You are not connected. Please login or register

Damon & Elena ♥

Go to page : Previous  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Next

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 39 of 40]

951 Re: Damon & Elena ♥ on Fri 15 Apr 2011, 4:13 pm

snow white


Invited in
Invited in
I will always choose you

srce srce srce
To je sve što imam da kažem. To je sve što sam u stanju da kažem nakon ove fenomenalne epizode. Mislim da mi je srce stalo kad je to rekao + njegov pogled nakon što je to rekao + Elena looked back SHE LOOKED BACK!!!

/\/\/\/\/\/\/\/\/\_________________

My Delena heart won't endure much longer...

952 Re: Damon & Elena ♥ on Fri 15 Apr 2011, 5:05 pm

Mαяi♥


First Bite
First Bite
A htela je da se vrati, znaci htela je, videlo se !!!!
Meni ovo nije dovoljno da izdrzim ceo raspust, I NEED MORE!


/\/\/\/\/\/\/\/\/\_________________

My Delena heart won't endure much longer...

Mine neither Sad

953 Re: Damon & Elena ♥ on Fri 15 Apr 2011, 5:13 pm

Starlight


Moderator
Moderator
ja msm da je u poslednjoj epizodi Elena shvatila da je zaljubljena u Damona.
iskreno vise sam ocekivala od Delena plesa, ali nmg da kazem da nisam zadovoljna. onako plesu samo parovi Smile
i bilo mi je jako smesno kad su se raspravljali oko skole, sto je pogledala u Damona trazeci dozvolu ^^
i scena u Damonovj sobi. oduvala me je *.* I WILL ALWAYS CHOOSE YOU.


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _



"Because in the end when you lose somebody, every candle, every prayer, is not going to make up for the fact the only thing that you have left is a hole in your life where that somebody used to be and a rock with a birthday carved into it that I'm pretty sure is wrong."

954 Re: Damon & Elena ♥ on Fri 15 Apr 2011, 5:36 pm

DEstiny :3


Love Sucks
Love Sucks
"I WILL ALWAYS CHOOSE YOU."

"Don't get me wrong Stefan, I dont mind being the bad guy. I’ll make all the life and death decisions while you’re busy worrying about collateral damage and I’ll even let her hit me for it. At the end of the day I'll be the one to keep her alive."

DA LI JE POTREBNO ISTA VISE RECI?

955 Re: Damon & Elena ♥ on Fri 15 Apr 2011, 5:55 pm

snow white


Invited in
Invited in
Mada uvek moze vise, moram priznati da sam zadovoljna kolicinom Delene u ovoj epizodi. I love you

956 Re: Damon & Elena ♥ on Sat 16 Apr 2011, 2:12 am

Nika Kći Zevsova ~


Administrator
Administrator






I opet, TAYCHI. Cerek predivno je.


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

They are strong together, and they are each other’s weakness.

957 Re: Damon & Elena ♥ on Sat 16 Apr 2011, 7:42 am

daray


Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Wearing Your Pro Infinitio Rings.
zadnji gif *________*

OMG
hocu Delenu da se desi vec jednom

Kaya wrote:ja msm da je u poslednjoj epizodi Elena shvatila da je zaljubljena u Damona.
iskreno vise sam ocekivala od Delena plesa, ali nmg da kazem da nisam zadovoljna. onako plesu samo parovi Smile
i bilo mi je jako smesno kad su se raspravljali oko skole, sto je pogledala u Damona trazeci dozvolu ^^
i scena u Damonovj sobi. oduvala me je *.* I WILL ALWAYS CHOOSE YOU.

Slzem se, mada mozda ne bas da je zaljubljena, ali kuzi da nesto osjeca ^^

http://horizoninblack.tumblr.com

958 Re: Damon & Elena ♥ on Sat 16 Apr 2011, 9:22 am

Warrior Princess


Original Vampire
Original Vampire
Stvarno bi bili lep par!Nadam se da ce to Elena shvatiti jednog dana.... Smile

959 Re: Damon & Elena ♥ on Sat 16 Apr 2011, 11:35 am

Mαяi♥


First Bite
First Bite
Princess Of Darkness wrote:Stvarno bi bili lep par!Nadam se da ce to Elena shvatiti jednog dana.... Smile
Pa ako budu pratili knjigu, to ce da se desi...jednom Smile
Samo bi ja volela da se to sto pre desi, jer je Delena stvar koju najvise obozavam kod ove serije ^.^

960 Re: Damon & Elena ♥ on Sat 16 Apr 2011, 3:15 pm

Mrs.Somerhalder


First Bite
First Bite
^Slazem se.
Nemam vise strpljena za Elenu.Kada ce da shvati,odnosno da prizna da voli Damona?! ><

http://twitter.com/MayaError

961 Re: Damon & Elena ♥ on Sat 16 Apr 2011, 4:48 pm

Warrior Princess


Original Vampire
Original Vampire
Mrs.Somerhalder wrote:^Slazem se.
Nemam vise strpljena za Elenu.Kada ce da shvati,odnosno da prizna da voli Damona?! ><
Mi devojke smo bas komplikovane.... ^.^

962 Re: Damon & Elena ♥ on Sat 16 Apr 2011, 8:21 pm

Starlight


Moderator
Moderator
Prasvidžeon ♥ wrote:


ovo je bas dobro







_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _



"Because in the end when you lose somebody, every candle, every prayer, is not going to make up for the fact the only thing that you have left is a hole in your life where that somebody used to be and a rock with a birthday carved into it that I'm pretty sure is wrong."

963 Re: Damon & Elena ♥ on Sun 17 Apr 2011, 9:34 am

Mrs.Somerhalder


First Bite
First Bite
Mrs.Somerhalder wrote:^Slazem se.
Nemam vise strpljena za Elenu.Kada ce da shvati,odnosno da prizna da voli Damona?! ><
Slazem se.ALi ja da sam na njenom mestu ne bih se tako dugo premisljala.Tacnije uopste se ne bi premisljala! Very Happy

http://twitter.com/MayaError

964 Re: Damon & Elena ♥ on Sun 17 Apr 2011, 11:17 am

Twin.flames


Seeing Ghosts Of Your Past.
Seeing Ghosts Of Your Past.

srce srce srce

965 Re: Damon & Elena ♥ on Sun 17 Apr 2011, 1:07 pm

Mαяi♥


First Bite
First Bite
ThePhoenix^^ wrote:

srce srce srce
OMG *__________*
Video je EPIC! Znaci definitivno ulazi u moje top favorite!

966 Re: Damon & Elena ♥ on Sun 17 Apr 2011, 3:43 pm

Nika Kći Zevsova ~


Administrator
Administrator


haha


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

They are strong together, and they are each other’s weakness.

967 Re: Damon & Elena ♥ on Sun 17 Apr 2011, 5:42 pm

Mehurić


Your Best Friend is a Witch
Your Best Friend is a Witch
I will always choose you.


Nek se okane Stefana više!

968 Re: Damon & Elena ♥ on Sun 17 Apr 2011, 6:03 pm

Mrs.Somerhalder


First Bite
First Bite
Mαяi♥ wrote:
ThePhoenix^^ wrote:

srce srce srce
OMG *__________*
Video je EPIC! Znaci definitivno ulazi u moje top favorite!
Slazem se! Znaci predivan video! Rasplakah se. Sad

http://twitter.com/MayaError

969 Re: Damon & Elena ♥ on Sun 17 Apr 2011, 8:35 pm

Warrior Princess


Original Vampire
Original Vampire
Prasvidžeon ♥ wrote:


haha
Hahahaha...ludak! Very Happy

970 Re: Damon & Elena ♥ on Sun 17 Apr 2011, 9:49 pm

<3 Originals <3


Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Princess Of Darkness wrote:Stvarno bi bili lep par!Nadam se da ce to Elena shvatiti jednog dana.... Smile

i da ce taj dan biti uskoro Smile

971 Re: Damon & Elena ♥ on Mon 18 Apr 2011, 11:57 am

♥_Vampire_in_love_♥


You Are in Love With a Vampire
You Are in Love With a Vampire
Mrs.Somerhalder wrote:
Mαяi♥ wrote:
ThePhoenix^^ wrote:

srce srce srce
OMG *__________*
Video je EPIC! Znaci definitivno ulazi u moje top favorite!
Slazem se! Znaci predivan video! Rasplakah se. Sad

Stvarno..diiivan <3

972 Re: Damon & Elena ♥ on Mon 18 Apr 2011, 12:50 pm

Little J


Invited in
Invited in
♥_Vampire_in_love_♥ wrote:
Mrs.Somerhalder wrote:
Mαяi♥ wrote:
ThePhoenix^^ wrote:

srce srce srce
OMG *__________*
Video je EPIC! Znaci definitivno ulazi u moje top favorite!
Slazem se! Znaci predivan video! Rasplakah se. Sad

Stvarno..diiivan <3
Jedan od najboljih videa! <3

http://littlejhunter.blogspot.com/

973 Re: Damon & Elena ♥ on Mon 18 Apr 2011, 2:25 pm

chocolateChanel.


Administrator
Administrator
Znacii prelepii videi i gifovii ;D
Meni je njihooov ples bio savrseen ^^
A kad joj je Damon rekao ono na kraju, videlo se da joj nije svejedno Very Happy srce


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Svako ima svoju srećnu zvezdu. Neka moja noćas prati tebe. ~

974 Re: Damon & Elena ♥ on Mon 18 Apr 2011, 2:42 pm

♥_Vampire_in_love_♥


You Are in Love With a Vampire
You Are in Love With a Vampire

Predivni ♥♥♥ pogled *_____*

975 Re: Damon & Elena ♥ on Mon 18 Apr 2011, 4:01 pm

Nika Kći Zevsova ~


Administrator
Administrator
VIDEO JE PRELEP, ZAISTA. :O
Naježila sam se. Skoro tako dobar kao onaj "You, always" :')
Jasno stavlja Damonov spektar osećanja u 2 minuta. <3



Pogledi. :O


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

They are strong together, and they are each other’s weakness.

976 Re: Damon & Elena ♥ Today at 6:32 pm

Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 39 of 40]

Go to page : Previous  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum