You are not connected. Please login or register

01. The Birthday

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 2 of 6]

26 Re: 01. The Birthday on Tue 16 Aug 2011, 9:49 pm

LostInWonderland


Someone's New in Your World
Someone's New in Your World
!~ Damon is mine ~! wrote:jedva čekam osećam da će bude vrh .. ne znam zašto Very Happy
I ja isto.

27 Re: 01. The Birthday on Wed 17 Aug 2011, 7:23 am

chocolateChanel.


Administrator
Administrator
phoenix00 wrote:Svi smo istripovali to. he

aahahahaha kao i sve ostalo Smile
moze nam se ^^


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Svako ima svoju srećnu zvezdu. Neka moja noćas prati tebe. ~

28 Re: 01. The Birthday on Wed 17 Aug 2011, 1:56 pm

LostInWonderland


Someone's New in Your World
Someone's New in Your World
Ali mislim da ce biti zanimljiva.

29 Re: 01. The Birthday on Thu 18 Aug 2011, 7:44 am

♥_Vampire_in_love_♥


You Are in Love With a Vampire
You Are in Love With a Vampire
Definitivno interesantna, moraju na dosta stvari da se nadovežu Very Happy

30 Re: 01. The Birthday on Thu 25 Aug 2011, 1:51 pm

chocolateChanel.


Administrator
Administrator
<333333333


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Svako ima svoju srećnu zvezdu. Neka moja noćas prati tebe. ~

31 Re: 01. The Birthday on Thu 25 Aug 2011, 3:15 pm

Warrior Princess


Original Vampire
Original Vampire
Wwinner wrote:
<333333333
Easier said than done...-.- Razz

32 Re: 01. The Birthday on Thu 25 Aug 2011, 4:55 pm

Endzi


Klaus' Bloody Hybrid.
Klaus' Bloody Hybrid.
Princess Of Darkness wrote:
Wwinner wrote:
<333333333
Easier said than done...-.- Razz
Pa dobro barem je ostalo manje od mesec dana

33 Re: 01. The Birthday on Thu 25 Aug 2011, 7:06 pm

chocolateChanel.


Administrator
Administrator
ahahahahahahaa znam xD
all dobro je Very Happy


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Svako ima svoju srećnu zvezdu. Neka moja noćas prati tebe. ~

34 Re: 01. The Birthday on Fri 26 Aug 2011, 9:03 pm

Nika Kći Zevsova ~


Administrator
Administrator
DODAT JE ZVANIČNI SINOPSIS! Very Happy


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

They are strong together, and they are each other’s weakness.

35 Re: 01. The Birthday on Tue 30 Aug 2011, 3:38 pm

♥_Vampire_in_love_♥


You Are in Love With a Vampire
You Are in Love With a Vampire
Pa zanimljivo je, totalno sam zaboravila da moraju skrivati Elenu Embarassed

36 Re: 01. The Birthday on Wed 31 Aug 2011, 6:57 pm

Warrior Princess


Original Vampire
Original Vampire
Dosta mi je vise skrivanja Elene!Ocu da je vidim u akciji!To su moja ocekivanja u ovoj sezoni. Razz

37 Re: 01. The Birthday on Wed 31 Aug 2011, 7:28 pm

fearless.


You Are in Love With a Vampire
You Are in Love With a Vampire
Jao sinopsis!!! Sad sam uzbudjena. Very Happy
Ne razumem sto kriju Elenu, pa Klaus je vec dobio sta je hteo.

38 Re: 01. The Birthday on Thu 01 Sep 2011, 11:00 am

Em (:


Moderator
Moderator
Mislim da će Elena biti skroz badass i feisty u ovoj sezoni Very Happy I jedva čekam, koliko je volim, duša moja ♥


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _




39 Re: 01. The Birthday on Thu 01 Sep 2011, 3:43 pm

Nika Kći Zevsova ~


Administrator
Administrator
Još dve nedelje. :O
Ne mogu više. Sa prvim danom škole sam još očajnija za serijom.

Jedva čekam da vidim šta Klaus još smera. Very Happy

I šta će da urade sa Katherine. o.O


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

They are strong together, and they are each other’s weakness.

40 Re: 01. The Birthday on Fri 02 Sep 2011, 9:29 pm

Endzi


Klaus' Bloody Hybrid.
Klaus' Bloody Hybrid.
Nika Kći Zevsova ~ wrote:Još dve nedelje. :O
Ne mogu više. Sa prvim danom škole sam još očajnija za serijom.

Jedva čekam da vidim šta Klaus još smera. Very Happy

I šta će da urade sa Katherine. o.O
I ja isto!!!!!!! :O Ja sam navikla d apetkom gledam TVD,a danas je petak Sad I to me tako podseca na TVD.Nedostaje mi,Bolje bi bilo da brzo prodju ove dve nedelje

41 Re: 01. The Birthday on Sun 04 Sep 2011, 5:07 pm

Em (:


Moderator
Moderator
Jeee l' neko konta da još 10 dana dok ne gledamo TVD opet omfg.


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _




42 Re: 01. The Birthday on Mon 05 Sep 2011, 6:48 am

chocolateChanel.


Administrator
Administrator
Em (: wrote:Jeee l' neko konta da još 10 dana dok ne gledamo TVD opet omfg.

Docekacemo Very Happy
Sreca sreca radost, sreca, TVD <3


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Svako ima svoju srećnu zvezdu. Neka moja noćas prati tebe. ~

43 Re: 01. The Birthday on Mon 05 Sep 2011, 9:10 pm

Little.Star.On.The.Sky


Original Vampire
Original Vampire
ahahah .. joj važno samo ja da vidim damona golišavog xD

44 Re: 01. The Birthday on Tue 06 Sep 2011, 6:13 am

Nika Kći Zevsova ~


Administrator
Administrator
Spoiler:




Don’t mind me I’m just going to lay here until The Vampire Diaries Premieres.

#GPOY.


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

They are strong together, and they are each other’s weakness.

45 Re: 01. The Birthday on Tue 06 Sep 2011, 10:50 am

Little.Star.On.The.Sky


Original Vampire
Original Vampire
ahah odlicna slika .... e da bas me zanima sta je bilo sa kath Razz

46 Re: 01. The Birthday on Tue 06 Sep 2011, 7:54 pm

Endzi


Klaus' Bloody Hybrid.
Klaus' Bloody Hybrid.
Nika Kći Zevsova ~ wrote:
Spoiler:




Don’t mind me I’m just going to lay here until The Vampire Diaries Premieres.

#GPOY.

OGORMAN GPOY

Ali dobro,jos samo 9 dana.... bounce

47 Re: 01. The Birthday on Tue 06 Sep 2011, 7:59 pm

hari_95


Dear Diary ...
Dear Diary ...
Sudeci po sinopsisu epizoda nece biti nista specijalno. Ali videcemo

48 Re: 01. The Birthday on Tue 06 Sep 2011, 8:30 pm

chocolateChanel.


Administrator
Administrator
Endzi wrote:
Nika Kći Zevsova ~ wrote:
Spoiler:




Don’t mind me I’m just going to lay here until The Vampire Diaries Premieres.

#GPOY.

OGORMAN GPOY

Ali dobro,jos samo 9 dana.... bounce

Hahahaha spavaj na kišii Razz
*.*
9 days. and then. TVD<3


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Svako ima svoju srećnu zvezdu. Neka moja noćas prati tebe. ~

49 Re: 01. The Birthday on Fri 09 Sep 2011, 9:59 am

<3 Originals <3


Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Wearing Your Pro Infinitio Rings.
jooooj koliko toga treba da odrade u ovoj sezoni ....mislim da ce biti bas krvolocna i napeta i to mi se bas svidja Smile Delena....Forwood...Originals.....Stefan na ljudkoj krvi.....zvuci obecavajuce Smile uffffff ne mogu vise da cekaaaam :s

50 Re: 01. The Birthday on Sun 11 Sep 2011, 5:27 pm

chocolateChanel.


Administrator
Administrator
Queen Of Shadows wrote:jooooj koliko toga treba da odrade u ovoj sezoni ....mislim da ce biti bas krvolocna i napeta i to mi se bas svidja Smile Delena....Forwood...Originals.....Stefan na ljudkoj krvi.....zvuci obecavajuce Smile uffffff ne mogu vise da cekaaaam :s

Zvuci i vise od togaaa *.*
Znacii FORWOOD&DELENA ! AAAAAAAAAA


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Svako ima svoju srećnu zvezdu. Neka moja noćas prati tebe. ~

51 Re: 01. The Birthday Today at 5:51 am

Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 2 of 6]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum