You are not connected. Please login or register

Koje Ste Knjige o Vampirima Pročitali?

Go to page : 1, 2  Next

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 1 of 2]

1 Koje Ste Knjige o Vampirima Pročitali? on Sun 26 Sep 2010, 9:03 pm

daray


Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Pa koje ste sve knjige procitali?

http://horizoninblack.tumblr.com

2 Re: Koje Ste Knjige o Vampirima Pročitali? on Sun 03 Oct 2010, 6:12 am

Neyra


At Mystic Grills
At Mystic Grills
Twilight
Vampire Diaries
Vampire Academy
House of Night
Vampire Kisses
Undead
Black Dagger Brotherhood
The Blood Coven
Blue Bloods

http://vampiri.forumotion.net/

3 Re: Koje Ste Knjige o Vampirima Pročitali? on Sun 03 Oct 2010, 7:32 am

Nika Kći Zevsova ~


Administrator
Administrator
Pa, klasično:Sumrak saga.
Dva dela House of Night
Počela sam Intervju sa vampirom.
Skromno. xD
Imala sam skinuto Vampire Academy, al nisam počela C:
I da, čitam Vampire Diaries, na trećoj sam. ^^


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

They are strong together, and they are each other’s weakness.

4 Re: Koje Ste Knjige o Vampirima Pročitali? on Sun 03 Oct 2010, 11:54 am

Elena Gilbert


Compelled
Compelled
Twilight Saga, naravno. Very Happy

Neke 2-3 knjige iz biblioteke kojima ne znam ni ime, al su me smorile i to dobro...

I počela TVD. Very Happy

http://www.twilightboys-serbia.com/forum.htm

5 Re: Koje Ste Knjige o Vampirima Pročitali? on Sun 03 Oct 2010, 7:29 pm

Zla_Sam


Administrator
Administrator
Interview With The Vampire, The Vampire Diaries (prve 4 knjige) i Twilight Sagu.



Last edited by Zla_Sam on Sun 30 Oct 2011, 10:21 am; edited 1 time in total


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _



just twenty seconds 'til you're no longer mine.
http://willyoudothisforme.tumblr.com/

6 Re: Koje Ste Knjige o Vampirima Pročitali? on Mon 18 Oct 2010, 9:10 pm

Dr. John Watson


Invited in
Invited in
Twilight sagu
Intervju sa vampirom,planiram i ostale djelove
I uskoro cu poceti TVD

7 Re: Koje Ste Knjige o Vampirima Pročitali? on Mon 01 Nov 2010, 8:00 pm

Angel From Hell


Someone's New in Your World
Someone's New in Your World
Samo Twilight. xD
Ali kupila sam na sajmu 'Vampirske Dnevnike' i 'Vampirsku Akademiju' i takođe planiram da pročitam 'Intervju sa vampirom'. ^^

8 Re: Koje Ste Knjige o Vampirima Pročitali? on Mon 08 Nov 2010, 11:28 pm

selena salvatore


Dear Diary ...
Dear Diary ...
Sve 4 twilight knjige xd

9 Re: Koje Ste Knjige o Vampirima Pročitali? on Fri 12 Nov 2010, 10:08 pm

chocolateChanel.


Administrator
Administrator
Twilight Saga
Vampire Diaries (:
Nameravam jos dosta togaa Razz


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Svako ima svoju srećnu zvezdu. Neka moja noćas prati tebe. ~

10 Re: Koje Ste Knjige o Vampirima Pročitali? on Mon 15 Nov 2010, 4:59 pm

Keep It Light


At Mystic Grills
At Mystic Grills
Twilight Sagu po milion puta Razz
I čitam trenutno VD 5. deo i sve do toga sam čitala.

11 Re: Koje Ste Knjige o Vampirima Pročitali? on Sat 11 Dec 2010, 11:29 am

*bloody_princess*


Someone's New in Your World
Someone's New in Your World
Samo Twilight sagu Crying or Very sad
Procitala bi ja jos, al vecinom u biblioteci nema onih kojih ja hocu...
I, kad skupim 400 postova, pocet cu citati TVD...^^

12 Re: Koje Ste Knjige o Vampirima Pročitali? on Sat 11 Dec 2010, 9:55 pm

♥Stelena♥


Someone's New in Your World
Someone's New in Your World
Neyra wrote:Twilight
Vampire Diaries
Vampire Academy
House of Night
Vampire Kisses
Undead
Black Dagger Brotherhood
The Blood Coven
Blue Bloods
Procitala sam i Nemrtvi Drakula i Drakula Smile

13 Re: Koje Ste Knjige o Vampirima Pročitali? on Sun 06 Feb 2011, 2:39 pm

Mαяi♥


First Bite
First Bite
The Vampire Diaries i Twilight Razz
Skromno xD ali sada trazim neku dobru da citam Smile Volim tu temu;)

14 Re: Koje Ste Knjige o Vampirima Pročitali? on Sun 06 Feb 2011, 4:02 pm

ikicaD&E


Welcome to Mystic falls
Welcome to Mystic falls
Drakula,Intervju sa vampirom,Lestat,Zlatna krv,Gresna zadovoljstva,Anno Dracula,Krvavocrveni baron,Nemrtvi...i serijal Sumrak,koji mi je najlosiji ubedljivo...msm vampiri koji svetlucaju na suncu sick

15 Re: Koje Ste Knjige o Vampirima Pročitali? on Sun 13 Feb 2011, 1:36 pm

Olga Bohemian


Someone's New in Your World
Someone's New in Your World
Salemovo, Kucu noci prvi i drugi deo, celu Sumrak sagu i Nemrtvu

16 Re: Koje Ste Knjige o Vampirima Pročitali? on Sat 26 Feb 2011, 6:57 pm

♥_Vampire_in_love_♥


You Are in Love With a Vampire
You Are in Love With a Vampire
Twilight(4 knjige)
Vampire Diaries(4 knjige)
House of Night (4 knjige)
planiram da pročitam
Vampire Academy i još puuno toga, ako znate dobre predložite plzz

17 Re: Koje Ste Knjige o Vampirima Pročitali? on Thu 30 Jun 2011, 3:44 pm

Just Freedom


At Mystic Grills
At Mystic Grills
Samo Twilight sagu. Vise puta.

18 Re: Koje Ste Knjige o Vampirima Pročitali? on Thu 28 Jul 2011, 10:47 am

Angi93


First Bite
First Bite
Twilight sagu, 3 knjige i Vampirsku akademiju <3 3 knjige

http://rbdandtvd.nstars.org

19 Re: Koje Ste Knjige o Vampirima Pročitali? on Sat 06 Aug 2011, 4:44 pm

fearless.


You Are in Love With a Vampire
You Are in Love With a Vampire
Samo Twilight sagu (ukljucujuci i Bree).

20 Re: Koje Ste Knjige o Vampirima Pročitali? on Sat 10 Sep 2011, 1:30 pm

LostInWonderland


Someone's New in Your World
Someone's New in Your World
Elena Gilbert wrote:Twilight Saga, naravno. Very Happy

Neke 2-3 knjige iz biblioteke kojima ne znam ni ime, al su me smorile i to dobro...

I počela TVD. Very Happy
Bas to.
Na netu sam nasla Vamprisku akademiju, ali nikako da procitam.

21 Re: Koje Ste Knjige o Vampirima Pročitali? on Sat 08 Oct 2011, 9:18 pm

Delena.Eternal.Love


Welcome to Mystic falls
Welcome to Mystic falls
Just Freedom wrote:Samo Twilight sagu. Vise puta.

Aha i ja isto Wink
Također Kuću Noći prvih 8 djelova ( od 9 sveukupno )
Interviju s vampirom samo počela, ali mi se nekako neda nastaviti....
Vampirske Dnevnike - prva 3 djela, jer još nisam nabavila 4 Sad
I to bi bilo to otprilike....

22 Re: Koje Ste Knjige o Vampirima Pročitali? on Mon 17 Oct 2011, 12:53 pm

Mehurić


Your Best Friend is a Witch
Your Best Friend is a Witch

Vampirske dnevnike (1,2)
Vampirsku akademiju (1,2)
Mrtva si veštice
Sumrak starža (1-3)

23 Re: Koje Ste Knjige o Vampirima Pročitali? on Thu 01 Dec 2011, 4:14 pm

*MiMa*97


Dear Diary ...
Dear Diary ...
Twilight sagu...Ali uskoru cu i vampirske dnevnike^__^