You are not connected. Please login or register

Klaus & Elijah

Go to page : 1, 2, 3, 4  Next

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 1 of 4]

1 Klaus & Elijah on Tue 26 Apr 2011, 5:46 pm

Nika Kći Zevsova ~


Administrator
Administrator
Klaus & Elijah




Elijah: Klaus is my brother.

Klaus: Love is a vampires greatest weakness, Elijah, and we are not weak.


Who would have said the two
were brothers?


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

They are strong together, and they are each other’s weakness.

2 Re: Klaus & Elijah on Tue 26 Apr 2011, 8:36 pm

Mrs.Somerhalder


First Bite
First Bite
Niko to ne bi rekao.Znaci kad je Elijah to rekao ja sam samo zinula.
Na ovoj slici/sceni Elijah izgleda kao da je Klausov potrcko. :S

http://twitter.com/MayaError

3 Re: Klaus & Elijah on Tue 26 Apr 2011, 10:28 pm

<3 Originals <3


Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Wearing Your Pro Infinitio Rings.
pa Klaus je ocigledno oduvek bio pun sebe i zamisljao Bog zna sta a Elijah ga je previse voleo...i sam je rekao da je bio u stanju da da zivot za njega......

jos nmg da verujem da su braca....ja jos sabiram utiske iz poslednje epizode Smile

4 Re: Klaus & Elijah on Wed 27 Apr 2011, 1:55 pm

chocolateChanel.


Administrator
Administrator
Bas sam se iznenadila kad sam videla da su braca. potpuno su razliciti.
Klausa ne volim, elijaha obozavam xD


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Svako ima svoju srećnu zvezdu. Neka moja noćas prati tebe. ~

5 Re: Klaus & Elijah on Wed 27 Apr 2011, 3:16 pm

Warrior Princess


Original Vampire
Original Vampire
Ocekujem puuuno njihovih yajednickih scena! Twisted Evil

6 Re: Klaus & Elijah on Wed 27 Apr 2011, 6:33 pm

<3 Originals <3


Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Princess Of Darkness wrote:Ocekujem puuuno njihovih yajednickih scena! Twisted Evil

to jedva cekaaaaam Smile)

7 Re: Klaus & Elijah on Thu 28 Apr 2011, 2:30 pm

Little J


Invited in
Invited in
Bas me iznenadilo kada je Elijah rekao da su braca, ali na neki nacin mi je i drago.
Obojica su strava likovi. *-*

http://littlejhunter.blogspot.com/

8 Re: Klaus & Elijah on Fri 06 May 2011, 1:34 pm

chocolateChanel.


Administrator
Administrator
Znala sam da ga nece ubiti. Znala -.-


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Svako ima svoju srećnu zvezdu. Neka moja noćas prati tebe. ~

9 Re: Klaus & Elijah on Fri 06 May 2011, 8:32 pm

Mrs.Somerhalder


First Bite
First Bite
U onoj epizodi kada su Elijah i Elena sklopili dogovor,Elijah me je odusevio.
U ovoj epizodi,Elijah me je razocarao.
Ja razumem zasto je to uradio,ipak je to njegova porodica,ali 99% sam sigurna da ga je Klaus prevario a sto je najgore jos ce i da ga ubije.
Ehh.. Crying or Very sad

http://twitter.com/MayaError

10 Re: Klaus & Elijah on Fri 06 May 2011, 9:02 pm

Little.Star.On.The.Sky


Original Vampire
Original Vampire
i ja sam se odusxewila njime u onoj epizodi kad je sklopio pakt sa elenom
a u owoj me je tamo razocxarao znacxi ono ... al okej na neki nacxin razmum .. ja sam se uglawnom iznerwirala jer je obecao stefanu i onda kao reko sorry .. pa sxta mu wredi njegowo izwinjenje :@

11 Re: Klaus & Elijah on Fri 06 May 2011, 9:06 pm

chocolateChanel.


Administrator
Administrator
!~ Damon is mine ~! wrote:i ja sam se odusxewila njime u onoj epizodi kad je sklopio pakt sa elenom
a u owoj me je tamo razocxarao znacxi ono ... al okej na neki nacxin razmum .. ja sam se uglawnom iznerwirala jer je obecao stefanu i onda kao reko sorry .. pa sxta mu wredi njegowo izwinjenje :@

ja ga ne razumem.
potpuno je bio svestan da ce klaus da ga nasamari.
i to ti je covek od reci.
sramota xDD


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Svako ima svoju srećnu zvezdu. Neka moja noćas prati tebe. ~

12 Re: Klaus & Elijah on Fri 06 May 2011, 9:14 pm

Little.Star.On.The.Sky


Original Vampire
Original Vampire
kako je to bilo filozofski xDD zzm se Very Happy

pa realno jest sramota ... i msm da ce ga klaus ubiti i sam ce biti kriw al ce mi ga iskreno biti zxao i sigurna sam da bix plakala Sad

13 Re: Klaus & Elijah on Fri 06 May 2011, 9:17 pm

chocolateChanel.


Administrator
Administrator
!~ Damon is mine ~! wrote:kako je to bilo filozofski xDD zzm se Very Happy

pa realno jest sramota ... i msm da ce ga klaus ubiti i sam ce biti kriw al ce mi ga iskreno biti zxao i sigurna sam da bix plakala Sad

Pa hoce ga ubiti. ja sam ubedjena xD i plakacu.
al sam je kriv za sve sto mu se desi ^^


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Svako ima svoju srećnu zvezdu. Neka moja noćas prati tebe. ~

14 Re: Klaus & Elijah on Fri 06 May 2011, 9:20 pm

Little.Star.On.The.Sky


Original Vampire
Original Vampire
Wwinner wrote:
!~ Damon is mine ~! wrote:kako je to bilo filozofski xDD zzm se Very Happy

pa realno jest sramota ... i msm da ce ga klaus ubiti i sam ce biti kriw al ce mi ga iskreno biti zxao i sigurna sam da bix plakala Sad

Pa hoce ga ubiti. ja sam ubedjena xD i plakacu.
al sam je kriv za sve sto mu se desi ^^

pa da ... koliko god da me je iznerwirao nema sxanse da ne placxem

15 Re: Klaus & Elijah on Fri 06 May 2011, 9:23 pm

chocolateChanel.


Administrator
Administrator
glupe ljude ne mozemo promeniti xDD
koliko god nam stalo.


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Svako ima svoju srećnu zvezdu. Neka moja noćas prati tebe. ~

16 Re: Klaus & Elijah on Fri 06 May 2011, 9:27 pm

Little.Star.On.The.Sky


Original Vampire
Original Vampire
Wwinner wrote:glupe ljude ne mozemo promeniti xDD
koliko god nam stalo.

basx tako ... :/

brate mogo je lepo da da bonnie nesx od njegowe te p0r0dice i 0nda 0seti de su ... brate 0na je wesxtica .. snasxli bi se nekako .. al jest glup ko ...

17 Re: Klaus & Elijah on Fri 06 May 2011, 9:45 pm

chocolateChanel.


Administrator
Administrator
!~ Damon is mine ~! wrote:
Wwinner wrote:glupe ljude ne mozemo promeniti xDD
koliko god nam stalo.

basx tako ... :/

brate mogo je lepo da da bonnie nesx od njegowe te p0r0dice i 0nda 0seti de su ... brate 0na je wesxtica .. snasxli bi se nekako .. al jest glup ko ...

sta da radimo. ne mogu svi da donesu pravilne odluke. xD


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Svako ima svoju srećnu zvezdu. Neka moja noćas prati tebe. ~

18 Re: Klaus & Elijah on Fri 06 May 2011, 9:49 pm

Little.Star.On.The.Sky


Original Vampire
Original Vampire
nije nego smo mi masxtowitiji od julie i kevina xD

19 Re: Klaus & Elijah on Fri 06 May 2011, 10:04 pm

chocolateChanel.


Administrator
Administrator
uh. realno.
osecam da se oni ni pola nasih teorija nikad ne bi dosetili.


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Svako ima svoju srećnu zvezdu. Neka moja noćas prati tebe. ~

20 Re: Klaus & Elijah on Fri 06 May 2011, 11:15 pm

<3 Originals <3


Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Wearing Your Pro Infinitio Rings.
ja ga u neku ruku razumem jer verujem da bi svako uradio bilo sta za svoju porodicu ali opet....sve te vestice moci isl sigurna sam da postoji neki drugi nacin da ih pronadje a zna da je kletva skinuta da je Klaus sada opasnost po SVE (vampire,vukodlake,vestice,ljude,biljke,zivotinje,vanzemaljce......) i zna da Klaus nije covek od reci i da ce ga nasamariti i vrv ubiti...da kontam da u trenutku nije razmisljao o svemu tome ali opet trebao je kao neko toliko star,iskusan i neko ko ga tako dobro poznaje da bar na trenutak pomisli na nesto od toga i da ga ubije ma koliko tesko bilo :S volim ga i dalje i ne osudjujem ga samo se nikako ne slazem sa ovim sto je uradio :S

21 Re: Klaus & Elijah on Sat 07 May 2011, 7:17 am

chocolateChanel.


Administrator
Administrator
Pa volim ga i ja. I slazem se sa svime sto si rekla.
Samo, mnogo me iznenadio. On zna da ce ga Klaus ubiti i da mu nece 'naci' porodicu, al ipak ga je pustio. kakogod. -.-


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Svako ima svoju srećnu zvezdu. Neka moja noćas prati tebe. ~

22 Re: Klaus & Elijah on Sat 07 May 2011, 8:10 am

Warrior Princess


Original Vampire
Original Vampire
Ko zna?Mozda i oce.Mislim da bi i ja ucinila isto sto i Elijah.Jer kako ce inace saznati gde mu je porodica?A i 3 sezona ce biti "The Year Of The Originals"Smile

23 Re: Klaus & Elijah on Sat 07 May 2011, 9:15 am

Little.Star.On.The.Sky


Original Vampire
Original Vampire
zxelim da se klauss 0pameti :/

24 Re: Klaus & Elijah on Sat 07 May 2011, 9:21 am

chocolateChanel.


Administrator
Administrator
Klaus' Lover wrote:Ko zna?Mozda i oce.Mislim da bi i ja ucinila isto sto i Elijah.Jer kako ce inace saznati gde mu je porodica?A i 3 sezona ce biti "The Year Of The Originals"Smile

ja sam pristalica toga da za sve postoji vise nacina. ubedjena sam u to. a i klausu ne verujem. xD


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Svako ima svoju srećnu zvezdu. Neka moja noćas prati tebe. ~

25 Re: Klaus & Elijah on Sat 07 May 2011, 9:26 am

Little.Star.On.The.Sky


Original Vampire
Original Vampire
ne bi bila fora da ubije elijaha -.-' bilo bi GLUPo

26 Re: Klaus & Elijah Today at 6:36 pm

Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 1 of 4]

Go to page : 1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum