You are not connected. Please login or register

14. Crying Wolf

Go to page : Previous  1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 2 of 3]

26 Re: 14. Crying Wolf on Fri 21 Jan 2011, 11:01 am

eatmyfeelings


First Bite
First Bite
D-Savior. wrote:

*zapocinje streljanje*

salim se Laughing

mada moram da kazem da se ne slazem,ipak su E/D/S srz serije...mada da,zamara samo iz razloga sto mi ne lici na ljubavni trougao -.-
dobili smo epic love story + Damona kao treci tocak Rolling Eyes lepo citiram Julie Plec,cisto da se zna...

generalno se i dalje drzim svog stava-dokle god budu uplitali Elenu sa Stefanom njen lik ce ostati statican,bez razvijanja...ne kazem da mora odmah da bude sa Damonom,cak sta volela bih da postoji jedan dobar period u kojem ce biti SAMOSTALNA...tako da ovo sa Stefanom nikako ne prihvatam kao normalnu stvar :/ jbg,morala sam ovo da kazem,no hard feelings Stelena fanovi... ovo kazem kao Elenin fan,ne zato sto volim DE...ne znam zasto Kevin i Julie rade ovako :/

Slazem se da jesu oni srz serije ali ja jako uzivam u ovim momentima kada se ne vrti sve oko njih, a imam osecaj da necu uzivati jos dugo xD

slazem se ja sa vasim misljenjem, postujem ga ali ono ... xD


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

You really think a relationship should be that hard?



No one writes songs about the ones that come easy.
http://www.twitter.com/NinaDobrevSRB

27 Re: 14. Crying Wolf on Fri 21 Jan 2011, 5:50 pm

Em (:


Moderator
Moderator
Omg, Tajči, bows down na sve što si rekla.


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _




28 Re: 14. Crying Wolf on Sat 22 Jan 2011, 5:37 pm

Elena Gilbert


Compelled
Compelled
Tyler offers Matt some relationship advice.

Aj mrš. Već vidim šta će da se desi :S

P.S. A jeste primjetili kako se u zadnje vrijeme puno govori o Ty-u. Smile - men baš drago! Smile

http://www.twilightboys-serbia.com/forum.htm

29 Re: 14. Crying Wolf on Sat 22 Jan 2011, 8:42 pm

Warrior Princess


Original Vampire
Original Vampire
Bice Damon & Elijah scena!Yeeeeeeee!!!!!!!!!!! Smile

30 Re: 14. Crying Wolf on Sat 22 Jan 2011, 8:45 pm

Endzi


Klaus' Bloody Hybrid.
Klaus' Bloody Hybrid.
D-Savior. wrote:
Da budem iskrena E/S/D jakoo pocinju da me smaraju xD

*spremna za streljanje* xD

*zapocinje streljanje*

salim se Laughing

mada moram da kazem da se ne slazem,ipak su E/D/S srz serije...mada da,zamara samo iz razloga sto mi ne lici na ljubavni trougao -.-
dobili smo epic love story + Damona kao treci tocak Rolling Eyes lepo citiram Julie Plec,cisto da se zna...

generalno se i dalje drzim svog stava-dokle god budu uplitali Elenu sa Stefanom njen lik ce ostati statican,bez razvijanja...ne kazem da mora odmah da bude sa Damonom,cak sta volela bih da postoji jedan dobar period u kojem ce biti SAMOSTALNA...tako da ovo sa Stefanom nikako ne prihvatam kao normalnu stvar :/ jbg,morala sam ovo da kazem,no hard feelings Stelena fanovi... ovo kazem kao Elenin fan,ne zato sto volim DE...ne znam zasto Kevin i Julie rade ovako :/

Meni se cini da K&J to rade,jer smatraju da DE treba sto kasnije da se desi,ali realno meni bi bilo ok da Elena bude single dotle.SE su stvarno smorili. Pre su mi bili nekako slatki,a sad su iritantni. Rolling Eyes

Meni je drago sto Tyler i Caroline imaju vecu ulogu ove sezone Cerek

31 Re: 14. Crying Wolf on Sat 22 Jan 2011, 9:06 pm

eatmyfeelings


First Bite
First Bite
Endzi wrote:

Meni se cini da K&J to rade,jer smatraju da DE treba sto kasnije da se desi,ali realno meni bi bilo ok da Elena bude single dotle.SE su stvarno smorili. Pre su mi bili nekako slatki,a sad su iritantni. Rolling Eyes

Meni je drago sto Tyler i Caroline imaju vecu ulogu ove sezone Cerek

Ja sam za to da Elena neko vreme provede single, bas bas bas zelim da se posvete vise vremena njenom liku


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

You really think a relationship should be that hard?



No one writes songs about the ones that come easy.
http://www.twitter.com/NinaDobrevSRB

32 Re: 14. Crying Wolf on Sat 22 Jan 2011, 11:39 pm

pendragons


Klaus' Bloody Hybrid.
Klaus' Bloody Hybrid.
Endzi wrote:
D-Savior. wrote:
Da budem iskrena E/S/D jakoo pocinju da me smaraju xD

*spremna za streljanje* xD

*zapocinje streljanje*

salim se Laughing

mada moram da kazem da se ne slazem,ipak su E/D/S srz serije...mada da,zamara samo iz razloga sto mi ne lici na ljubavni trougao -.-
dobili smo epic love story + Damona kao treci tocak Rolling Eyes lepo citiram Julie Plec,cisto da se zna...

generalno se i dalje drzim svog stava-dokle god budu uplitali Elenu sa Stefanom njen lik ce ostati statican,bez razvijanja...ne kazem da mora odmah da bude sa Damonom,cak sta volela bih da postoji jedan dobar period u kojem ce biti SAMOSTALNA...tako da ovo sa Stefanom nikako ne prihvatam kao normalnu stvar :/ jbg,morala sam ovo da kazem,no hard feelings Stelena fanovi... ovo kazem kao Elenin fan,ne zato sto volim DE...ne znam zasto Kevin i Julie rade ovako :/

Meni se cini da K&J to rade,jer smatraju da DE treba sto kasnije da se desi,ali realno meni bi bilo ok da Elena bude single dotle.SE su stvarno smorili. Pre su mi bili nekako slatki,a sad su iritantni. Rolling Eyes

Meni je drago sto Tyler i Caroline imaju vecu ulogu ove sezone Cerek

to i ja kazem-ovo njihovo mirenje/raskidi mi vise ide na zivce...stvarno hocu da vidim SAMOSTALNU Elenu,cak i bez Damona-trenutno mi je vise stalo do nje nego do nekog razvoja odnosa izmedju njih dvoje (ima za to dosta vremena!).

http://destinedtobe.tumblr.com/

33 Re: 14. Crying Wolf on Sun 23 Jan 2011, 1:32 am

Em (:


Moderator
Moderator
TOLIKO se slažem sa vama. Jako volim Elenu kao lika, i smeta mi što je konstsntno prave zavisnom od nekoga. Ona je čovek u celoj priči, a nalazi se među vampirima, vukodlacima i vešticama. Ona je centralni lik, a nema mnogo mogućnosti da razvije to. Zato bih baš volela da joj posvete vremena. ♥


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _




34 Re: 14. Crying Wolf on Sun 23 Jan 2011, 3:39 pm

Nika Kći Zevsova ~


Administrator
Administrator
NOT OFFICIALLY CONFIRMED
EPISODE 14—NEW CHARACTER NAMED STEVIE


Stevie is a vampire (about 20 years old, but he was turned in 1983) who has a genius IQ of 158 and talks too much as a nervous habit.
While at the Coffee House, he sees the Salvatore brothers enter with Rose. When he goes over to talk to them, Rose tells him that they’re there to see him. Damon and Stefan are surprised when he knows all about them, but come on, he IS like another Slater… Rose hands him a piece of paper with the information they want to know, but Stevie says that it is too dangerous for him. To persuade him to talk, Stefan tells him about his daylight ring. Stevie reveals that he tried to make one for himself but it didn’t work. The desire to walk in sunlight tempts Stevie to crack and give the brothers and Rose the info they want.


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

They are strong together, and they are each other’s weakness.

35 Re: 14. Crying Wolf on Sun 23 Jan 2011, 5:30 pm

Endzi


Klaus' Bloody Hybrid.
Klaus' Bloody Hybrid.
Stevie mi deluje bas simpaticno,novi Slater Smile))

36 Re: 14. Crying Wolf on Fri 04 Feb 2011, 9:14 am

Nika Kći Zevsova ~


Administrator
Administrator
DODAT JE PROMO. Wink


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

They are strong together, and they are each other’s weakness.

37 Re: 14. Crying Wolf on Sat 05 Feb 2011, 3:43 pm

Zla_Sam


Administrator
Administrator
Stefan i Elena i romantični vikend bljuc Majko mila. :kkkkkkkkkk:


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _



just twenty seconds 'til you're no longer mine.
http://willyoudothisforme.tumblr.com/

38 Re: 14. Crying Wolf on Sat 05 Feb 2011, 8:22 pm

Warrior Princess


Original Vampire
Original Vampire
I Agree xD
I know,it makes me wanna bljuc too.

39 Re: 14. Crying Wolf on Sat 05 Feb 2011, 9:00 pm

Mαяi♥


First Bite
First Bite
Stefan i Elena i romantični vikend- sve mi je to postalo malo ljigavo....znam da se vole ali stvarnoooo...iritantno je...Suspect
Bez uvrede Stelena fanovi ! Smile

40 Re: 14. Crying Wolf on Tue 08 Feb 2011, 2:05 pm

Bite_me_Damon


Someone's New in Your World
Someone's New in Your World
Ljudi postavite link za download odmah 11 inace cu puci xd

41 Re: 14. Crying Wolf on Thu 10 Feb 2011, 8:10 pm

Warrior Princess


Original Vampire
Original Vampire
Sutraaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!! juhuu

42 Re: 14. Crying Wolf on Thu 10 Feb 2011, 9:41 pm

TheVampOne


Dear Diary ...
Dear Diary ...
Jedva čekaam sutraa <3

43 Re: 14. Crying Wolf on Fri 11 Feb 2011, 2:07 am

Em (:


Moderator
Moderator
U principu, nije loša ep. Žao mi Tajlera,SE su mi opet bili bljak -.- Drago mi je što je Tajler na kraju ipak odustao od napada, ali mi još više krivo što je na kraju ep otišao sa Džuls. -.- Kučka, mrzim je.

Dejmon nije imao neku ulogu. O.o Nemam komentar na Elajdžu, nekako mi sve ono što je Boni o njemu saznala od Luke deluje fejk, nzm zašto.

A svetla tačka ep: poljubac Džeremija i Boni. I to daleko od toga da je ona doprinela - oduševljena sam njime, SAVRŠEN je.


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _




44 Re: 14. Crying Wolf on Fri 11 Feb 2011, 2:19 am

eatmyfeelings


First Bite
First Bite
LAAAAAAAAAAAAAAME XD

Sem Elijah koji je freaking amazing i badass Elene epizoda je bila shitina teska.

MY HEART IS BREAKING! :'( Excuse me while i go and drown in my tears, my baby is goooooone :'(


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

You really think a relationship should be that hard?



No one writes songs about the ones that come easy.
http://www.twitter.com/NinaDobrevSRB

45 Re: 14. Crying Wolf on Fri 11 Feb 2011, 2:22 am

Em (:


Moderator
Moderator
Vratiće se, to svi znamo Very Happy

E da, Elijah je bio such a badass motherfucker. Razz Obožavam ga. I Elena kako je iznabadala onog lika, haha.


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _




46 Re: 14. Crying Wolf on Fri 11 Feb 2011, 3:01 am

pendragons


Klaus' Bloody Hybrid.
Klaus' Bloody Hybrid.
Iskreno,tupava epizoda xD Bez uvijanja xD.
Kao sto Em rece:svetla tacka B&J.Moram da dodam Elijah xD scena kad spasava Damona *njih dvojica+ista scena=Hot* mmmm
Bilo mi je zao kad je Tyler otisao Sad ali ono,vratice se 100%! he

a,da - SE=me pukes Laughing

stvarno nemam vise sta da dodam xD

http://destinedtobe.tumblr.com/

47 Re: 14. Crying Wolf on Fri 11 Feb 2011, 9:41 am

ikicaD&E


Welcome to Mystic falls
Welcome to Mystic falls
meni je bila skroz ok epizoda,najbolji deo ubedljivo Elijah,bilo je vreme da neko malo spusti Damona hehe Very Happy

48 Re: 14. Crying Wolf on Fri 11 Feb 2011, 11:30 am

I.Love.You


Compelled
Compelled
Elijah kralj. ♥

Bonnie & Jeremy kissing. :$ Jao divni su. Very Happy

Jules cu da ubijem koliko me nervira. sniper
Zao mi je Tylera, mada bas i nije morao da ode s Jules. :S
Za Elenu i Stefana ni nemam komentar.

I to je to. xD

49 Re: 14. Crying Wolf on Fri 11 Feb 2011, 11:40 am

Bite_me_Damon


Someone's New in Your World
Someone's New in Your World
kad cete staviti link za download?
*___*

kao se radujem sto cu videti Elijah *__________________________________*

50 Re: 14. Crying Wolf on Fri 11 Feb 2011, 12:03 pm

<3 Originals <3


Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Wearing Your Pro Infinitio Rings.
epizoda nije bila nesto ali Elijah ......OMG i love him <3 he is so amazing,powerful,badass and hot ^_^ especially while he was killing the werewolfs ^_^ a Damonova faca dok je Elijah ubijao vukodlake.....NEPROCENJIVA Smile))
Stelena bljuc stvarno su me smorili
B&J 4546 34556 Klanja Se Klanja Se Klanja Se FINALLY!!!!!

Trevino's lady wrote:
MY HEART IS BREAKING! :'( Excuse me while i go and drown in my tears, my baby is goooooone :'(

I actually died at the end of episode </3 almost cried Sad( I'm gonna miss him sooooooooooooo much cryyy cryyy cryyy but i hope he'll be back soon lilangel *fingers crossed*

51 Re: 14. Crying Wolf Today at 4:38 pm

Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 2 of 3]

Go to page : Previous  1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum