You are not connected. Please login or register

14. Fool Me Once

Go to page : 1, 2  Next

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 1 of 2]

1 14. Fool Me Once on Mon 10 May 2010, 10:08 pm

Zla_Sam


Administrator
Administrator

Sinopsis:
Spoiler:
PREVARI ME JEDNOM, SRAM TE BILO - Stefan pomaže Eleni i Bonnie u opasnoj situaciji. Jeremy pita Annu želi li ići sa njim na zabavu u šumi, neznajući da ona ima svoje razloge zašto se želi ondje naći sa njim tj. zašto će ga već čekati tamo. Kada Stefan, Damon i Elena surađuju sa Bonnie i Grams kako bi otvorili grobnicu, svi su šokirani time što su otkrili.

Spisatelj: Brett Conrad
Režija: Marcos Siega
Emitovano: 11. februar 2010

Promo Video:
[Link]

Episode Stills:
[Link]

Webclip:
[Link]



Last edited by Zla_Sam on Tue 03 Jul 2012, 11:37 am; edited 5 times in total


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _



just twenty seconds 'til you're no longer mine.
http://willyoudothisforme.tumblr.com/

2 Re: 14. Fool Me Once on Tue 11 May 2010, 8:07 am

Mrs.Somerhalder


First Bite
First Bite
Jaoj ta epizoda je bila fenomenalna.Jako mi je bilo zao Damona.A najlepse je bilo kada ga je Elena zagrlila na kraju. 4555

http://twitter.com/MayaError

3 Re: 14. Fool Me Once on Tue 11 May 2010, 8:46 am

.LoVe.rEaLly.SuCkS.


Someone's New in Your World
Someone's New in Your World
Potpisujem^^

4 Re: 14. Fool Me Once on Tue 11 May 2010, 12:46 pm

Zla_Sam


Administrator
Administrator
Fool Me Once je jedna od mojih omiljeih epizoda.
Ima dosta scena koje su mi se urezale u srce.
Damona po prvi put uviđa da ima prijatelja (Elenu)
i da nekome zaista može da vjeruje. Tu počinje da
se rađa njihovo prijateljstvo i ogromno povjerenje.
Onaj dio : " I didn't compel you in Atlanta because
we were having fun. I wanted it to be real.
I'm trusting you. Don't make me regret it. "
mi je bio predivan jer zaista pokazuje koliko je
Damonu bitno da njegov odnos s Elenom bude
pravi i istinit pa kakav god da je.



Saznanje da Katherine nije u toj prokletoj grobnici
me dotuklo (jer je i Damona dotuklo. Sad ).
Zatim slomljeno Damonovo srce po ko zna
koji put je bilo pravi dodatak da ga ja još više zavolim.
I na kraju kada ga je Elena zagrlila ja sam se raplakala
i prošaptala 'Zagrli je idiote' al' eto .. Veoma, veoma dobro osmišljeno.



.. Fool me once .. Shame on you ! xD


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _



just twenty seconds 'til you're no longer mine.
http://willyoudothisforme.tumblr.com/

5 Re: 14. Fool Me Once on Tue 11 May 2010, 1:21 pm

♥qυєєη σƒ sнα∂σωѕ♥


Werewolf in Town
Werewolf in Town
Jedna od boljih epizoda. <3
Te scene koje je Milica izdvojila su mi jedne od omiljenih u celoj seriji. Smile <3

6 Re: 14. Fool Me Once on Tue 11 May 2010, 6:22 pm

Mrs.Somerhalder


First Bite
First Bite
* Weird_One * wrote:Fool Me Once je jedna od mojih omiljeih epizoda.
Ima dosta scena koje su mi se urezale u srce.
Damona po prvi put uviđa da ima prijatelja (Elenu)
i da nekome zaista može da vjeruje. Tu počinje da
se rađa njihovo prijateljstvo i ogromno povjerenje.
Onaj dio : " I didn't compel you in Atlanta because
we were having fun. I wanted it to be real.
I'm trusting you. Don't make me regret it. "
mi je bio predivan jer zaista pokazuje koliko je
Damonu bitno da njegov odnos s Elenom bude
pravi i istinit pa kakav god da je.



Saznanje da Katherine nije u toj prokletoj grobnici
me dotuklo (jer je i Damona dotuklo. Sad ).
Zatim slomljeno Damonovo srce po ko zna
koji put je bilo pravi dodatak da ga ja još više zavolim.
I na kraju kada ga je Elena zagrlila ja sam se raplakala
i prošaptala 'Zagrli je idiote' al' eto .. Veoma, veoma dobro osmišljeno.



.. Fool me once .. Shame on you ! xD

Slazem se sa svakom tvojom recenicom.

http://twitter.com/MayaError

7 Re: 14. Fool Me Once on Tue 11 May 2010, 6:27 pm

.LoVe.rEaLly.SuCkS.


Someone's New in Your World
Someone's New in Your World
Damon's Girl wrote:Jedna od boljih epizoda. <3
Te scene koje je Milica izdvojila su mi jedne od omiljenih u celoj seriji. Smile <3

8 Re: 14. Fool Me Once on Thu 20 May 2010, 8:49 am

DEstiny :3


Love Sucks
Love Sucks
Mislim da me je svaka recenica i svaki Damonom pokret u ovoj epizodi pogodio.Najlepse mi je kad je Elena dosla kod njega i kad je rekao:"I didn't compel you in Atlanta because
we were having fun. I wanted it to be real.And I am trusting you.Don't make me regret." Tu sam plakala.I kada ga je zagrlila na kraju i on na kraju ispred kamina.Stvarno sam se mnogo vezala za njegov lik.

9 Re: 14. Fool Me Once on Thu 20 May 2010, 12:41 pm

Nathan's girl.


Administrator
Administrator
Plakala? xDDD
Mnogo si ti emotivna osoba Razz
U svakom slucaju,ovo je jedna od boljih epizoda...
A ona Grams,bas se videlo da se uzasno trudi. To izgleda mnogo iscrpljuje vestice...


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _


One Tree Hill ♥
http://thevampdiaries.niceboard.net

10 Re: 14. Fool Me Once on Sun 13 Jun 2010, 5:43 pm

LoveSucks


Compelled
Compelled
Vampire ♥ wrote:
* Weird_One * wrote:Fool Me Once je jedna od mojih omiljeih epizoda.
Ima dosta scena koje su mi se urezale u srce.
Damona po prvi put uviđa da ima prijatelja (Elenu)
i da nekome zaista može da vjeruje. Tu počinje da
se rađa njihovo prijateljstvo i ogromno povjerenje.
Onaj dio : " I didn't compel you in Atlanta because
we were having fun. I wanted it to be real.
I'm trusting you. Don't make me regret it. "
mi je bio predivan jer zaista pokazuje koliko je
Damonu bitno da njegov odnos s Elenom bude
pravi i istinit pa kakav god da je.



Saznanje da Katherine nije u toj prokletoj grobnici
me dotuklo (jer je i Damona dotuklo. Sad ).
Zatim slomljeno Damonovo srce po ko zna
koji put je bilo pravi dodatak da ga ja još više zavolim.
I na kraju kada ga je Elena zagrlila ja sam se raplakala
i prošaptala 'Zagrli je idiote' al' eto .. Veoma, veoma dobro osmišljeno.



.. Fool me once .. Shame on you ! xD

Slazem se sa svakom tvojom recenicom.


me 2 (: obožavam ovu epizodu. ^^

11 Re: 14. Fool Me Once on Sun 13 Jun 2010, 10:52 pm

DEstiny :3


Love Sucks
Love Sucks
Katherine Pierce ♥ wrote:Plakala? xDDD
Mnogo si ti emotivna osoba Razz
U svakom slucaju,ovo je jedna od boljih epizoda...
A ona Grams,bas se videlo da se uzasno trudi. To izgleda mnogo iscrpljuje vestice...

kada nesto zavolim mnogo sam emotivna xD pa dovoljno mi je da damon napravi tuznu facu ja cu zaplakati xD plakala sam i kad su plesali cak xD strasno -.- mrzim to kod sebe xD

i da zaboravila da kazem xD obozavam kako je rekao damon:Fool me once.Shame on u.Kako mu je glas bio super ^^

12 Re: 14. Fool Me Once on Sat 19 Jun 2010, 1:45 pm

Katherine Pierce


Someone's New in Your World
Someone's New in Your World
zao mi je bilo Damona,jadnicak moj,A Elena ga je zagrlila baš lepo od nje

13 Re: 14. Fool Me Once on Mon 21 Jun 2010, 5:23 pm

Damon<3Elena


Dear Diary ...
Dear Diary ...
Zla_Sam wrote:



.. Fool me once .. Shame on you ! xD[/color][/i][/b]

Ahhh... Najbolja scena u epizodi... Very Happy

14 Re: 14. Fool Me Once on Mon 21 Jun 2010, 5:32 pm

<3Ian<3


Welcome to Mystic falls
Welcome to Mystic falls
Epizoda je divnaa <3333
A najbolji je deo kada Elena zagrli Damon-a .. Kako su slatki tako zagrljeni
Awww..
44666 Micee ^^ Awww..

15 Re: 14. Fool Me Once on Wed 23 Jun 2010, 11:22 pm

YoungerSalvatoreKink.


At Mystic Grills
At Mystic Grills
Svijda mise epizoda.. Sav trud, sve ono, onda Anna kad na kraju kaze "YOu wouldn't help me." :/ "She doesn't care" Joj jadnicak. Skroz sam se sazalila..
Almost xD
Poooooooooooor Bonnie Sad Mrzim sto je Sheila umrla. :'(
Stefan se pokazao predobar ovde, kad je Elena pocela da vristi otisao je bez obzira na sve ♥♥♥

http://www.celebrityschool.forumotion.com

16 Re: 14. Fool Me Once on Thu 24 Jun 2010, 12:18 pm

Love's bite


Invited in
Invited in
Fave epizoda!Cela epi je fantastichna!I ima toliko DE prelepih trenutaka.<33 You and I,we have something i I wanted it to be really Awwwwwwwwww!Damon tada prvi put uvidi da moze istinski da veruje Eleni,,kad ona skine ogrlicu i kaze mu da je sada pita da li laze,a on je ponovo zakachi i I'm trusting you.I kraj je jednostavno najbolji.DE hug!Pokazuje koliko ona saoseca sa njim.Ali kad Anna kaze She knew where you were,Damon.She didn't care srce mi se slomi za Damona.Jedna od najboljih epizoda.

17 Re: 14. Fool Me Once on Fri 02 Jul 2010, 2:34 pm

Twin.flames


Seeing Ghosts Of Your Past.
Seeing Ghosts Of Your Past.
Ovu epizodu koliko volim, toliko je i ne volim ^^
Ne volim je zbog toga sto je Damonu slomljeno srce. Plakala sam u trenutku kad je bacio onu krv i povikao "She's not here" :(Ne volim je zato sto je ukapirao da je 150 godina svog zivota potrosio jureci jedan cilj, da bi shvatio da nije bilo vredno toga. Sad Ian je savrseno odglumeo xD Volim je jer ovde prestaje da bude zaludjen Ketrin Smile I jedna od najboljih scena u seriji je kada Elena zagrli Damona. A stvarno mi je doslo da vicem da je zagrli, a on idiot stoji xD
Na kraju kad izadje onaj iz grobnice ja se prepala, nisam ocekivala Smile

18 Re: 14. Fool Me Once on Fri 02 Jul 2010, 2:42 pm

Damons'Girl*


First Bite
First Bite
Bash sam je malopre o5 gledala... Predobra, pogotovo zadnji deo... Jako mi zao Damona ovde :// pogotovo kad mu je Anna rekla "she doesn't care"... Delena zagrljaj <3... muzika i zadnje scene <3...

http://twitter.com/TaRaNS95

19 Re: 14. Fool Me Once on Tue 06 Jul 2010, 9:50 am

♥qυєєη σƒ sнα∂σωѕ♥


Werewolf in Town
Werewolf in Town
Damons'Girl* wrote:Bash sam je malopre o5 gledala... Predobra, pogotovo zadnji deo... Jako mi zao Damona ovde :// pogotovo kad mu je Anna rekla "she doesn't care"... Delena zagrljaj <3... muzika i zadnje scene <3...
Daa. ♥ Jedna od najboljih (ako ne i najbolja) epizoda prve sezone. Smile

20 Re: 14. Fool Me Once on Wed 28 Jul 2010, 9:21 am

chocolateChanel.


Administrator
Administrator
Jedna on naj epkii^^ kad stefan ulazi da spasi elenu <3


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Svako ima svoju srećnu zvezdu. Neka moja noćas prati tebe. ~

21 Re: 14. Fool Me Once on Sat 07 Aug 2010, 9:49 pm

Tasha'94


Dear Diary ...
Dear Diary ...
Divna epizoda, plakala sam zbog Sheile...Sad
A i bilo mi je mnogo krivo zbog Damona, jadan...Sad
DE scene su vrh!!!:DD

22 Re: 14. Fool Me Once on Sat 07 Aug 2010, 11:43 pm

Endzi


Klaus' Bloody Hybrid.
Klaus' Bloody Hybrid.
"I didn't compel you in Atlanta,because we were having fun,I want it to be real"-Damon

srce

23 Re: 14. Fool Me Once on Thu 28 Oct 2010, 11:04 am

Warrior Princess


Original Vampire
Original Vampire
Zagrljaj izmedju Delene-neprocenljiv! srce

24 Re: 14. Fool Me Once on Thu 11 Nov 2010, 5:34 pm

Aimee Liam


Dear Diary ...
Dear Diary ...
Ovo mi je jedna od najdražih epizoda.

Damon & Elena srce

http://aimee-liam.tumblr.com/

25 Re: 14. Fool Me Once on Fri 10 Dec 2010, 9:20 pm

Bite_me_Damon


Someone's New in Your World
Someone's New in Your World
moja omiljena epizoda...bila sam slomljena kad sam videla Damona i da tamo nije Katherine..
Kad ga Elena zagrli zaplakala sam.
I najlepsi deo kad skine ogrlicu od vrbene da mu dokaze da moze da joj veruje..I on joj je stavi ponovo...Predivna epizoda :/ <33

26 Re: 14. Fool Me Once Today at 4:01 pm

Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 1 of 2]

Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum