You are not connected. Please login or register

Najbolji TV Parovi

Go to page : 1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 1 of 3]

1 Najbolji TV Parovi on Sun 24 Oct 2010, 8:36 pm

Fire Bomb*93


Invited in
Invited in
Koji su vasi omiljeni parovi iz serija i zasto? Smile

2 Re: Najbolji TV Parovi on Mon 25 Oct 2010, 1:39 pm

Em (:


Moderator
Moderator
HAHAHAHAHAHAHAHA.

Khm.

Da.

DELENA FTW? O da. Pa treba li uopšte da KAŽEM zašto? Mislim, očigledno je.

Brucas uvek na drugom mestu. Pre TVD bili su mi na prvom. Sad na drugom.

Treće mi uzimaju Nate i Blair (ne gotivim preterano Chucka i Blair, da.)

Četvrto recimo... Booth/Brennan ♥

Peto - Sid/Cassie (Skins) i Cook/Effy (Skins Very Happy)


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _




3 Re: Najbolji TV Parovi on Mon 25 Oct 2010, 1:45 pm

Warrior Princess


Original Vampire
Original Vampire
Jednino pratim TVD,tako da su mi Elena i Damon preslatki!
Kad su zajedno super se zabavljaju.Volela bi da imam momka kao sto je Damon. 355

4 Re: Najbolji TV Parovi on Mon 25 Oct 2010, 2:02 pm

daray


Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Delena always and forever ^^

then, Sookine & Eric, ne gotivim Billa, al nikako, previse ustogljen -.-'

nezz

Izzie & Alex su mi bili perfect, mada jos uvijek nisam izgledala do kraja, a msm da je Izzie umrla Sad

to je odprilike to Razz

http://horizoninblack.tumblr.com

5 Re: Najbolji TV Parovi on Tue 26 Oct 2010, 9:32 pm

Starlight


Moderator
Moderator
ima ih dosta xD
Chuck-Blair
Dan-Serena
Jess-Rory
Freddy-Effy

i postace Damon-Elena ako se ikada smuvaju Very Happy


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _



"Because in the end when you lose somebody, every candle, every prayer, is not going to make up for the fact the only thing that you have left is a hole in your life where that somebody used to be and a rock with a birthday carved into it that I'm pretty sure is wrong."

6 Re: Najbolji TV Parovi on Wed 27 Oct 2010, 12:06 pm

Fire Bomb*93


Invited in
Invited in
Mada su gotovo svi u mom potpisu...Very Happy ->

-Nate & Jenny
-Elena & Damon
-Naomi & Liam
-Dixon & Silver
-Serena & Dan
-Phoebe & Cole
-Michael & Sara

7 Re: Najbolji TV Parovi on Wed 27 Oct 2010, 12:17 pm

Zla_Sam


Administrator
Administrator
IZZIE & ALEX! (GA) - za mene su uvjek bili i uvjek će biti najbolji TV par!! UVJEK! Bez obzira što ih više nema. Sad

Barney & Robin (HIMYM) - Ah, BRo Love. <3 Oni su nešto najdivnije na svijetu. :')

Hm .. ne znam ko još .. Cristina & Burke (GA) su bili strava .. ni njih više nema. :/

I naravno, kada Damon & Elena budu par (ako budu par -.-) neće niko moći da se mjeri sa njima!



Last edited by Zla_Sam on Mon 14 Nov 2011, 1:31 pm; edited 1 time in total


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _



just twenty seconds 'til you're no longer mine.
http://willyoudothisforme.tumblr.com/

8 Re: Najbolji TV Parovi on Wed 27 Oct 2010, 1:37 pm

DEstiny :3


Love Sucks
Love Sucks
Bella & Edward - TS
Cole & Phoebe - Charmed
Africa & Raul - Los Serrano
Guille & Tete- Los Serrano
Sookie & Eric - True Blood
Chuck & Blair -Gossip Girl
Ron & Hermiona- Harry Potter
Seth & Summer-The O.C.

I naravno Damon & Elena,ako budu par. xD

Ima jos sigurno par parova koje cu kasnije dodati.

9 Re: Najbolji TV Parovi on Wed 27 Oct 2010, 1:52 pm

Starlight


Moderator
Moderator
edit : Buffy & Angel Smile


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _



"Because in the end when you lose somebody, every candle, every prayer, is not going to make up for the fact the only thing that you have left is a hole in your life where that somebody used to be and a rock with a birthday carved into it that I'm pretty sure is wrong."

10 Re: Najbolji TV Parovi on Wed 27 Oct 2010, 6:27 pm

Zla_Sam


Administrator
Administrator
Uh, zaboravila sam da napišem: Buffy & Spike!!! Cerek


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _



just twenty seconds 'til you're no longer mine.
http://willyoudothisforme.tumblr.com/

11 Re: Najbolji TV Parovi on Sat 30 Oct 2010, 8:28 pm

I.Love.You


Compelled
Compelled
Damon & Elena - TVD
Nathan & Haley - OTH
Lucas & Brooke - OTH
Chuck & Blair - GG
Cole & Phoebe - Charmed
Edward & Bella - Twilight saga

To je to, otprilike. Dodacu kasnije jos. ^^

12 Re: Najbolji TV Parovi on Sun 31 Oct 2010, 11:51 am

Elena Gilbert


Compelled
Compelled
Stefan & Elena <TVD> - oni su naprosto prelepi zajedno! I zrače tom nekom... diivnom energijom Smile

Izzie & Alex <GA> - Najlepši, najbolji, najdivniji, najromantičniji par ikada. Jednostavno ih obožavam! <3

Susan & Mike <DH> - Preslatki <3

http://www.twilightboys-serbia.com/forum.htm

13 Re: Najbolji TV Parovi on Sun 31 Oct 2010, 12:22 pm

Fire Bomb*93


Invited in
Invited in
Dodajem Alex i Michaela iz Nikite...-predobri zajedno,samo jos da se smuvaju...xD

14 Re: Najbolji TV Parovi on Sun 31 Oct 2010, 6:16 pm

Zla_Sam


Administrator
Administrator
Elena Gilbert wrote:Izzie & Alex <GA> - Najlepši, najbolji, najdivniji, najromantičniji par ikada. Jednostavno ih obožavam! <3

Yes! Yes! Yes! xD
Nije normalno koliko ja njih obožavam!
Tj, koliko sam ih obožavala. :/


Svaki put kad gledam ovo ja se naježim, majke mi! Cerek

Da dodam još: Mark & Lexie (GA), Lily & Marshall (HIMYM), Chase & Cameron (DR. House), Kate and Sawyer (Lost), Booth & Brennan (Bones). <3



Last edited by Zla_Sam on Sun 31 Oct 2010, 8:51 pm; edited 1 time in total


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _



just twenty seconds 'til you're no longer mine.
http://willyoudothisforme.tumblr.com/

15 Re: Najbolji TV Parovi on Sun 31 Oct 2010, 6:19 pm

DEstiny :3


Love Sucks
Love Sucks
Dodajem.
Barney & Robin - HIMYM <33333333333333333333333333333333333333

16 Re: Najbolji TV Parovi on Sun 31 Oct 2010, 6:37 pm

Starlight


Moderator
Moderator
dodajem : Ryan & Marissa


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _



"Because in the end when you lose somebody, every candle, every prayer, is not going to make up for the fact the only thing that you have left is a hole in your life where that somebody used to be and a rock with a birthday carved into it that I'm pretty sure is wrong."

17 Re: Najbolji TV Parovi on Sun 31 Oct 2010, 8:54 pm

DEstiny :3


Love Sucks
Love Sucks
Dodajem i ja Ryana i Marissu ^^

18 Re: Najbolji TV Parovi on Sun 31 Oct 2010, 9:44 pm

Dr. John Watson


Invited in
Invited in
Phoebe i Cole iz Charmed Smile

19 Re: Najbolji TV Parovi on Mon 01 Nov 2010, 1:18 pm

Elena Gilbert


Compelled
Compelled
Zla_Sam wrote:
Elena Gilbert wrote:Izzie & Alex <GA> - Najlepši, najbolji, najdivniji, najromantičniji par ikada. Jednostavno ih obožavam! <3

Yes! Yes! Yes! xD
Nije normalno koliko ja njih obožavam!
Tj, koliko sam ih obožavala. :/


Svaki put kad gledam ovo ja se naježim, majke mi! Cerek

Da dodam još: Mark & Lexie (GA), Lily & Marshall (HIMYM), Chase & Cameron (DR. House), Kate and Sawyer (Lost), Booth & Brennan (Bones). <3

Daa... Divni <3
a shit, nmg vrv da su gootovi :/
Preeeeelepa scena Sad(((

Dodajem i ja Marka i Lexie. Preslatki su Smile Mogla bi dodati i Christinu i Hunta Very Happy

http://www.twilightboys-serbia.com/forum.htm

20 Re: Najbolji TV Parovi on Sun 07 Nov 2010, 6:40 pm

Fire Bomb*93


Invited in
Invited in
Isuse,ne znam kako sam ikad mogla da shippujem Naomi i Liama...Very Happy
Definitivno-Annie & Liam!! ^^

21 Re: Najbolji TV Parovi on Sun 12 Dec 2010, 12:16 am

♥Stelena♥


Someone's New in Your World
Someone's New in Your World
Stefan & Elena - TVD
Nathan & Haley - OTH
Lucas & Peyton - OTH
Broke & Julian - OTH
Nate & Blair - GG

22 Re: Najbolji TV Parovi on Tue 21 Dec 2010, 11:42 pm

TheVampOne


Dear Diary ...
Dear Diary ...
Caroline & Tyler - TVD
Piper & Leo - Charmed
Quinn & Puck - Glee
Rachel & Finn - Glee
Serena & Dan - Gossip Girl
Stefan & Elena - TVD
Danny & Lindsay - CSI NY
Eric & Calleigh - CSI Miami



Last edited by TheVampOne on Wed 23 Feb 2011, 3:00 pm; edited 1 time in total

23 Re: Najbolji TV Parovi on Wed 22 Dec 2010, 11:14 pm

Starlight


Moderator
Moderator
dodajem JD-a i Elliot.


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _



"Because in the end when you lose somebody, every candle, every prayer, is not going to make up for the fact the only thing that you have left is a hole in your life where that somebody used to be and a rock with a birthday carved into it that I'm pretty sure is wrong."

24 Re: Najbolji TV Parovi on Wed 22 Dec 2010, 11:57 pm

Twin.flames


Seeing Ghosts Of Your Past.
Seeing Ghosts Of Your Past.
Barney & Robin HIMYM - Najlespi, najbolji, najduhovitiji, najzanimljiviji Very Happy
Chuk & Blair GG - shipujem ih od prve epizode. Obozavam svaku scenu.
Izzie & Alex GA - odusevljena sam njihovom pricom i svakom scenom, a narocito ima par njih i stalno placem kad gledam.
Cole & Phoebe - Charmed - moj prvi omiljeni par ♥ najlepsa ljubavna prica ikadaa. i sa najgorim krajom. -.-
I naravno DELENA. kada se desi.
Snape i Lily - iako se ovo nikad nije desilo, ali morala sam da napisem.

25 Re: Najbolji TV Parovi on Thu 23 Dec 2010, 9:28 am

pendragons


Klaus' Bloody Hybrid.
Klaus' Bloody Hybrid.
Nisam ovde pisala O.o

anyway here it goes:

Damon & Elena-da,neki ce reci 'njih dvoje nisu par' ali ja kazem BICE and it`s gonna be epic.Tacka. Cool
Sawyer & Kate-iako nisam odgledala Lost do kraja,njih dvoje su mi ship no.2 forever.HEMIJA. Shocked
Puck & Quinn-Glee,sezona 1.Imali predivne momente Crying or Very sad naravno s2 je sto se njih dvoje tice uzas ali volecu ih do kraja!
Eric & Sookie- predivni!!!njihove scene su *_________*
Cole & Phoebe-moj prvi omiljeni par ikada,i dalje ne mogu da prezalim onaj kraj Crying or Very sad

http://destinedtobe.tumblr.com/

26 Re: Najbolji TV Parovi Today at 10:22 pm

Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 1 of 3]

Go to page : 1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum