You are not connected. Please login or register

06. Smells Like Teen Spirit

Go to page : Previous  1, 2, 3

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 3 of 3]

51 Re: 06. Smells Like Teen Spirit on Thu 03 Nov 2011, 12:27 am

Starlight


Moderator
Moderator
slažem se sa Sarom, kako serija odmiče, sve su bolji.


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _



"Because in the end when you lose somebody, every candle, every prayer, is not going to make up for the fact the only thing that you have left is a hole in your life where that somebody used to be and a rock with a birthday carved into it that I'm pretty sure is wrong."

52 Re: 06. Smells Like Teen Spirit on Thu 03 Nov 2011, 9:58 am

Em (:


Moderator
Moderator
ahahahhahaahhahahah da završe seriju hahahahahah NE. -.-


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _




53 Re: 06. Smells Like Teen Spirit on Thu 03 Nov 2011, 11:36 am

DEstiny :3


Love Sucks
Love Sucks
Kako zavrsavanje, kakve gluposti, hahahahahaha. NE.

I samo onaj ko povrsno gleda seriju moze da kaze da je Damon postao kao Stefan. o.O Damon nikad nece biti Stefan.
I Elena glupaca? Seriously? Elena?
Oh God. xd

54 Re: 06. Smells Like Teen Spirit on Thu 03 Nov 2011, 2:23 pm

Zla_Sam


Administrator
Administrator
ELENA JE LJUBAV NAJVEĆA MOGUĆA! <3

Damon nikad neće biti Stefan, jer Damon je toliko više od toga! Uvjek je bio i uvjek će biti.


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _



just twenty seconds 'til you're no longer mine.
http://willyoudothisforme.tumblr.com/

55 Re: 06. Smells Like Teen Spirit on Thu 03 Nov 2011, 9:46 pm

chocolateChanel.


Administrator
Administrator
Pretty Little Liar wrote:
uckvondy wrote:mislim da je previše ovo sa duhovima... znam da ovdje možemo svašta očekivat,ali je glupasto... postaje za mene preprepreviše nerealno...
inače 3.sezona mi je baš beze...bolje bi bilo da već jednom seriju završe da ne bi na kraju propala...
stefan je sad kao damon...a damon kao stefan...ma sta je ovo..oni su zamjenili uloge... elena je takva glupača...grrrrr....
katherine jedina svijetla točka...nadam se da nije mrtva...
Ne, ni slucajno, kakav kraj!
Zasto bi zelela da se serija zavrsi?!
Ja licno mislim da je 3.sezona ubedljivo najbolja do sad.
Glupo mi je samo sto ce da uvode nove hibride, ali sve ostalo je savrseno!

ja sam za KRAJA BEZ XD


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Svako ima svoju srećnu zvezdu. Neka moja noćas prati tebe. ~

56 Re: 06. Smells Like Teen Spirit on Thu 03 Nov 2011, 11:20 pm

Starlight


Moderator
Moderator
neka oni završe seriju na nekoj 15 sezoni, taman da se svi mi udamo i pooženimo xD


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _



"Because in the end when you lose somebody, every candle, every prayer, is not going to make up for the fact the only thing that you have left is a hole in your life where that somebody used to be and a rock with a birthday carved into it that I'm pretty sure is wrong."

57 Re: 06. Smells Like Teen Spirit on Mon 05 Dec 2011, 8:09 pm

snowflake.


Welcome to Mystic falls
Welcome to Mystic falls
"We have a new housemate - Barbie Klaus." Haha, Damon je ubedljivo ima najbolje citate u ovoj epizodi. Ha, njegova faca kada mu je Stefan saopšitio da Rebekha ostaje kod njih. XD

Stefan me je užasno nervirao u toj epizodi!

Jako se brinem za Tylera. Ne bih volela da mu se nešto desi. Sad, on je popio Klausovu krv i sada mu je Klaus, da kažem, gospodar - auf! Nadam se da će sve biti u redu.

Jao, Jeremy i Anna su mi postali preslatki. Scena kada su se uhvatili za ruke, predivna je. Jedva čekam sledeću epizodu da vidim šta će biti sa njima.

Haha, Elena pijana. Kako je samo bila kul u toj sceni. Bila je fora što su to uradili za Stefanom. Drago mi je što je spasila Stefana jer, iskreno, serija bi bila dosadna bez još preplitanja sa Stefanom, i time.

Vicki je ponovo htela da ubije Elenu, agh! I još je iskoristila Matta za to. Što se njega tiče, jako mi je postao drag. Draži mi je iz epizode u epizodu.

Scena sa Elenom i Alaricom, na početku, mi je bilo jako dobra, iako je bila sasvim obična.

Bonnie me je počela jako nervirati. Nezrela je veoma. Stvarno ne znam šta joj se dešava u poslednje vreme, ali je postala užasna.

Delena scena su bile predivne. Ali, zašto uvek, ali uvek ih neko prekine kada imaju priliku da se poljube? Nije fer stvarno. Elena je ljubomorna, lalala. Kako je samo gledala Rebekhu i Damona, ha! Sviđa mi se kada je Damon rekao Eleni "I'll do whatever it is you need me to do, Elena. No one is gonna hurt you. Especially not my brother."

Eh, sada Damon nije ovoga puta uspeo osvojiti Rebekhu svojim šarmom. Nije ona nimalo glupa.

Evo, ponovo, još jedan Damonov citat, iz učionice kada je Tyler naišao - Caroline:"How do I fix him?" Damon:"Get a new boyfriend." HAHA, car je, definitivno.

Rebekha mi je predivna. Kako je bilo kul sve ono što je uradila na terenu, među čirlidesicama.

"Everything I like about me is you." - Ajaaa Forwood, uf! Obožavam ih. Tyler je divan.

"Come on, Buffy." - haha, Ian ponovo. On čovek je, nemam reču više, ozbiljno. "What's your plan, oh Warrior Princess?" haha. Inače, ta Delena scena je divna!

Mason se vratio. A daaj bre.

Nema Klausa. Žao mi je što ga nije bilo, ne valja to da ga nema.

Sve u svemu, veoma dobra epizoda, nije ono što sam očekivala, ali sasvim ok.

58 Re: 06. Smells Like Teen Spirit on Thu 29 Dec 2011, 2:38 pm

Ket ♥


Dear Diary ...
Dear Diary ...
vrlo komican pocetak Surprised
Elena se obucava za sukob sa zlim vampirima Laughing
odnosno pokusava da se spasi od pomahnitalog Stefana Laughing
dosla i Rebeka Very Happy Very Happy

Ket najaca sa misem Laughing hajde,Majkl dorucak Laughing

Tajler me pomalo nervira..udarila mu slava u glavu Laughing al opet divne scene sa Kero < 3 preslatki su isto kao i Stelena 355 Elena:znala sam da ces me uhvatiti 355

ova Viki ode hvala bogu
al zato imamo ovog Mejsona Mad opet
ma ovo sa duhovima uopste nije zanimljivo
ovo mi je za sad najgora epka iz trece sezone
prvih pet je bilo super

59 Re: 06. Smells Like Teen Spirit on Fri 06 Jan 2012, 1:56 pm

Team Daroline


Invited in
Invited in
Svidja mi se epizoda Smile
Samo zelim Klausa :smrcc: :smrcc:
Rebekah mi je postala jako kraljica. Barbie Klaus he
Konacno nije pretrpana epizoda Delenom zvvv
Stelena scene su savrseneee Vrućina
Pogotovo kada on nju spasi da ne padne, i kada se opet sretnu ispred muskog wc-a, doslo mi je da umrem drool2 srce srce
Rebekah je nova u skoli, bice svega Yup
Damon i Rebekah bi bili slatki zajedno Cerek Cerek Cerek
Forwood scene su mi dobre Very Happy
Jadna Katherine sick Ujeo je onaj 80
Bilo je opet Daroline momenata Cerek Kada je on rekao "Find a new boyfriend" u glavi mi se pojavila slika Caroline kako govori "I hope you mean yourself." he srce
Zanima me jako sta ce biti u sledecoj epizodi, nemam predstavu.

http://darolinebitchez.tumblr.com/

60 Re: 06. Smells Like Teen Spirit on Thu 02 Feb 2012, 10:46 am

¿coka?


Someone's New in Your World
Someone's New in Your World
Odusevljena sam epizodom, ali nema Klausa pa nije previse intrigantno.
No, novi Stefan se pobrinuo za sve to. Ali i nova Elena mi se svidja, kako ga je 2 puta presla. Svaka cast, to nisam bas ocekivala. Drago mi je da je Elena bila malo ljubomorna na Rebeku kad je bila sa Damonom. 33444
Sto se tice Matt-a nikako nije trebao da vrati Vicky, sve je pokvario, bolje da su Elena i Alaric uspeli u planu i zatvorili Stefana.
Tyler me je iznenadio, cudno, ali sam predosecala da to sto je postao hybrid ima neke posledice - odanost Klausu. -.- Ali dobro, resili su to on i Caroline. ples
Ne kapiram koju ulogu i dalje igra Anna pored Jeremija. Kapiram, i dalje je voli, ali, videcemo.
Nisam mogla da verujem da je Michael ubio Kat, mislim ako jeste, ne znam. O.o Sve je cudno oko tog lika. Vampire hunter. Jedva cekam da vidim sta ce biti.
Uh, nisam ni primetila koliko sam isfilozofirala. Very Happy

61 Re: 06. Smells Like Teen Spirit Today at 10:30 am

Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 3 of 3]

Go to page : Previous  1, 2, 3

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum