You are not connected. Please login or register

Damon & Elena ♥

Go to page : Previous  1 ... 21 ... 38, 39, 40

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 40 of 40]

976 Re: Damon & Elena ♥ on Mon 18 Apr 2011, 6:03 pm

Em (:


Moderator
Moderator
Moram samo da naglasim Nininu lepotu u ovoj sceni (i da istaknem onima koji tvrde da je lepa kao Ketrin, odnosno samo tako -.-). SAVRŠENA JE DEVOJKA.


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _




977 Re: Damon & Elena ♥ on Mon 18 Apr 2011, 6:40 pm

Little J


Invited in
Invited in
Prasvidžeon ♥ wrote:VIDEO JE PRELEP, ZAISTA. :O
Naježila sam se. Skoro tako dobar kao onaj "You, always" :')
Jasno stavlja Damonov spektar osećanja u 2 minuta. <3



Pogledi. :O

O Boze.
Oni su jednostavno... tako, neopisivo, jedinstveno prelepi.

http://littlejhunter.blogspot.com/

978 Re: Damon & Elena ♥ on Mon 18 Apr 2011, 6:56 pm

chocolateChanel.


Administrator
Administrator
Little J wrote:
Prasvidžeon ♥ wrote:VIDEO JE PRELEP, ZAISTA. :O
Naježila sam se. Skoro tako dobar kao onaj "You, always" :')
Jasno stavlja Damonov spektar osećanja u 2 minuta. <3



Pogledi. :O

O Boze.
Oni su jednostavno... tako, neopisivo, jedinstveno prelepi.

Jes. Al, u svakom slucaju on je lepsi Smile <3


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Svako ima svoju srećnu zvezdu. Neka moja noćas prati tebe. ~

979 Re: Damon & Elena ♥ on Mon 18 Apr 2011, 7:12 pm

pendragons


Klaus' Bloody Hybrid.
Klaus' Bloody Hybrid.
Btw Damon dobija zesci hejt za ono "I WILL ALWAYS CHOOSE YOU".

WHATEVER.

Rolling Eyes

Ne razumeju ljudi nista.

http://destinedtobe.tumblr.com/

980 Re: Damon & Elena ♥ on Mon 18 Apr 2011, 7:13 pm

chocolateChanel.


Administrator
Administrator
Mozda ga je totalno iskulirala tj otisla je, al nije joj bilo svejedno. videlo se Smile


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Svako ima svoju srećnu zvezdu. Neka moja noćas prati tebe. ~

981 Re: Damon & Elena ♥ on Mon 18 Apr 2011, 7:44 pm

Nika Kći Zevsova ~


Administrator
Administrator
D-Savior. wrote:Btw Damon dobija zesci hejt za ono "I WILL ALWAYS CHOOSE YOU".

WHATEVER.

Rolling Eyes

Ne razumeju ljudi nista.

Okej, ZAŠTO? Rolling Eyes
Nek' navedu jedan razuman razlog. xD

http://thevampdiaries.niceboard.org/t3926-this-is-how-things-should-be

drool

982 Re: Damon & Elena ♥ on Mon 18 Apr 2011, 10:01 pm

Starlight


Moderator
Moderator
ma ne dobija hejt samo za to, dobija hejt i za ono "At the end of the day I'll keep her alive" .
sad ga svi prozivaju da je sebican i da je njegova ljubav bolesna i da nije nikakav romantik O.o


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _



"Because in the end when you lose somebody, every candle, every prayer, is not going to make up for the fact the only thing that you have left is a hole in your life where that somebody used to be and a rock with a birthday carved into it that I'm pretty sure is wrong."

983 Re: Damon & Elena ♥ on Tue 19 Apr 2011, 12:20 am

Em (:


Moderator
Moderator
Oh shvatite i pomirite se sa činjenicom da će mu UVEK nalaziti manu hejteri ako to žele. LET THEM HATIN', WE AIN'T EVEN BOTHERED. HATERS GONNA HATE.


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _




984 Re: Damon & Elena ♥ on Tue 19 Apr 2011, 7:32 am

<3 Originals <3


Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Little J wrote:
♥_Vampire_in_love_♥ wrote:
Mrs.Somerhalder wrote:
Mαяi♥ wrote:
ThePhoenix^^ wrote:

srce srce srce
OMG *__________*
Video je EPIC! Znaci definitivno ulazi u moje top favorite!
Slazem se! Znaci predivan video! Rasplakah se. Sad

Stvarno..diiivan <3
Jedan od najboljih videa! <3

najezila sam se......predobar video ^_^

985 Re: Damon & Elena ♥ on Tue 19 Apr 2011, 11:06 am

♥_Vampire_in_love_♥


You Are in Love With a Vampire
You Are in Love With a Vampire
Ne kontam hejtuju ga jer je rekao da će on uvijek biti tu da je zaštiti?
Meni je tom rečenicom baš dokazao koliko mu je stalo

986 Re: Damon & Elena ♥ on Tue 19 Apr 2011, 11:16 am

Kiss me or Kill me


Welcome to Mystic falls
Welcome to Mystic falls
Kako su slatki ovde <33333333

Moram :

987 Re: Damon & Elena ♥ on Tue 19 Apr 2011, 11:17 am

chocolateChanel.


Administrator
Administrator
Em (: wrote:Oh shvatite i pomirite se sa činjenicom da će mu UVEK nalaziti manu hejteri ako to žele. LET THEM HATIN', WE AIN'T EVEN BOTHERED. HATERS GONNA HATE.

kako profii recenoo Wink


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Svako ima svoju srećnu zvezdu. Neka moja noćas prati tebe. ~

988 Re: Damon & Elena ♥ on Tue 19 Apr 2011, 11:30 am

Mrs.Somerhalder


First Bite
First Bite
Slazem se.
Sta god uradio,ja cu uvek biti team Damon,tako verovatno i oni sta god da Damon rekao ili uradio,oni u svemu nalaze manu,jer su team Stefan.Pa neka ih.

http://twitter.com/MayaError

989 Re: Damon & Elena ♥ on Tue 19 Apr 2011, 11:34 am

chocolateChanel.


Administrator
Administrator
Upravo to. i meni je stefan papucar i svasta nesto, al ne sirim to svetu. kao da nekog zanima taj hate -.- kako god xD
damon srce

-------

http://thevampdiaries.niceboard.org/viewtopic.forum?t=4019


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Svako ima svoju srećnu zvezdu. Neka moja noćas prati tebe. ~

990 Re: Damon & Elena ♥ Today at 6:34 pm

Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 40 of 40]

Go to page : Previous  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum