You are not connected. Please login or register

Damon & Bonnie

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 4 of 7]

76 Re: Damon & Bonnie on Sun 05 Dec 2010, 12:19 pm

Angel From Hell


Someone's New in Your World
Someone's New in Your World
Ni meni. :S
Smešno izgleda,nikad ih nisam zamišljala tako. xD

77 Re: Damon & Bonnie on Sun 05 Dec 2010, 1:56 pm

DEstiny :3


Love Sucks
Love Sucks
Ma nema apsolutno nikakve sanse da se ovde nesto desi,hvala bogu. xDD

78 Re: Damon & Bonnie on Sun 05 Dec 2010, 1:57 pm

<3 Originals <3


Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Ne zelim ni da zamisljam ovu kombinaciju xD na stranu to sto nju ne podnosim a njega obozavam....realno bas bas bas mi ne idu jedno sa drugim :S

79 Re: Damon & Bonnie on Sun 05 Dec 2010, 3:30 pm

Angel From Hell


Someone's New in Your World
Someone's New in Your World
.BRo Love. <3 wrote:Ma nema apsolutno nikakve sanse da se ovde nesto desi,hvala bogu. xDD
Dap, da spoje i njih dvoje ovo bi se pretvorilo u špansku seriju. XD

80 Re: Damon & Bonnie on Tue 14 Dec 2010, 10:48 am

Bite_me_Damon


Someone's New in Your World
Someone's New in Your World
Damons'Girl* wrote:Ranije sam gotivilia Bonnie... sad bas i ne... u svakom slucaju njihov odnos bih volela da ostane na tome na cemu je... bez ikakve romantike i slicno... on zasluzuje bolje i jednostavno nisu mi par, nikako i nikad.

tacno tako, ona ga ne zasluzuje.

81 Re: Damon & Bonnie on Tue 14 Dec 2010, 5:39 pm

AnaSalvatore


Only Human
Only Human
ne,ne,ne,ne!nikako! bljuc
ne bih mogla da podnesem da bude necega izmedju njih! pop

82 Re: Damon & Bonnie on Sat 18 Dec 2010, 10:57 pm

Bite_me_Damon


Someone's New in Your World
Someone's New in Your World
Nisu mi za par silent

83 Re: Damon & Bonnie on Tue 26 Apr 2011, 2:58 pm

Nika Kći Zevsova ~


Administrator
Administrator
Vidim da su se negde opet pokrenule price o njima. haha
Tj u temi za 18. epizodu.
I dalje, ne.
Though, they did have a moment.
Ali Julie i Kevin sigurno nece tu nista pokrenuti.


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

They are strong together, and they are each other’s weakness.

84 Re: Damon & Bonnie on Tue 26 Apr 2011, 4:40 pm

Warrior Princess


Original Vampire
Original Vampire
Kako su simpaticni! Razz

85 Re: Damon & Bonnie on Tue 26 Apr 2011, 10:31 pm

<3 Originals <3


Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Wearing Your Pro Infinitio Rings.
NE nikad i nikako :S

86 Re: Damon & Bonnie on Wed 27 Apr 2011, 1:52 pm

chocolateChanel.


Administrator
Administrator
Ma nisam za njih nikako.
Imali su momenat, al to je sve xD


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Svako ima svoju srećnu zvezdu. Neka moja noćas prati tebe. ~

87 Re: Damon & Bonnie on Wed 27 Apr 2011, 6:57 pm

Mrs.Somerhalder


First Bite
First Bite
Ja sam u pocetku bila u fazonu 'paa mozda' ali sad definitivno nisam za Bamon!

http://twitter.com/MayaError

88 Re: Damon & Bonnie on Wed 27 Apr 2011, 11:23 pm

Mαяi♥


First Bite
First Bite
Nisuu slatki, a i nzm zasto ljudi kazu da ima hemije izmedju njih. Ja ili sam corava ili nzm sta, ali po meni nema!!!

89 Re: Damon & Bonnie on Thu 28 Apr 2011, 8:09 am

<3 Originals <3


Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Mαяi♥ wrote:Nisuu slatki, a i nzm zasto ljudi kazu da ima hemije izmedju njih. Ja ili sam corava ili nzm sta, ali po meni nema!!!

ma to ljudi imaju potrebu da spoje sve zive pa vide hemiju i gde je nema ....njih dvoje bas bas nikako :S

90 Re: Damon & Bonnie on Thu 28 Apr 2011, 9:23 am

♥_Vampire_in_love_♥


You Are in Love With a Vampire
You Are in Love With a Vampire
slažem se..mislim ono cool je ova slika ali to je sa seta ja sam totalno ne za Bamon..ljudi ovo nije knjiga xD

91 Re: Damon & Bonnie on Thu 28 Apr 2011, 11:16 am

Mαяi♥


First Bite
First Bite
Fala bogu nije knjiga, i nema Bamon moenata! Uh L.J. bljaaakk, nisam procitala jos Midnight ali ako ima previse Bamon momenata, vec osecam razocarenje O.o

Slike su isto sick i tema je sick

92 Re: Damon & Bonnie on Sun 01 May 2011, 10:59 pm

Starlight


Moderator
Moderator
meni oni nisu losi, volela bi da malo flertuju, ali nikako ne bi volela da se smuvaju ili bilo sta slicno. bilo bi previse. Damon je vec bio sa Caroline, ako bi bilo sta bilo sa Bonnie onda bi prevrsio svaku meru.
ali volela bi vise njihovih zajednickih scena, ne bi bilo lose da se tu rodi neko prijateljstvo.


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _



"Because in the end when you lose somebody, every candle, every prayer, is not going to make up for the fact the only thing that you have left is a hole in your life where that somebody used to be and a rock with a birthday carved into it that I'm pretty sure is wrong."

93 Re: Damon & Bonnie on Sat 07 May 2011, 12:31 pm

Mehurić


Your Best Friend is a Witch
Your Best Friend is a Witch
Ja mislim da se već rodilo prijateljstvo. Ipak brine za nju,a i čini mi se da u epizodi As I Lay Dying Boni plače jer želi da mu pomogne.Možda grešim...

94 Re: Damon & Bonnie on Sat 07 May 2011, 12:34 pm

Little.Star.On.The.Sky


Original Vampire
Original Vampire
Night Wisp wrote:Ja mislim da se već rodilo prijateljstvo. Ipak brine za nju,a i čini mi se da u epizodi As I Lay Dying Boni plače jer želi da mu pomogne.Možda grešim...

i ja isto mislim .. zxelim da budu naj prijatalji

95 Re: Damon & Bonnie on Sat 07 May 2011, 12:35 pm

Mehurić


Your Best Friend is a Witch
Your Best Friend is a Witch
Moraju brej Smile Oću da Boni voli više Damona od Stefana Smile

96 Re: Damon & Bonnie on Sat 07 May 2011, 12:36 pm

Little.Star.On.The.Sky


Original Vampire
Original Vampire
axax a ne nek ix woli p0djednako xD

97 Re: Damon & Bonnie on Sat 07 May 2011, 6:06 pm

Mrs.Somerhalder


First Bite
First Bite
Ne Damona vise. xDD
Elena je uvek bila na Stefanovoj strani,pa tako i Bonnie.A volela bih da se B i D zgotive.

http://twitter.com/MayaError

98 Re: Damon & Bonnie on Sat 07 May 2011, 6:18 pm

Little.Star.On.The.Sky


Original Vampire
Original Vampire
a i ja bix i mislim da su p0cxeli se g0tiwe ... ma i mene nerwira sxto je elena uwek na stefowoi strani al ipak zxelim da bonnie damon stefan i elena budu best friends a sa njima i caro ... xD al da budu delena zaedno ^^

99 Re: Damon & Bonnie on Sat 07 May 2011, 6:26 pm

Mrs.Somerhalder


First Bite
First Bite
I tata bi sine.Svi to zelimo.
Kada bi Elena bila sa Damonom,Bonnie bi ga zgotivila.Sve je povezano. ^^

http://twitter.com/MayaError

100 Re: Damon & Bonnie on Sat 07 May 2011, 6:33 pm

Little.Star.On.The.Sky


Original Vampire
Original Vampire
daaa a to mora uskoro se desi

101 Re: Damon & Bonnie Today at 10:26 am

Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 4 of 7]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum