You are not connected. Please login or register

Elijah & Katherine

Go to page : Previous  1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 2 of 3]

26 Re: Elijah & Katherine on Tue 26 Apr 2011, 2:13 pm

Warrior Princess


Original Vampire
Original Vampire
Ne verujem da ce Elijaha ubiti.To valjda mogu jedino pomocu one spravice...Verovatno ce otici iy grada ili tako nesto. Smile

27 Re: Elijah & Katherine on Tue 26 Apr 2011, 2:34 pm

Mαяi♥


First Bite
First Bite
Ja mislim da ce mozda Kath slucajno da ubiju, tj Klaus,a mozda ni ne on .
Ja stvarno vise ne znam sta da mislim, jer postoji mnoooogo mogucnosti, i svaka moze da se ispostavi tacnom O.o -.-

28 Re: Elijah & Katherine on Tue 26 Apr 2011, 5:57 pm

Nika Kći Zevsova ~


Administrator
Administrator


Konačno Katu sa nekim shipujem. Cerek
Ne znam zašto, ali divni su mi bili. DIVNI. :')


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

They are strong together, and they are each other’s weakness.

29 Re: Elijah & Katherine on Tue 26 Apr 2011, 8:38 pm

Mrs.Somerhalder


First Bite
First Bite
I meni su divni. :3

http://twitter.com/MayaError

30 Re: Elijah & Katherine on Wed 27 Apr 2011, 1:56 pm

chocolateChanel.


Administrator
Administrator
Prasvidžeon ♥ wrote:


Konačno Katu sa nekim shipujem. Cerek
Ne znam zašto, ali divni su mi bili. DIVNI. :')


Uh i menii ^^ Bice valjda nekih njihovih momenataa ^^


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Svako ima svoju srećnu zvezdu. Neka moja noćas prati tebe. ~

31 Re: Elijah & Katherine on Wed 17 Aug 2011, 2:26 pm

LostInWonderland


Someone's New in Your World
Someone's New in Your World
Simpaticni su, ali ja nju vezujem vise za Stefana.

32 Re: Elijah & Katherine on Wed 17 Aug 2011, 4:50 pm

fearless.


You Are in Love With a Vampire
You Are in Love With a Vampire
Divni su mi bili u flashbackovima.
Shipujem ih, ali mozda malo vise nju i Stefana.
Kao sto je Kat rekla True love is not real unless it's returned.

33 Re: Elijah & Katherine on Sat 05 Nov 2011, 11:26 am

Lady Autumn


Invited in
Invited in


http://www.newmoon-balkan.com/forum

34 Re: Elijah & Katherine on Sat 05 Nov 2011, 11:43 am

DEstiny :3


Love Sucks
Love Sucks
Sad sam tek spazila da nisam komentarisala u ovoj temi. :O
Kako je to moguce?
Tako mi je bilo divno kako je Elijah voleo Katherine i kako je pricao o tome Eleni i kako ju je prepustio bratu ipak. :')

I kada je rekao "I do not believe in love, Katerina." i pogleda je i vidi se da je voli.

Tako su mi divni ti flashbackovi. Volela bih da ih vidim jos, ali prvo nek oni VRATE Elijaha. xD


Najlepsi video ubedljivo. *_*
Cerek Cerek Cerek


35 Re: Elijah & Katherine on Sat 05 Nov 2011, 9:28 pm

Warrior Princess


Original Vampire
Original Vampire
Mislim da oni nikad nece biti zajedno.Katherine je kao sto svi znamo zaljubljena u samu sebe,a Elijah je povredjen,a i iskreno ima i drugih problema.. Razz

36 Re: Elijah & Katherine on Mon 02 Jan 2012, 4:13 pm

Ket ♥


Dear Diary ...
Dear Diary ...


bili su bas slatki u flesbekovima 34556












zelim jos njihovih scena 355

37 Re: Elijah & Katherine on Fri 06 Jan 2012, 12:58 pm

Nikola4FG


Welcome to Mystic falls
Welcome to Mystic falls
Samo mi je krivo sto je nije ubio dok je bio ziv...

38 Re: Elijah & Katherine on Fri 06 Jan 2012, 3:28 pm

Starlight


Moderator
Moderator
želim.njihove.scene.


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _



"Because in the end when you lose somebody, every candle, every prayer, is not going to make up for the fact the only thing that you have left is a hole in your life where that somebody used to be and a rock with a birthday carved into it that I'm pretty sure is wrong."

39 Re: Elijah & Katherine on Sat 07 Jan 2012, 12:23 pm

*Jelna*


At Mystic Grills
At Mystic Grills
#hopelessRomantic wrote:Znaciii. Prelepii su mii. Ako ne bude sa Stefanoom, mora sa Elijahom srce
On je stvarno voleo, vidi se Wink

Yes,yes. Very Happy

40 Re: Elijah & Katherine on Sat 07 Jan 2012, 2:45 pm

Rose ♥


Your Best Friend is a Witch
Your Best Friend is a Witch
Eee, ON je nju mnogo voleo. ^^
I mnogo mi je žao što je morao da pati zbog nje, zbog Klausa. :/
Ali, sada ga ne želim sa njom. Možda on sa Charlotte? ^^
Znam da Katherine želim sa Stefanom.

U svakom slučaju, znam da je Elijah sad ne voli.

41 Re: Elijah & Katherine on Thu 02 Feb 2012, 11:12 am

Crazy Lady (:


Werewolf in Town
Werewolf in Town
želim više flashback - ova sa njima !!! divni suuu, divniii 355

https://twitter.com/#!/

42 Re: Elijah & Katherine on Thu 02 Feb 2012, 12:45 pm

little red bird.


At Mystic Grills
At Mystic Grills
I ship it. :]

43 Re: Elijah & Katherine on Thu 02 Feb 2012, 1:22 pm

Warrior Princess


Original Vampire
Original Vampire
Volela bih da vidim jos njihovih zajednickih scena.. 355

44 Re: Elijah & Katherine on Mon 06 Feb 2012, 10:22 pm

Crazy Lady (:


Werewolf in Town
Werewolf in Town
Spoiler:

kako ga gleda ovdje 355 :smrcc:

stvarno se vidi da su imali potencijala... pitam se zašto ga je Ketrin razočarala Sad

https://twitter.com/#!/

45 Re: Elijah & Katherine on Mon 06 Feb 2012, 10:30 pm

Starlight


Moderator
Moderator
pa Katherine ga je razočarala zato što se namerno obesila da bi postala vampir i tako onemogućila Klausu da razbije kletvu xD


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _



"Because in the end when you lose somebody, every candle, every prayer, is not going to make up for the fact the only thing that you have left is a hole in your life where that somebody used to be and a rock with a birthday carved into it that I'm pretty sure is wrong."

46 Re: Elijah & Katherine on Mon 06 Feb 2012, 10:39 pm

Crazy Lady (:


Werewolf in Town
Werewolf in Town
Shocked

inače sam ja mnogo toga pozaboravljala iz prve i druge sezone, pa se ne čudite ovim mojim ispadima. haha zato sam odlučila da ponovo gledam sve ispočetka Smile...

aaa, želim da se vrati stara Ketrin i želim njih dvoje zajedno ! kakav Stefan, eno njemu Boni. Very Happy... želim Ketrin i Elajdžu !!!

https://twitter.com/#!/

47 Re: Elijah & Katherine on Mon 06 Feb 2012, 10:47 pm

Starlight


Moderator
Moderator
dokle god pamtiš ko je ko ne brinem se za tebe haha

ja ih gotivim, bili bi super zajedno, ali bi radije da Katherine završi sa Stefanom Smile


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _



"Because in the end when you lose somebody, every candle, every prayer, is not going to make up for the fact the only thing that you have left is a hole in your life where that somebody used to be and a rock with a birthday carved into it that I'm pretty sure is wrong."

48 Re: Elijah & Katherine on Mon 06 Feb 2012, 11:05 pm

Crazy Lady (:


Werewolf in Town
Werewolf in Town
dokle god pamtiš ko je ko ne brinem se za tebe haha

ahaha... to, to ! Very Happy

ma, i meni je ova sad Ketrin samo za Stefana i ni za kog drugog ! Ali, isto tako, jedini što želim je da Elajdža bude srećan Sad

https://twitter.com/#!/

49 Re: Elijah & Katherine on Mon 06 Feb 2012, 11:15 pm

Starlight


Moderator
Moderator
a bili bi stvarno sjajan par. on onako ugladjen i smiren i star 1000 godina, a ona vatrena i uvek spremna na neku smicalicu, bilo bi kod njih veselo Very Happy


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _



"Because in the end when you lose somebody, every candle, every prayer, is not going to make up for the fact the only thing that you have left is a hole in your life where that somebody used to be and a rock with a birthday carved into it that I'm pretty sure is wrong."

50 Re: Elijah & Katherine on Mon 06 Feb 2012, 11:34 pm

Crazy Lady (:


Werewolf in Town
Werewolf in Town
što se mene tiče, Džuli i Kevin kad završe s TVD (što se nadam da neće biti tako brzo) mogu lagano da počnu novu seriju Elijah&Katerina. I neka bude komedija, dosta je ovih zapleta, misterija i svega. haha

https://twitter.com/#!/

51 Re: Elijah & Katherine Today at 4:03 pm

Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 2 of 3]

Go to page : Previous  1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum