You are not connected. Please login or register

20. The Last Day

Go to page : 1, 2, 3, 4, 5  Next

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 1 of 5]

1 20. The Last Day on Fri 01 Apr 2011, 8:14 pm

Nika Kći Zevsova ~


Administrator
Administrator

Sinopsis:
Spoiler:
NIKADA JE VEOMA DUG PERIOD - Damon je voljan da ode do ekstremnih granica da bi sprečio da Elena bude žrtva Klausovog plana da poništi prokletstvo. Damonovi postupci ga stavljaju u loš odnos sa Stefanom, i tenzija koja se počela krčkati između braće zbog njihovih različitih planova kako da spase Elenu eskalira u ogroman konflikt. Tyler se vraća u Mystic Falls nakon uznemiravajućeg telefonskog poziva. Sa punim mesecom koji obeležava dolazak žrtvenog rituala, Stefan i Elena provode romantični dan zajedno - bojeći se da bi im mogao biti poslednji.

Spisatelj: Andrew Chambliss i Brian Young
Režija: J. Miller Tobin
Emitovanje: 28. april 2011

Promo Video:
[Link]

Episode Stills:
[Link]

Webclip:
[Link]



Last edited by Prasvidžeon ♥ on Sat 09 Apr 2011, 4:39 pm; edited 5 times in total


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

They are strong together, and they are each other’s weakness.

2 Re: 20. The Last Day on Fri 01 Apr 2011, 10:16 pm

Warrior Princess


Original Vampire
Original Vampire
Hmmm....mozda je to Elenin poslednji dan kao ljudsko bice i postace vampir... Smile

3 Re: 20. The Last Day on Fri 01 Apr 2011, 10:49 pm

<3 Originals <3


Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Wearing Your Pro Infinitio Rings.
:////// za koga?? :S

4 Re: 20. The Last Day on Sat 02 Apr 2011, 12:32 am

Em (:


Moderator
Moderator
NEĆE Elena postati vampir, ne dam -.-


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _




5 Re: 20. The Last Day on Sat 02 Apr 2011, 8:38 am

Kiss me or Kill me


Welcome to Mystic falls
Welcome to Mystic falls
Princess Of Darkness wrote:Hmmm....mozda je to Elenin poslednji dan kao ljudsko bice i postace vampir... Smile
Agree, can't wait...

6 Re: 20. The Last Day on Sat 02 Apr 2011, 12:18 pm

Mαяi♥


First Bite
First Bite
Aaaa...zvuci mocno....Very Happy Jedva cekam da procitam sinopsis !

7 Re: 20. The Last Day on Sat 02 Apr 2011, 1:22 pm

♥_Vampire_in_love_♥


You Are in Love With a Vampire
You Are in Love With a Vampire
Interesantno, ali u zadnjim epizodama sve nešto u smislu zadnje xD

8 Re: 20. The Last Day on Sun 03 Apr 2011, 6:28 am

DEstiny :3


Love Sucks
Love Sucks
Ne moze bre Elena da postane vampir. -.-
To prosto nije moguce.

9 Re: 20. The Last Day on Sun 03 Apr 2011, 12:05 pm

Little J


Invited in
Invited in
Ne verujem da Elena postaje vampir. I sami su rekli da nece to brzo uraditi. :/

http://littlejhunter.blogspot.com/

10 Re: 20. The Last Day on Sun 03 Apr 2011, 7:25 pm

Kiss me or Kill me


Welcome to Mystic falls
Welcome to Mystic falls
Sad mi nesto pade na pamet, mozda je to poslednji dan od Bonnie znate da su rekli da ce da umre...

11 Re: 20. The Last Day on Sun 03 Apr 2011, 7:33 pm

Endzi


Klaus' Bloody Hybrid.
Klaus' Bloody Hybrid.
$tef@n S@lv@tore x0x0 wrote:Sad mi nesto pade na pamet, mozda je to poslednji dan od Bonnie znate da su rekli da ce da umre...

MOGUCE.ELena SIGURNO nece postati vampir.

12 Re: 20. The Last Day on Thu 07 Apr 2011, 9:15 pm

Nika Kći Zevsova ~


Administrator
Administrator
Dodat je sinopsis. Smile

DAMON. Čoveče. <3


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

They are strong together, and they are each other’s weakness.

13 Re: 20. The Last Day on Thu 07 Apr 2011, 9:26 pm

<3 Originals <3


Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Wearing Your Pro Infinitio Rings.
srce Damon srce

jedva cekam da vidim sta je naumio i da vidim svadju izmedju njegda i Stefana tj da se vrati malo one akcije iz prve sezone Smile

:S opet Stelena ://///

14 Re: 20. The Last Day on Sat 09 Apr 2011, 4:40 pm

Nika Kći Zevsova ~


Administrator
Administrator
Dodati su Episode Stills. Very Happy


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

They are strong together, and they are each other’s weakness.

15 Re: 20. The Last Day on Sun 10 Apr 2011, 10:47 am

<3 Originals <3


Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Matt izgleda i dalje radi Caroline iza ledja :///
Alaric je jos uvek ziv wueeeee Smile

16 Re: 20. The Last Day on Sun 10 Apr 2011, 11:30 am

Mαяi♥


First Bite
First Bite
Oooo svidja mi se Very Happy Bice dobro Razz Nismo videli Stefan VS. Damon fight for a long time!! Zanima me kako ce to da izgleda Smile
Tyler is back!!! Smile

17 Re: 20. The Last Day on Sun 10 Apr 2011, 12:21 pm

Twin.flames


Seeing Ghosts Of Your Past.
Seeing Ghosts Of Your Past.
Stelena :/
Iskreno se nadam da je ovo njihov POSLEDNJI zajednicki dan. Tada bi epizoda imala smisla Very Happy
I vec je dosadila ova bratska "ljubav", jedva cekam da vidim sta ce se desiti Smile

18 Re: 20. The Last Day on Sun 10 Apr 2011, 4:25 pm

Mαяi♥


First Bite
First Bite
Damon je voljan da ode do ekstremnih granica da bi sprečio da Elena bude žrtva Klausovog plana da poništi prokletstvo.
Sad mi je to palo na pamet....Sta ako Damon predlozi da prevtore Elenu u vampira? O.o Ne znam koje bi druge ekstremne misli mogle da mu padnu na pamet..X)

19 Re: 20. The Last Day on Sun 10 Apr 2011, 5:27 pm

snow white


Invited in
Invited in
Mαяi♥ wrote:
Damon je voljan da ode do ekstremnih granica da bi sprečio da Elena bude žrtva Klausovog plana da poništi prokletstvo.
Sad mi je to palo na pamet....Sta ako Damon predlozi da prevtore Elenu u vampira? O.o Ne znam koje bi druge ekstremne misli mogle da mu padnu na pamet..X)
Aaaa to sam i ja odmah pomislila!

20 Re: 20. The Last Day on Mon 11 Apr 2011, 8:42 am

<3 Originals <3


Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Mαяi♥ wrote:
Damon je voljan da ode do ekstremnih granica da bi sprečio da Elena bude žrtva Klausovog plana da poništi prokletstvo.
Sad mi je to palo na pamet....Sta ako Damon predlozi da prevtore Elenu u vampira? O.o Ne znam koje bi druge ekstremne misli mogle da mu padnu na pamet..X)

hahaha znas da je on veoma mastovit i da uvek ima u najmanju ruku zanimljive ideje hahaha
ko zna sta sve mozemo da ocekujemo ....ne verujem da ce hteti da je pretvori s obzirom da ni on ne voli to sto je pa ne verujem ni da bi njoj pozeleo takav zivot...

21 Re: 20. The Last Day on Mon 11 Apr 2011, 11:18 am

♥_Vampire_in_love_♥


You Are in Love With a Vampire
You Are in Love With a Vampire
Queen Of Shadows wrote:
Mαяi♥ wrote:
Damon je voljan da ode do ekstremnih granica da bi sprečio da Elena bude žrtva Klausovog plana da poništi prokletstvo.
Sad mi je to palo na pamet....Sta ako Damon predlozi da prevtore Elenu u vampira? O.o Ne znam koje bi druge ekstremne misli mogle da mu padnu na pamet..X)

hahaha znas da je on veoma mastovit i da uvek ima u najmanju ruku zanimljive ideje hahaha
ko zna sta sve mozemo da ocekujemo ....ne verujem da ce hteti da je pretvori s obzirom da ni on ne voli to sto je pa ne verujem ni da bi njoj pozeleo takav zivot...
slažem se..sumnjam da bi Damon to htio

22 Re: 20. The Last Day on Fri 22 Apr 2011, 2:23 pm

Lady Autumn


Invited in
Invited in
Stefan i Elena provode romantični dan zajedno - bojeći se da bi im mogao biti poslednji.

Daj, zezaš me! Zgadiće mi epizodu!
De vi malo cmok-cmok,dok Damon ide da traži način da te spasi! -.-
OMG.

Tyler is back! Hvala Bogu!

Can't wait to see!<3

http://www.newmoon-balkan.com/forum

23 Re: 20. The Last Day on Fri 22 Apr 2011, 6:38 pm

♥_Vampire_in_love_♥


You Are in Love With a Vampire
You Are in Love With a Vampire
aaa po onoj najavi nekako mi se Stefan počeo seljačiti i glumiti Damona (sa onim koliko je voli i da bi dao sve za nju)

24 Re: 20. The Last Day on Fri 22 Apr 2011, 6:45 pm

Lady Autumn


Invited in
Invited in
Malo je reći... Ne znam šta je to u Stefanu... :S Fuj!

http://www.newmoon-balkan.com/forum

25 Re: 20. The Last Day on Fri 22 Apr 2011, 7:45 pm

Mrs.Somerhalder


First Bite
First Bite
Ne ja Stefana pocinjem gadnoo da mrzim!
Opet Stelena! Muka mi je od njih. :S
Super sto se Tyler vraca. ^^
Damon i njegove ideje. Very Happy Ne verujem da ce predloziti da pretvore Elenu u vampira.

http://twitter.com/MayaError

26 Re: 20. The Last Day Today at 3:49 am

Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 1 of 5]

Go to page : 1, 2, 3, 4, 5  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum