Moderator
najlepši par ikada, najbolji lik ikada. Tejt- nešto najbolje šta sam ikada videla na tv-u. savršeni primer lika koji treba da se mrzi, al je postignuto nešto sasvim drugo. fascinira me, oduševljava me, ljuti me, zadavila bi ga, al je uprkos tome u samo 11 epizoda uspeo da postane moj omiljen lik ikada <3


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _



"Because in the end when you lose somebody, every candle, every prayer, is not going to make up for the fact the only thing that you have left is a hole in your life where that somebody used to be and a rock with a birthday carved into it that I'm pretty sure is wrong."

10 Re: American Horror Story on Sun 18 Dec 2011, 7:57 am

chocolateChanel.


Administrator
Administrator
Kako me jebeno vaši komentari teraju da počnem da gledam seriju.
I hate you. -.- Cerek


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Svako ima svoju srećnu zvezdu. Neka moja noćas prati tebe. ~

11 Re: American Horror Story on Sun 18 Dec 2011, 2:21 pm

Starlight


Moderator
Moderator
Tate is something you have never seen before... xD


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _



"Because in the end when you lose somebody, every candle, every prayer, is not going to make up for the fact the only thing that you have left is a hole in your life where that somebody used to be and a rock with a birthday carved into it that I'm pretty sure is wrong."

12 Re: American Horror Story on Sun 18 Dec 2011, 8:16 pm

Zla_Sam


Administrator
Administrator
Tejt je najbolji lik u istoriji televizije. Jebeno je fascinantan.

Jedva čekam da još ljudi s foruma počne da gleda seriju pa da komentarišemo zajedno.

Inače, TATE & VIOLET > svi ostali parovi pa čak i Delena.

YOUR ARGUMENT IS INVALID.


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _



just twenty seconds 'til you're no longer mine.
http://willyoudothisforme.tumblr.com/

13 Re: American Horror Story on Sun 18 Dec 2011, 9:26 pm

Mehurić


Your Best Friend is a Witch
Your Best Friend is a Witch
Milice,Kajo ja sad krećem.
Ako se zarazim vas dve ste krive Very Happy
p.s Evan je prelep *.*

14 Re: American Horror Story on Sun 18 Dec 2011, 9:42 pm

Starlight


Moderator
Moderator
come to the dark side Cerek


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _



"Because in the end when you lose somebody, every candle, every prayer, is not going to make up for the fact the only thing that you have left is a hole in your life where that somebody used to be and a rock with a birthday carved into it that I'm pretty sure is wrong."

15 Re: American Horror Story on Sun 18 Dec 2011, 10:24 pm

Mehurić


Your Best Friend is a Witch
Your Best Friend is a Witch
NIŠTA MI NIJE JASNO :O

16 Re: American Horror Story on Sun 18 Dec 2011, 10:50 pm

Starlight


Moderator
Moderator
i ne treba još uvek da ti išta bude jasno xD


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _



"Because in the end when you lose somebody, every candle, every prayer, is not going to make up for the fact the only thing that you have left is a hole in your life where that somebody used to be and a rock with a birthday carved into it that I'm pretty sure is wrong."

17 Re: American Horror Story on Mon 19 Dec 2011, 9:39 am

daray


Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Come to the dark side, we have cookies and Tate.
xD

ja sam se zarazila ovom serijom, pošto je kod njih srijedom, svaki četvrtak, ja se ubijam xD

stvarno me zanima šta će biti u slj. epizodi, tj. 12.
Bit će mi stvarno žao ako Violet & Tate ne budu baš nikako više zajedno
Oni su tako savršeno sjebani par
oni i Delena definitivno

a kad je ono Violet umirala, nekako sam znala da nije oživjela, nego da je stvarno umrla Very Happy

a i nije sad horor da kažeš da se sav prepadneš, ima možda jedna scena, ali više psihološki ide skoro sve Very Happy

http://horizoninblack.tumblr.com

18 Re: American Horror Story on Mon 19 Dec 2011, 1:54 pm

Zla_Sam


Administrator
Administrator
Skylar. wrote:a kad je ono Violet umirala, nekako sam znala da nije oživjela, nego da je stvarno umrla Very Happy

Onog sekunda kada je Tejt rekao "I'm tired." a Vajolet mu je odgovorila "Me too." počela sam da sumnjam da je umrla. A kad je Tejt odjednom počeo da je manipuliše u sledećoj epizodi bila sam ubjeđena da je mrtva jer Tejt, koliki god da je monstrum, ne bi je tako manipulisao! Prije bi je pustio da ode nego da joj radi to. I onda kada se saznalo da je umrla i kad joj je Tejt rekao "I had this idea that if you chose to die with me, you wouldn’t be so sad." BRATE UMRLA SAM.



Plače mi se koliko su savršeni. PLAČE.


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _



just twenty seconds 'til you're no longer mine.
http://willyoudothisforme.tumblr.com/

19 Re: American Horror Story on Mon 19 Dec 2011, 2:09 pm

Nika Kći Zevsova ~


Administrator
Administrator
Mene je Tumblr zarazio, stalno reblogujem Violate, ili Tatea; jedva čekam da počnem da gledam preko raspusta. :O (sad jelte nemam vremena), ali znajte da ću vam se i ja pridružiti. Cerek a i Milica mi stalno priča o seriji. Razz
nervira me jedino što sam saznala dosta stvari, ali hajde. prvo sam bila zbunjena koje tu mrtav ko živ. xD

U svakom slučaju, I can’t wait.



_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

They are strong together, and they are each other’s weakness.

20 Re: American Horror Story on Mon 19 Dec 2011, 4:08 pm

Starlight


Moderator
Moderator
MILICE.VIDEO.


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _



"Because in the end when you lose somebody, every candle, every prayer, is not going to make up for the fact the only thing that you have left is a hole in your life where that somebody used to be and a rock with a birthday carved into it that I'm pretty sure is wrong."

21 Re: American Horror Story on Mon 19 Dec 2011, 7:12 pm

daray


Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Wearing Your Pro Infinitio Rings.
i kad joj je Tejt rekao "I had this idea that if you chose to die with me, you wouldn’t be so sad."

Tu sam umrla i oživjela. Kada bi me neko natjerao da biram između Delena i njih ja to jednostavno ne bih mogla.

BTW, videi *__________*

Lidija, moraš definitivno početi gledati, inače ćemo da te smaramo doživotno. A na tumblr-u ima predivnih slika, ja sam se navukla kao luda, samo to reblogujem xD

http://horizoninblack.tumblr.com

22 Re: American Horror Story on Mon 19 Dec 2011, 7:37 pm

Zla_Sam


Administrator
Administrator
Ja bih izabrala Violate, bez razmisljanja.


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _



just twenty seconds 'til you're no longer mine.
http://willyoudothisforme.tumblr.com/

23 Re: American Horror Story on Mon 19 Dec 2011, 7:54 pm

Nika Kći Zevsova ~


Administrator
Administrator
Zla_Sam wrote:Ja bih izabrala Violate, bez razmisljanja.

We need to have a little chat, young lady.

Skylar. wrote:
Lidija, moraš definitivno početi gledati, inače ćemo da te smaramo doživotno. A na tumblr-u ima predivnih slika, ja sam se navukla kao luda, samo to reblogujem xD

Znam, Lejla, znam. *.*


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

They are strong together, and they are each other’s weakness.

24 Re: American Horror Story on Mon 19 Dec 2011, 8:11 pm

daray


Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Ja bih izabrala Violate, bez razmisljanja.

svi bi Very Happy

http://horizoninblack.tumblr.com

25 Re: American Horror Story on Mon 19 Dec 2011, 8:20 pm

Zla_Sam


Administrator
Administrator
Znate sta me najvise odusevljava? Koliko je ta ljubav izmedju njih jednaka od strane oboje. Da me pitate ko koga vise voli u toj vezi ne bih znala da odgovorim.


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _



just twenty seconds 'til you're no longer mine.
http://willyoudothisforme.tumblr.com/

26 Re: American Horror Story Today at 4:02 pm

Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 1 of 3]

Go to page : 1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum