You are not connected. Please login or register

13. Daddy Issues

Go to page : 1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 1 of 3]

1 13. Daddy Issues on Wed 15 Dec 2010, 9:37 pm

Nika Kći Zevsova ~


Administrator
Administrator

Sinopsis:
Spoiler:
ODABIRANJE STRANA - Povratak Johnathana Gilberta u Mystic Falls dolazi kao neugodno iznenađenje za Elenu, Jennu i Damona. Caroline kaže Stefanu za svoj razgovor s Tylerom i Stefan čini sve što je u njegovoj moći da dopre do zbunjenog i rastresenog Tylera. Jeremy tješi Bonnie nakon njezinog uznemiravajućeg razgovora s Jonasom. Kada Jules uzme taoca, situacija se pretvori u nasilan okršaj.

Spisatelj: Kevin Williamson i Julie Plec
Režija: Joshua Butler
Emitovanje: 03. februar 2011

Promo Video:
[Link]

Episode Stills
:
[Link]

Webclip:
/



Last edited by Nika Kći Zevsova~ on Wed 15 Dec 2010, 9:58 pm; edited 1 time in total


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

They are strong together, and they are each other’s weakness.

2 Re: 13. Daddy Issues on Wed 15 Dec 2010, 9:56 pm

DEstiny :3


Love Sucks
Love Sucks
Hahahah.
Simpatican naziv.
Neobican za TVD. xDDD

3 Re: 13. Daddy Issues on Wed 15 Dec 2010, 9:58 pm

Nika Kći Zevsova ~


Administrator
Administrator
Msm da je vezan za Johna? o.O (:


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

They are strong together, and they are each other’s weakness.

4 Re: 13. Daddy Issues on Wed 15 Dec 2010, 10:11 pm

Em (:


Moderator
Moderator
Svi to pretpostavljaju *shrugs* Vrlo moguće. S tim što mi ovaj naziv uopšte nekako nije... TVD, iznenadili su me. O.o

SLičan naziv je imala i Gossip Girl.


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _




5 Re: 13. Daddy Issues on Wed 15 Dec 2010, 10:12 pm

I.Love.You


Compelled
Compelled
Meni naziv nekako liči na Gossip Girl. xD Nzm..

Verovatno je John, ili onaj Lukin otac. Ne znam ko bi drugi mogao. o.O

3. februar?! Treba to dočekati --> Stoke. -.-

6 Re: 13. Daddy Issues on Wed 15 Dec 2010, 10:18 pm

pendragons


Klaus' Bloody Hybrid.
Klaus' Bloody Hybrid.
Super naziv xD ima veze sa Johnom 100%.

http://destinedtobe.tumblr.com/

7 Re: 13. Daddy Issues on Wed 15 Dec 2010, 11:12 pm

eatmyfeelings


First Bite
First Bite
Ahaha naziv je fantastican xD


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

You really think a relationship should be that hard?



No one writes songs about the ones that come easy.
http://www.twitter.com/NinaDobrevSRB

8 Re: 13. Daddy Issues on Thu 16 Dec 2010, 12:25 pm

Warrior Princess


Original Vampire
Original Vampire
Nina_Trevino (Čet Dec 16, 2010 12:12 am) wrote:Ahaha naziv je fantastican xD
Imam osecaj da ce to biti John.*hates him*

9 Re: 13. Daddy Issues on Thu 16 Dec 2010, 12:27 pm

Dr. John Watson


Invited in
Invited in
Da vjerovatno ce biti John i ja ga mrzim -.-

10 Re: 13. Daddy Issues on Thu 16 Dec 2010, 4:19 pm

♥qυєєη σƒ sнα∂σωѕ♥


Werewolf in Town
Werewolf in Town
Bas bih volela da je on u pitanju. ♥

Naziv je super. he

11 Re: 13. Daddy Issues on Thu 16 Dec 2010, 6:51 pm

DEstiny :3


Love Sucks
Love Sucks
Oh John.Ja skoro iz zaboravila na njega.
Ako se vrati sa nekom doborom pricom i dobrim razlogom .. sto da ne. xDD
Okej je on. Very Happy

12 Re: 13. Daddy Issues on Thu 16 Dec 2010, 7:20 pm

Endzi


Klaus' Bloody Hybrid.
Klaus' Bloody Hybrid.
Uncle John is coming back! Very Happy Ovo ce biti interesantno.Mozda moguce da se i isobel vrati??

13 Re: 13. Daddy Issues on Thu 16 Dec 2010, 9:48 pm

daray


Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Wearing Your Pro Infinitio Rings.
ja bi voljela da se Isobel vrati barem na tren Very Happy

a ovo podsjeca na GG Very Happy

http://horizoninblack.tumblr.com

14 Re: 13. Daddy Issues on Thu 16 Dec 2010, 11:28 pm

Twin.flames


Seeing Ghosts Of Your Past.
Seeing Ghosts Of Your Past.
Volela bih da se vrati i Isobel. Bilo bi sjajno Very Happy
Naziv je potpuno neuobicajan za TVD.

15 Re: 13. Daddy Issues on Fri 17 Dec 2010, 7:27 am

DEstiny :3


Love Sucks
Love Sucks
Mozda i ima sanse da se vrati Isobel.
U prosloj epizodi Katherine je rekla da ce dosta toga naci u njenim istrazivanjima.Mozda kao budu trazili pa nadju al im ne bude jasno sta znaci pa odu po Isobel.Ili tako nesto.Bilo bi dobro. Very Happy

16 Re: 13. Daddy Issues on Fri 17 Dec 2010, 7:01 pm

Endzi


Klaus' Bloody Hybrid.
Klaus' Bloody Hybrid.
Sve je moguce u TVD

17 Re: 13. Daddy Issues on Tue 21 Dec 2010, 9:00 am

Elena Gilbert


Compelled
Compelled
Ah brt. Sve dalje i dalje. Za 2 meseca, juhu! -.-

http://www.twilightboys-serbia.com/forum.htm

18 Re: 13. Daddy Issues on Sat 25 Dec 2010, 4:51 pm

Blexy Vampire


Welcome to Mystic falls
Welcome to Mystic falls
E ako ce da bude John onda je stvarno shit.Isobel - i nju mrzim al ajde... Al svejedno, nacekacemo se mi dobro dok ne saznamo

19 Re: 13. Daddy Issues on Wed 29 Dec 2010, 5:00 pm

Zla_Sam


Administrator
Administrator
Isobel - MY LOVE! Cerek

Jedva čekam da se vrati.

A naziv je sigurno vezan za Johna.


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _



just twenty seconds 'til you're no longer mine.
http://willyoudothisforme.tumblr.com/

20 Re: 13. Daddy Issues on Thu 13 Jan 2011, 7:09 pm

eatmyfeelings


First Bite
First Bite
dodat je synopsis


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

You really think a relationship should be that hard?



No one writes songs about the ones that come easy.
http://www.twitter.com/NinaDobrevSRB

21 Re: 13. Daddy Issues on Thu 13 Jan 2011, 7:53 pm

Nika Kći Zevsova ~


Administrator
Administrator
Jonas?

hostage?

o.O

evo još spojlera:


John Gilbert (David Anders) returns claiming he knows how to kill Elijah. (Hollywood Life) However, is this simply another ploy to try to get into Elena’s good graces? Is “uncle” John really interested in Elena’s welfare? There is little reason for anyone to trust John, so it will be interesting to see if he is telling the truth.
A drug-induced murder in Mystic Falls has a TV reporter by the name of Angel snooping around. She will also take a big interest in the sexy Damon Salvatore.


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

They are strong together, and they are each other’s weakness.

22 Re: 13. Daddy Issues on Thu 13 Jan 2011, 9:10 pm

eatmyfeelings


First Bite
First Bite
Nika Kći Zevsova~ wrote:Jonas?

hostage?

o.O

evo još spojlera:


John Gilbert (David Anders) returns claiming he knows how to kill Elijah. (Hollywood Life) However, is this simply another ploy to try to get into Elena’s good graces? Is “uncle” John really interested in Elena’s welfare? There is little reason for anyone to trust John, so it will be interesting to see if he is telling the truth.
A drug-induced murder in Mystic Falls has a TV reporter by the name of Angel snooping around. She will also take a big interest in the sexy Damon Salvatore.

Jonas je Lukin tata


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

You really think a relationship should be that hard?



No one writes songs about the ones that come easy.
http://www.twitter.com/NinaDobrevSRB

23 Re: 13. Daddy Issues on Fri 14 Jan 2011, 1:38 am

Nika Kći Zevsova ~


Administrator
Administrator
Ja sam totalno zaboravila na njega. o.O


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

They are strong together, and they are each other’s weakness.

24 Re: 13. Daddy Issues on Fri 14 Jan 2011, 8:42 am

Warrior Princess


Original Vampire
Original Vampire
Hostage?Potpuno sam zbunjena.Strpecu se do te epizode...

25 Re: 13. Daddy Issues on Fri 14 Jan 2011, 11:12 am

Endzi


Klaus' Bloody Hybrid.
Klaus' Bloody Hybrid.
Koga ce li Jules uzeti kao taoca?O.o.
Angel >Sad dovoljno je zenskih likova

26 Re: 13. Daddy Issues Today at 3:53 am

Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 1 of 3]

Go to page : 1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum