You are not connected. Please login or register

21. The Sun Also Rises

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 2 of 6]

26 Re: 21. The Sun Also Rises on Mon 25 Apr 2011, 12:00 pm

Mαяi♥


First Bite
First Bite
♥_Vampire_in_love_♥ wrote:
Mαяi♥ wrote:
Endzi wrote:
♥_Vampire_in_love_♥ wrote:
Damon priznaje Stefanu istinu o novom, užasnom, razvoju događaja s kojim moraju da se suoče.
Mene najviše zanima ovo!!
I mene O.o
Znaci nesto veliko ce da se desi sad u 20. ep O.o
ispravljam te
nešto će se veliko desiti u ove 3 epizode xD
Pa to xD

27 Re: 21. The Sun Also Rises on Mon 25 Apr 2011, 12:31 pm

<3 Originals <3


Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Wwinner wrote:Mene raduje ponovna Alaricova i Damonova saradnja Smile

mene raduje cinjenica da je Alaric preziveo Klausa u njegovom telu Smile))

28 Re: 21. The Sun Also Rises on Mon 25 Apr 2011, 2:50 pm

Endzi


Klaus' Bloody Hybrid.
Klaus' Bloody Hybrid.
Mαяi♥ wrote:
♥_Vampire_in_love_♥ wrote:
Mαяi♥ wrote:
Endzi wrote:
♥_Vampire_in_love_♥ wrote:
Damon priznaje Stefanu istinu o novom, užasnom, razvoju događaja s kojim moraju da se suoče.
Mene najviše zanima ovo!!
I mene O.o
Znaci nesto veliko ce da se desi sad u 20. ep O.o
ispravljam te
nešto će se veliko desiti u ove 3 epizode xD
Pa to xD
Posto ce se ocigledno Damon i Stefan svadjati oko toga kako ce sacuvati Elenu,mene zanima ciji plan ce na kraju sprovesti.Mozda ima veze s tim.

29 Re: 21. The Sun Also Rises on Mon 02 May 2011, 8:23 am

daray


Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Na kraju, Damon priznaje Stefanu istinu o novom, užasnom, razvoju događaja s kojim moraju da se suoče.

vjerovatno mu priznaje o ujedu :/

http://horizoninblack.tumblr.com

30 Re: 21. The Sun Also Rises on Mon 02 May 2011, 12:22 pm

♥_Vampire_in_love_♥


You Are in Love With a Vampire
You Are in Love With a Vampire
little.disaster wrote:
Na kraju, Damon priznaje Stefanu istinu o novom, užasnom, razvoju događaja s kojim moraju da se suoče.

vjerovatno mu priznaje o ujedu :/
Najvjerovatnije..i ovako i onako bi saznao pa bolje da mu Damon kaže

31 Re: 21. The Sun Also Rises on Fri 06 May 2011, 1:05 am

Em (:


Moderator
Moderator
Ja... nemam reči.

Toliko jedna epizoda prepuna emocija. Svih mi je previše žao, osim Jules. Pa čak i Johna. Sad
I zašto uvek ostave Dejmona za kraj? DOKRAJČI ME.
Ne mogu da prestanem da plačem, previše sam se uživela i poistovetila i ne mogu.


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _




32 Re: 21. The Sun Also Rises on Fri 06 May 2011, 6:28 am

daray


Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Wearing Your Pro Infinitio Rings.
azsto uvijek ostave Damona za kraj da me sjeb ono da valja -.-'
ono kad odlazi sa groblja OMG
i svih mi je bilo zao, cak i Johna, iako njega najmanje, ali opet
a Jenna Sad
Zaista nemam rijeci, a sljedeca ce biti i jos 'gora'

http://horizoninblack.tumblr.com

33 Re: 21. The Sun Also Rises on Fri 06 May 2011, 6:46 am

Mαяi♥


First Bite
First Bite
Znaci epizoda je bila....nemam reci.
Ja ne mogu da opisem koliko me je potreso svaki put kada Damonu nije bilo dobro, znaci :/ Osecam nervni slom ili depresiju tokom gledanja sledece epizde Sad Jenna :/ Johna nikada nisam nesto volela ali ovo sto je uradio je stvarno....I'm sad for him too.
Elijah??? Kako je mogao ovo da uradi!!??!! Izgleda da ce sada imati i njega za neprijatelja. :/
Elena kad je pala mrtva...to mi je bilo...toliko tuzno i ...uf :/
I opet...DAMON!? Neverovatno je koliko me pogadja sve sto se dogadja njemu. NEVEROVATNO Sad

34 Re: 21. The Sun Also Rises on Fri 06 May 2011, 9:54 am

DEstiny :3


Love Sucks
Love Sucks
OMG.
Ja jos placem. I placem. I placem.
Epizoda je puna emocija i obrta i svega. Stvarno sam odusevljena.
Jenna. Sad John. Sad Pismo Johnovo. Sad Damon koji odlazi sa groblja. Stemon scena. Sad I da ne nabrajam dalje. Isplakala sam se stvarno.

"Because I can't stand the idea of you hating me forever."
:smrcc:


Cyler. Cerek Cerek Cerek Stvarno ima nade za njih.

Elijah .. JA GA VOLIM NO MATTER WHAT ! srce srce srce Mislim da nema razloga mrzeti ga. Pod 1) Brat mu je. I Damon bi to za Stefana uradio i obrnuto. 2) Oni su njega izdali vec jednom .. sta njega sprecava da im vrati?
Znam da to sto je on uradio ne ide u korist 'nasim' likovima ali i dalje ga ne cini uzasnim.Kad je njega Elena prevarila niko se nije bunio,zasto bi onda sada? xD

Katherine .. bilo joj je zao Damona. Videlo se.

Matt .. dobro razumem ga. A sad nek ide iz serije,it's Cyler time. zvvv

KLAUS. KRETEN. I glumac mi je ponovo antipatican. Samo mu je naglasak dobar, ali on je odvratan.

Je l Stefan sad trebao da bude heroj zbog onoga sto je uradio? Cisto da te podsetimo Stefane, Damon je vec otisao da zrtvuje sebe u prosloj epizodi so .. Wink

Bonnie .. mnogo mocna scena sa Klausom. Klanja Se

35 Re: 21. The Sun Also Rises on Fri 06 May 2011, 10:41 am

<3 Originals <3


Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Wearing Your Pro Infinitio Rings.
i'm still crying like an idiot Sad(( Od Jeremy/Elena scene u njenoj sobi do kraja ep0izode sam se davila u suzama.....ova epizoda je toliko puna emocija i ..i .. ne znam ostavlja prejak utisak i trebace mi par dana da se saberem sta se ustvari izdesavalo Sad( Jenna Sad Cak mi je i Johna zao Sad pismo ^_^ Sad(( Elena/Jeremy scena prelepa,preemotivna,pretuzna Sad(( Elijaha ne mrzim zbog ovoga slazem se sa Jovanom oko svega sto je rekla u vezi njega,Kath ^_^ videlo se da joj je zao Smile Klaus ...i just can't hate him Smile Jako me zanima sta hoce od Stefana a i sada znamo oko cega ce da se vrti treca sezona...Bonnie/Klaus scena premocna.....Cyler ^_^ duseeeeee srce ima nade za njih samo da Car malo dodje sebi posle raskida i onda jupi jeeeej Smile

36 Re: 21. The Sun Also Rises on Fri 06 May 2011, 11:57 am

Warrior Princess


Original Vampire
Original Vampire
Mene svaka TVD epizoda ostavi bez tekstva,ali ova je imala najjaci utisak!
Nisam ocekivala da ce Elijah ucineti ovakav potez,ali ga potpunoi razumem.I ja bi ucinila isto.Drago mi je sto je tako ispalo.
Jako mi je zao Jenne,a sto se tice Johna i Jules....i ne bas.
Matt-a u potpunosti podrzavam.Raskinuo je s Caroline,pa taman da ona bude s Tayler-om.
Sve u svemu,extra epizoda.
P.S Drago mi je sto Elena nije postala vampir! Smile

37 Re: 21. The Sun Also Rises on Fri 06 May 2011, 12:28 pm

Little.Star.On.The.Sky


Original Vampire
Original Vampire
ja cu swoje utiske o ow0j epizodi da wecxeras kazxem kad je budem odgledala ... Very Happy srce elena is fine srce

38 Re: 21. The Sun Also Rises on Fri 06 May 2011, 1:24 pm

chocolateChanel.


Administrator
Administrator
Gospode. OMFG.
Mogu do sutra da vrištim i ponavljam. OMFG.
Epizoda je bila *O*
Ja ne mogu da dodjem sebi. Ali stvarno.
Sve se tako brzo desilo.
Elem, iznenadila me Stefanova ponuda da se zameni s Jennom. U tom trenutku mi je bio diivaan. kad je rekao 'It's okey'. 355
Jennina smrt i Elenino očajanje. Bože. Toliko sam se naježila. Čudo, ali nisam plakala. A baš bi bilo dobro da je Jenna ostala :'(
Delena najbolja do sada. Taj momenat. OMFG. srce

“I can’t stand the thought of you hating me forever”
Epic. Epic.
Koliko sam odlepila na Damonovu facu kad se probudi *.* Daaaaaamn.
Matt i Caro raskiiiiiiiiinuliiiiiiiiiiiiiiiii! Koliko sam srecna zbog toga. Lalalalalalalal. Forwood srce Kako su diiivnii biliii.!

Tyler: Thank you Caroline for taking care of me.
Caroline: You’re welcome.


Bozeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Bice onii zajednooo. Bice poljupcaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. moraaaaaaaaaaaa!! srce

John. 355 Uopste ga nisam volela, ali sam se rasplakala na njegovo pismo

Elena, Its not an easy task being an ordinary parent to an extraordinary child. I failed in that task and because of my prejudices I failed you. Im haunted by how things might have played out differently if I’d been more willing to hear your side of things. For me it’s the end. For a chance for you to grow old and do something better with your child. For that child that I give you my ring. I don’t ask for your forgiveness or for you to forget. I ask only that you believe this. Whether you are now reading this as a human or as a vampire, I love you all the same, as I’ve always loved you and always will.

John.


Raspala sam se od plakanja. I kad Elena spusti cvece. Toliko mi je bilo zao. Nije zasluzilaaaaaaaaaa.
I, naravno, najlepsi bro&sis momenat.

I tu sam se raspala.
Jadnii oniii. :'(
I EPIC kraj. Odlazak Damona sa grobljaaaaaa. -.-


Izvinjavam se na ovolikom postu, ali morala sam. TVD freak forever. !


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Svako ima svoju srećnu zvezdu. Neka moja noćas prati tebe. ~

39 Re: 21. The Sun Also Rises on Fri 06 May 2011, 1:38 pm

phoenix00


Invited in
Invited in
Aaaa, do pre 5 minuta sam plakala kao dete! Kakva epizoda...
Džena, Džena, Dženaaaa! Zašto Džena? TU sam počela da plačem i nisam prestala do kraja. :smrcc: Znala sam da će da umre, i tako sam se nadala da IPAK neće. Al jbg.
I svi su mrtvi. I i dalje mi se plače. Krivo mi je i zbog Džona... Tako je tužna scena kad je Elena na groblju, toliko važnih ljudi joj je mrtvo i vidi se ta očajnička tuga u njoj. Jadnaaa... Sad srce Dejmon. cryyy "I can’t stand the thought of you hating me forever." Ni on nije zaslužio. Bez obzira na sve svoje postupke, NIJE ZASLUŽIO! Izmučiće ga previše... Elajdža me je razočarao, ali ga s druge strane razumem. Nisam ni očekivala da Klaus umre. Met ne čoveče. I sad će Forwood koji tako ne želim. -.- (izvinjavam se, Forwoodovci). Epizoda je dobra u smislu "nastavak serije", ali ne mogu da kažem da je volim ili obožavam jer me je tako rastužila. Dešavanja su prosto ah. No comment.

40 Re: 21. The Sun Also Rises on Fri 06 May 2011, 1:54 pm

Little.Star.On.The.Sky


Original Vampire
Original Vampire
bozxe meni su krenule suze samo dok sam cxitala wasxe komentare mogu da zamislim kako cu tek plakati kad budem gledala seriju Sad :'( srce

41 Re: 21. The Sun Also Rises on Fri 06 May 2011, 2:02 pm

eatmyfeelings


First Bite
First Bite
Plakala sam kao kisa a to je prvi put uz TVD! Puno puta sam bila blizu ali ovo me ubilo. Jenna me dokrajcila Sad((( ♥ ♥ ♥


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

You really think a relationship should be that hard?



No one writes songs about the ones that come easy.
http://www.twitter.com/NinaDobrevSRB

42 Re: 21. The Sun Also Rises on Fri 06 May 2011, 2:44 pm

Em (:


Moderator
Moderator
Imam nervni slom i ozbiljno se plašim da gledam Season finale.


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _




43 Re: 21. The Sun Also Rises on Fri 06 May 2011, 3:25 pm

Little J


Invited in
Invited in
O Boze.
Znala sam da ce biti suza, spremila sam pakovanje maramica unapred, ali ono je bilo..
Gusila sam se u suzama od dela kada Klaus ubija Jennu, do kraja jednostavno nisam mogla da se suzdrzim. Suza suzu stize, bukvalno. Alaric stavlja ruzu, J*BOTE! To me je ono, UBILO! Na samu pomisao kako ce biti njemu, Eleni i Jeremy-ju ja se rasplacem.
Kad god vidim sliku na tumblr-u u vezi Jenne ili sahrane samo krenem da placem, jednostavno ne mogu a da ne placem. Abnormalno mi je zao sto je Jenna umrla, ne znam kakva ce serija da bude bez nje. Nekako sam navikla da ona uvek bude tu negde, u sredini, da nista ne zna.
John... nikad ga nisam nesto PREVISE mrzela, ali ga nisam podnosila, do onog trenutka kad mu Elena kaze da ostane.
Ono sto je on uradio je... tako nesebicno i divno i za njega sam isto plakala. Ma vise od pola epizode sam preplakala, sigurno. I njegovo pismo Eleni.. ne mogu, evo i sad placem dok pisem ovo. Znam da zvucim jako pateticno, ali s obzirom da nemam kome ovde da kazem kako se ustvari osecam posle ove epizode moracu ovde, ali verujte, meni je jedno 10x gore.
Damon.. dokle vise sve na njemu da bude? Kako je mukica udario u zid i zabolelo ga. Sad DELENA!<333333333333333333333 pogled na sahrani, oh GOD! Kao da mu govori:"i need you."
Kata se zabrinula za njega, jeste, i to bas, videlo se. I drago mi je sto je on na neki nacin prvi za kog se tako zabrinula. Konacno malo i ona da se "spusti na zemlju".
Stefan je ispao covek u ovoj epizodi. Ume on da me iznervira, ali nekako na kraju popravi taj utisak, uglavnom. Vidi se da mu je stalo do Damona. <3
Elijah, totalno ga podrzavam, ne razumem cemu toliki hejt sto se njega tice.
Da sam na njegovom mestu isto bih uradila, samo da vidim porodicu.
Jeremy. <3 Dusa, koliko je on pretrpeo, nije niko.
Kad kazu da cemo videti "mracniju" Elenu u 3 sezoni, totalno razumem i zasto. Kako je prosla pored Klausa kada joj je dao ruku, ako je.
Cyler. <3 O da!!!

Em (: wrote:Imam nervni slom i ozbiljno se plašim da gledam Season finale.
Izmedju ostalog.

http://littlejhunter.blogspot.com/

44 Re: 21. The Sun Also Rises on Fri 06 May 2011, 4:38 pm

Little.Star.On.The.Sky


Original Vampire
Original Vampire
znaci ne werujjem ja nemam recxi ... jedino sxto zxelim sad je brt da crknem ...
od p0cetka epizode tj. odkako su jenna i elena razgowarale ja sam plakala swe do kraja ....

1. kada je damon rekao da zxeli da ubedi klaussa da uzme njega umesto jenne
2. kada je kath p0gledala damona kad je on reko da ce da umre
3. kada je stef reko klaussu da ga zameni sa jennom
4. kakwa je faca billa jenni kada je cxula sxta je stefan reko
5. kakwa je faca bila eleni kad joj je klauss reko da bira
6. kako se alaric osecao besp0m0tjn0 kad ga je bonnie zatworila
7. kada jeremy nije xteo da ix napusti wec da ide sa njima
8. kako je bonnie koliko god joj bilo tesxko sprecxila alarica i jeremya da idu sa njima
9. Kada je jules rekla da nije zxelela da ostawi taylora samog (jedino mi je tad prisxla k srcu)
1o. kako je john lepo pismo napisao nemam reci ...
11. kada je jeremy reko eleni i still have you i kad su se zagrlili a josx + sxto su ubacili onu pesmu u p0zadini zbog nje mi je billo josx losxie ...
12. kada je elijah rekao stefanu i wont fail you i sxta je uradio!!! mislim drago mi je sxto ga nije ubio ali ipak ... kad je reko sorry kako je to reko pun osecanja Sad
13. damon je swe do kraja krio da ga ujeo wukodlak !!! i to reko je samo stefanu i josx + reko mu da ne pricxa nikome p0g0t0wu ne eleni jer je wec dosta ljudi izgubila odjednom ...
14. kako je elena wrisnula kad je klauss ubio jennu ...
15. kako me je iznerwirala Greta ... njeni otac i brat su umrli zbog nje a nju sxta briga !! bila je tako kratko wreme a zamrzela sam je iz dna dusxe !!!!
16. kako je bilo tuzxno kada je matt ono reko caroline kako joj se widelo na faci da se 0secala p0wredjeno
17. jedino na sxta sam se nasmejala u celoj epizodi bilo je to kada je caroline rekla tyleru da bi mogo da joj se zaxwali xD ... najlepsxi trenutak u epizodi
18. kako je bilo tuzxno na groblju swi oni zajedno .. izgubili su mnogo dragix ljudi
19. ja stwarno ne znam kako je eleni ... izgubila je Isobel i Johna koji su joj prawi roditelji ... izgubila je graysona i mirandu ljude koje je smatrala roditeljima i na kraju jennu koju je wolela kao majku ...
2o. i da kakwa je faca bila alaricu ... osecam da se sad pita pa sxta ja wisxe radim owde kad nje nema Sad

ja stwarno ne mogu da 0pisxem recxima kako se osecam strasxno ....

45 Re: 21. The Sun Also Rises on Fri 06 May 2011, 5:59 pm

I.Love.You


Compelled
Compelled
Prepuno emocija.
Ja... Ne znam ni sta da kazem. Uvek, ali uvek ostavljaju Damona za kraj da nas dokrajci..

Ali ELENA & JEREMY ! Divna, divna, predivna ona scena u njenoj sobi.

I naravno, ostavili su Klausa i Elijahu da se vrate u 3. sezoni. -.- Sad ce bar ostaviti nesto radnje za drugu sezonu.

Mada mi je bilo nekako zao i Johna i Jules. I Jenne naravno, to se podrazumeva, ali... Jest' da sam mrzela Jules, ali cak mi je sad i nje bilo zao.. Zbog sve ove tragedije, ona mi je delovala manje zlobno xD

46 Re: 21. The Sun Also Rises on Fri 06 May 2011, 7:53 pm

phoenix00


Invited in
Invited in
Kako su nas sve dotukli ovom epizodom o Bože.
Ja i dalje ne mogu da verujem da Džene više nema u seriji... Ne mogu da razmišljam o tome, ponovo ću da počnem da plačem. I Elena i sve - jao. :smrcc: Dejmon. Scena Elena/Džeremi. Aaa Dženina smrt. Ponovo plačem u pm. Kako je sve zamršeno! Pod utiskom sam i posle pola dana. o.O O finalu ne mogu ni da mislim, kako će tad da bude. Very, very, very sam confused i sve mi je foggy u vezi serije. xD

47 Re: 21. The Sun Also Rises on Fri 06 May 2011, 8:00 pm

VampireFreak


Welcome to Mystic falls
Welcome to Mystic falls
Meni je bas zao Dzene ona je bila dobra,nervira me Elajza tu nesto prica da nece izneveriti ih a spasao je Klausa samo zato sto je da nisu mrtvi a ja mislim da je lagao i sada ce ga ubiti.Zao mi je Damona nadam se da ce naci lek.

48 Re: 21. The Sun Also Rises on Fri 06 May 2011, 8:08 pm

Little.Star.On.The.Sky


Original Vampire
Original Vampire
marija sad sam p0cxela placxem kad sam cxitala twoj comm

onaj ko nije plakao uz owu epizodu on je debil Sad msm ja mu se diwim onda jer stwarno nzm kako je izdrzao Sad

ali kako je damon sam otisxao na krajuu aaa znacxi wrisxtala sam Sad

49 Re: 21. The Sun Also Rises on Fri 06 May 2011, 8:13 pm

Mrs.Somerhalder


First Bite
First Bite
Ja sam dusu proplakala.Znaci kako je pocela epizoda ja sam odmah pocela da placem.Ja u zivotu nisam ovoliko plakala zbog serije.Ova epizoda me je dotukla.
Znaci plakala sam zbog Jenne,zbog Elene,zbog Johna,zbog Damona..
Ako jos neko umre... Sad Sad A Damon uopste ne sme da umre! Jer onda necu da placem,nego ne znam..

http://twitter.com/MayaError

50 Re: 21. The Sun Also Rises on Fri 06 May 2011, 8:16 pm

Little.Star.On.The.Sky


Original Vampire
Original Vampire
Mrs.Somerhalder wrote:Ja sam dusu proplakala.Znaci kako je pocela epizoda ja sam odmah pocela da placem.Ja u zivotu nisam ovoliko plakala zbog serije.Ova epizoda me je dotukla.
Znaci plakala sam zbog Jenne,zbog Elene,zbog Johna,zbog Damona..
Ako jos neko umre... Sad Sad A Damon uopste ne sme da umre! Jer onda necu da placem,nego ne znam..

i ja se iskreno ne secam da sam owoliko plakala zbog bilocxega kamoli zbog serije neke .... joj weruj mi swe je dotukla ... :'( Damon nece umreti jer ce onda owi na dusxi nositi milione ljudi Sad

51 Re: 21. The Sun Also Rises Today at 6:34 pm

Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 2 of 6]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum