You are not connected. Please login or register

 » SPAM » Zabava » Televizija » Teen Wolf

Teen Wolf

Go to page : Previous  1, 2

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 2 of 2]

26 Re: Teen Wolf on Tue 21 Aug 2012, 12:31 pm

chocolateChanel.


Administrator
Administrator
JELENA JA SAM ŽELELA DA UMREM KAD SAM VIDELA STILESA KAKO PATI ZBOG LYDIE KOJU BOLI DUPE


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Svako ima svoju srećnu zvezdu. Neka moja noćas prati tebe. ~

27 Re: Teen Wolf on Wed 22 Aug 2012, 6:30 pm

<3 Originals <3


Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Wearing Your Pro Infinitio Rings.
To da.....to je i mene ubilo,srce mi se slamalo sa svakom scenom...ali on dusa i dalje ne odustaje samo je produzio plan sa 10 na 15 godina srce mica najdivnija srce

28 Re: Teen Wolf on Sat 01 Sep 2012, 7:36 pm

pendragons


Klaus' Bloody Hybrid.
Klaus' Bloody Hybrid.
Koliko mi je bilo potrebno vremena da pocnem seriju Laughing Ali mogu reci da se ne kajem sto sam jesam, stvarno je dobra. Narocito druga sezonaaaaa koja je prosto kasjdlksdfkl 355 Mislim da je svima Stiles medju omiljenim likovima,pa i meni naravno. MICAAA JE 355 naravno i Lydia *____* pored njihv dvoje: Isaac i Scott -ne kapiram zasto je nekima on odbojan? Ok,jeste glavni lik,onako sav dobar, ponekad davi xD zeli sve da spasi blah blah ali ima veliko srce i samo dobre namere.Bas ga gotivim :`)
Ostale volim takodje,jedino nisam nesto odusevljena Derekom-jednostavno...ili je do glumca ili samog lika,ne znam stvarno. scratch Ne znaci da ga ne volim ali ono,nista posebno.

Shipujem jedino MARTINSKI 355 oni su mi prosto predivni i vise od svega zelim da ga Lydia zavoliiii onako kako on voli njuu :smrcc:

http://destinedtobe.tumblr.com/

29 Re: Teen Wolf on Sat 01 Sep 2012, 11:01 pm

Crazy Lady (:


Werewolf in Town
Werewolf in Town
i evo još neko ko gleda TW zbog Dereka. zvvv

Skot je dosadan, Stajls i Džekson su mnogo fini, ali DEREK !

https://twitter.com/#!/

30 Re: Teen Wolf on Sun 02 Sep 2012, 3:36 pm

Em (:


Moderator
Moderator
Rekla sam da neću da gledam, ali dosada me je navela da krenem. I završim sinoć. I nije loše kako sam mislila, ali svejedno... nije mi ništa posebno.

Moram li uopšte da kažem da mi je Stiles naomiljenija osoba u CELOJ, CELOJ seriji? I mislila sam da ću shippovati Stydiu, ali... Jydia su mi pokazali mnogo jače emocije i mnogo jačih momenata, ono što ja volim kod shipa. BOL, tj. Razz

Kontam da za Stydiu još ima vremena, ali za sada Jydia. Lydia brings the good things in Jackson, po mom mišljenju. I koliko god on bio ''kreten'', meni je predivan i mislim da ima u njemu mnogo više od pretty boy, jock stava.

Scott mi je okej, ali totalno neupečatljiv za glavnog lika. Allison ne podnosim, ogavna mi je i dosadna. KRAJNJE.

Derek... lol. Mislim da me ne privlači ni 2% i kontam da mu lik ima potencijala ali 90% vremena mi je tako nepotreban, haha.


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _




31 Re: Teen Wolf on Sun 02 Sep 2012, 8:24 pm

eatmyfeelings


First Bite
First Bite
<3 Originals <3 wrote:This is my new obsession. Totalno sam odlepila za serijom xD

RECI, RECI KO TE JE NAVUKAO, RECI? Razz


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

You really think a relationship should be that hard?



No one writes songs about the ones that come easy.
http://www.twitter.com/NinaDobrevSRB

32 Re: Teen Wolf on Mon 03 Sep 2012, 6:52 pm

chocolateChanel.


Administrator
Administrator
EMAAAAAAA STILEEEEEEEEEES Cerek


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Svako ima svoju srećnu zvezdu. Neka moja noćas prati tebe. ~

33 Re: Teen Wolf on Mon 03 Sep 2012, 9:46 pm

Em (:


Moderator
Moderator
ZNAAAAAAM, mislim da moram da postavim uskoro sig sa njim. Nešto me tera.


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _




34 Re: Teen Wolf on Mon 03 Sep 2012, 10:23 pm

eatmyfeelings


First Bite
First Bite
Postavi, postavi, Stiles ljubav najveca ....


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

You really think a relationship should be that hard?



No one writes songs about the ones that come easy.
http://www.twitter.com/NinaDobrevSRB

35 Re: Teen Wolf on Tue 04 Sep 2012, 4:01 pm

<3 Originals <3


Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Wearing Your Pro Infinitio Rings.
eatmyfeelings wrote:
<3 Originals <3 wrote:This is my new obsession. Totalno sam odlepila za serijom xD

RECI, RECI KO TE JE NAVUKAO, RECI? Razz

Puci ces koliko si ponosna na sebe zbog toga Razz Razz Razz

36 Re: Teen Wolf on Thu 06 Sep 2012, 10:48 am

eatmyfeelings


First Bite
First Bite
<3 Originals <3 wrote:
eatmyfeelings wrote:
<3 Originals <3 wrote:This is my new obsession. Totalno sam odlepila za serijom xD

RECI, RECI KO TE JE NAVUKAO, RECI? Razz

Puci ces koliko si ponosna na sebe zbog toga Razz Razz Razz

Oh yes Very Happy


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

You really think a relationship should be that hard?



No one writes songs about the ones that come easy.
http://www.twitter.com/NinaDobrevSRB

37 Re: Teen Wolf on Fri 14 Sep 2012, 1:51 pm

pendragons


Klaus' Bloody Hybrid.
Klaus' Bloody Hybrid.
Evo malo o 3.sezoni [spoiler alert!] Cerek

General Information:

The opener for S2 will stay for S3.
The element for S3 will be earth.
The production of S3 should start in November and it will be split in half (i.e., 12 episodes in each half).
Certain secrets in S1 and S2 will be revealed in S3.
There will be a time jump in S3 by about 4 months.
Scott, Stiles, Allison, Lydia, Jackson, Isaac, Boyd, and Erica will be in the first semester of their junior year.
Opening for 3.01 will have Scott and Stiles’ lives going back to normal as they prep for the SATs and get ready for college.
There will be more than one villain in S3.
Celtic Mythology is/will be very important.

Alpha Pack:

The leader of the pack is a man and he is very bad. There is also an Alpha female and twins.
We will learn why they are an Alpha pack and how that makes them strong.
They are on a mission and it concerns the Kanima (i.e., Play close attention to the mentions of the Kanima in S2 because it will play an important role in S3).
They will be dangerous to everyone in Beacon Hills.

Scott McCall:

Will be isolated from Allison at the beginning of S3 and a new kind of relationship will be seen between the two of them given their breakup.
We will learn more about his father, which will become important in one half of the 3rd season.
There will be building on Scott becoming an Alpha and that will play out over S3.
Relationship with Stiles will be tested as he becomes closer to Issac.

Stiles Stilinski:

We won’t learn his first name for a long time.
We will learn more about his mom and dad.
Will not be completely over Lydia and the pairing may play a bigger role during the upcoming season.
We will see more funny Stiles in the beginning, but more drama is ahead for him.
Relationship with Scott will be tested as Scott becomes closer to Issac and as he realizes how much Scott has grown/changed.

Allison Argent:

Will be isolated from her friends and Scott at the beginning of the season.
We will see a different relationship between her and Scott given their breakup.
A redemption arc is in her future.

Jackson Whittemore:

The reason why Jackson emerged from the water in 2.01 will be revealed.
The mystery surrounding Jackson’s parents will be connected to the Alpha pack story.
His eyes are blue for a reason, but is it not because he is without a pack, a beta, or due to his DNA/real parents.

Lydia Martin:

We will learn more about her immunity and her connection to Peter (If you haven’t seen Lydia After Dark, check it out because I think this stuff is mentioned there).
The pairing of Lydia and Stiles may play a bigger role in the upcoming season.
Very possible that she will share more scenes with Derek in the upcoming season.

Derek Hale:

He is not old, but not 24 either.
A love interest will/may be introduced.
We will learn more about his tattoo in 3.01.
He has more family out there (i.e., Peter wasn’t the sole survivor of the Hale fire).
We will learn more about his family, especially about the night they all “died.”
Very possible that he will share more scenes with Lydia in the upcoming season.

Isaac Lahey:

Series regular for S3
Will become closer to Scott
A love interest may be introduced
Possible shirtless scenes on the way given that Daniel has been setup with a trainer.

Vernon Milton Boyd, IV & Erica Reyes:

Alive at the beginning of the season, but not out of danger. The Alphas will factor into this and we learn their fate in the first two episodes of the season.

Dr. Deaton & Ms. Morell:

We will learn more about their characters, which will lead to more questions.
Ms. Morell is one of the bad guys while Dr. Deaton is one of the good guys.

Peter Hale:

We will see more of him in S3 and as of right now, his intentions are pretty murky.

Papa Stilinski & Melissa McCall:

Will share more scenes together in the upcoming season.
On the Papa Stilinski front, we will learn more about him but we will not learn his first name for a long time.

Gerard Argent:
Alive

Matt Daehler:
Completely dead

http://destinedtobe.tumblr.com/

38 Re: Teen Wolf on Sat 15 Sep 2012, 3:10 pm

eatmyfeelings


First Bite
First Bite

Scott's relationship with Stiles will be tested as he becomes closer to Issac.

The pairing of Lydia and Stiles may play a bigger role in the upcoming season.

Isaac Lahey is series regular for S3. Possible shirtless scenes on the way given that Daniel has been setup with a trainer.

Papa Stilinski & Melissa McCall will share more scenes together in the upcoming season.

Gerard Argent is alive

I'M OFFICIALLY EXCITED!!!!!!


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

You really think a relationship should be that hard?



No one writes songs about the ones that come easy.
http://www.twitter.com/NinaDobrevSRB

39 Re: Teen Wolf on Sat 15 Sep 2012, 5:42 pm

chocolateChanel.


Administrator
Administrator
The pairing of Lydia and Stiles may play a bigger role in the upcoming season.

ASDFGHJKL;


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Svako ima svoju srećnu zvezdu. Neka moja noćas prati tebe. ~

40 Re: Teen Wolf on Sat 15 Sep 2012, 5:45 pm

eatmyfeelings


First Bite
First Bite
chocolateChanel. wrote:
The pairing of Lydia and Stiles may play a bigger role in the upcoming season.

ASDFGHJKL;

You ship them two? It's so freaking rare ♥


MY FAVORITE VIDEO!!!!!!!!!


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

You really think a relationship should be that hard?



No one writes songs about the ones that come easy.
http://www.twitter.com/NinaDobrevSRB

41 Re: Teen Wolf on Thu 08 Nov 2012, 10:38 am

marw


At Mystic Grills
At Mystic Grills
serija kao serija ništa specijalno ali likovi ...

dereka sam zavolela odmah od prvih epizoda ... stajlsa takođe ♥
o džeksonu da ne pričam! ♥

sema nikad nisam gotila nešto specijalno, alison takođe.
lidija je divna.♥

ajzak ima osmeh za padanje u nesvest.♥

i nekog sam verovatno zaboravila ali nebitno je ... samo me ubija što se previše dugo čeka na novu sezonu, mada me teši što znam da će ova sezona imati duplo više epozoda! Very Happy

http://www.facebook.com/profile.php?id=100000528852734

42 Re: Teen Wolf on Thu 08 Nov 2012, 10:46 am

Em (:


Moderator
Moderator
Kako je moguce da ja nisam pisala ovde lol.

Marw, tho. [♥. kako ja tebe nisam skontala ovde? Very Happy)

Jedina dva lika koja ne podnosim u toj seriji su Derek i Alison. xD


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _




43 Re: Teen Wolf on Fri 09 Nov 2012, 3:29 pm

chocolateChanel.


Administrator
Administrator
eatmyfeelings wrote:
chocolateChanel. wrote:
The pairing of Lydia and Stiles may play a bigger role in the upcoming season.

ASDFGHJKL;

You ship them two? It's so freaking rare ♥


MY FAVORITE VIDEO!!!!!!!!!


EPICCCCCC


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Svako ima svoju srećnu zvezdu. Neka moja noćas prati tebe. ~

44 Re: Teen Wolf on Sun 25 Nov 2012, 1:28 am

DamonElena


Welcome to Mystic falls
Welcome to Mystic falls
Odgledala sam sve epizode za dva dana,super je

45 Re: Teen Wolf on Sun 25 Nov 2012, 12:43 pm

Em (:


Moderator
Moderator
Jao boze... ali meni tako nedostaje Jackson, a sezona jos nije ni pocela. :/ HE HAD SO MUCH IN STORE FOR THE DEVELOPMENT OKAY. I Jydia
I sad me nervira sto se sve da padne u vodu sto se planova u vezi njega tice.

I smor jer uvodna spica ostaje ista.


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _




46 Re: Teen Wolf Today at 4:10 am

Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 2 of 2]

Go to page : Previous  1, 2

 » SPAM » Zabava » Televizija » Teen Wolf

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum