You are not connected. Please login or register

10. The New Deal

Go to page : Previous  1, 2, 3 ... 10, 11, 12

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 12 of 12]

276 Re: 10. The New Deal on Mon 09 Jan 2012, 5:00 pm

Team Daroline


Invited in
Invited in
Issi wrote:serija je jako realna, zato je i volim toliko.. koliko bila fikcija, toliko je i stvarnost srce

http://darolinebitchez.tumblr.com/

277 Re: 10. The New Deal on Mon 09 Jan 2012, 6:19 pm

Mehurić


Your Best Friend is a Witch
Your Best Friend is a Witch
ja nešto imam osećaj da je Esther u kovčegu.

278 Re: 10. The New Deal on Mon 09 Jan 2012, 6:31 pm

Team Daroline


Invited in
Invited in
Esther, kao vestica Esther? Very Happy

ne znam, ne verujem bas.

http://darolinebitchez.tumblr.com/

279 Re: 10. The New Deal on Mon 09 Jan 2012, 6:59 pm

Issi


Dear Diary ...
Dear Diary ...
i ja sam to pomislila.. nije nemoguce.. jedva cekamm da ga otvoree.. sto se kapiram nece desiti jos dugooo Neutral

http://taylorswift-serbia.weebly.com/

280 Re: 10. The New Deal on Mon 09 Jan 2012, 11:55 pm

<3 Originals <3


Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Pa nije nemoguce da ona u stvari nije mrtva pa da Klaus ceka prvo da sredi stvar sa njom da bi vratio Rebeku samo ne kontam na koju foru bi ona mogla biti ziva s obzirom je pretvorila u vampire sve osim sebe a koliko znam vestice su smrtne....

281 Re: 10. The New Deal on Tue 10 Jan 2012, 9:29 pm

OskarV


Only Human
Only Human
I ja jedva cekam da otvore kovcege, nadam se da ih otvaraju u 13. epizodi, samo joj ime tako kaze. lolll

282 Re: 10. The New Deal on Thu 12 Jan 2012, 11:23 am

Salvaatoree97


Welcome to Mystic falls
Welcome to Mystic falls
Epizoda je fantasticna!!!! Ali poljubac na kraju sam cekala Very Happy

283 Re: 10. The New Deal on Thu 12 Jan 2012, 12:10 pm

Klaroline_♥


Dear Diary ...
Dear Diary ...
Ipak mislim da je kraj najbolji,baš sam se iznenadila.Svaka im čast!
If I'm gonna feel guilty about something,I will feel guilty about this Smile

Najdraži dio ♥

284 Re: 10. The New Deal on Sat 14 Jan 2012, 7:51 pm

Salvaatoree97


Welcome to Mystic falls
Welcome to Mystic falls
Slazem se!!! Sve vreme, dok su njih dvoje pricali, samo sam govorila u sebi "poljubi je, poljubi je, poljubi je..." I toliko sam se razocarala kada je Damon hteo da ode, ali na kraju se vratio i poljubio je!!! ^^
I za promenu Elena se nije opirala Very Happy

285 Re: 10. The New Deal on Sat 21 Jan 2012, 5:17 pm

Warrior Princess


Original Vampire
Original Vampire
Ja sam mislila da je nece poljubiti, ali drago mi je sto sam pogresila.. Cerek

286 Re: 10. The New Deal on Fri 03 Feb 2012, 12:13 am

¿coka?


Someone's New in Your World
Someone's New in Your World
Dobraaa epizoda!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA KONACNO POLJUBAC! Very Happy DELENA <3 <3 <3 33444
Jeremija mi je zao sto ide. Sad
Rebeke isto... I want her back! Sad
Tyler me nervira pomalo sa tom Klaus-odanoscu. -.-
Svidja mi se sto je Stefan jednom pametan. Very Happy
Zao mi je Alarica i zasto mu ne radi prsten kako treba? Valjda ce biti sa onom doktorkom nesto, cim su je prikazali. Smile

287 Re: 10. The New Deal Today at 10:29 am

Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 12 of 12]

Go to page : Previous  1, 2, 3 ... 10, 11, 12

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum