You are not connected. Please login or register

Enrique Iglesias

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 1 of 1]

1 Enrique Iglesias on Tue 20 Jul 2010, 1:07 pm

MissJeca92


Dear Diary ...
Dear Diary ...

da li ga slusate,koje su vam pesme najdraze?

2 Re: Enrique Iglesias on Tue 20 Jul 2010, 9:46 pm

Damons'Girl*


First Bite
First Bite
aaaaa bas ga volim ♥... necu prezaliti sto nisam isla na koncert ://
Ranije sam ga neprestano slusala ... sad manje... x]

Omiljene : Hero, Bailamos, Taking Back My Love, Tired Of Being Sorry, Do You Know, Love To See You Cry ...

PS: ovo je lyrics video made by me [ Be With You - Enrique Iglesias ] --->http://www.youtube.com/watch?v=5KUyPtE7ak4

http://twitter.com/TaRaNS95

3 Re: Enrique Iglesias on Sun 25 Jul 2010, 4:05 pm

chocolateChanel.


Administrator
Administrator
i like iit ˇˇ


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Svako ima svoju srećnu zvezdu. Neka moja noćas prati tebe. ~

4 Re: Enrique Iglesias on Mon 26 Jul 2010, 12:00 pm

DEstiny :3


Love Sucks
Love Sucks
voliim ga Smile

5 Re: Enrique Iglesias on Thu 29 Jul 2010, 9:09 pm

Mrs.Somerhalder


First Bite
First Bite
Znam 2,3 pesme..
Trenutno obozavam I like it.Inace Bailamos je predivna.

http://twitter.com/MayaError

6 Re: Enrique Iglesias on Fri 30 Jul 2010, 11:15 am

♥qυєєη σƒ sнα∂σωѕ♥


Werewolf in Town
Werewolf in Town
Mnogo volim njegove stare pesme. <3
Ove nove, manje-vise. ^^

7 Re: Enrique Iglesias on Thu 21 Oct 2010, 2:20 pm

Katherine Pierce


Someone's New in Your World
Someone's New in Your World
volim nekoliko pesama ali nišš posebno.

8 Re: Enrique Iglesias on Thu 21 Oct 2010, 2:29 pm

Em (:


Moderator
Moderator
E, ovako...

On mi je bio dream man dok nisam počela da gledam Iana u TVD xD

Sve u svemu, OGROMAN sam fan i dalje, iako mu prethodne pesme možda JESU malo bolje od novijih. Bio mi je nekako ideal lepote, ako ćete tako.

Naravno, BILA sam na koncertu, to ne bih propustila ni za živu glavu i ako bude opet pravio, naravno da ću ići. ♥ Obožavam ga, bila sam u 3. redu od bine ♥

Iii volim gaaaaaaaaaa ♥


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _




9 Re: Enrique Iglesias on Thu 21 Oct 2010, 2:41 pm

Elena Gilbert


Compelled
Compelled
Sladak je. Very Happy

Ima kul pesme, ali da ga obožavam...

http://www.twilightboys-serbia.com/forum.htm

10 Re: Enrique Iglesias on Sun 28 Nov 2010, 8:43 pm

Zla_Sam


Administrator
Administrator
Em (: wrote:Bio mi je nekako ideal lepote, ako ćete tako.

EM! xD Tačno tako.

Kad se sjetim samo .. bila sam 7 razred i ono .. uvjek sam govorila da ništa ljepše od njega ne mogu da zamislim.

Onda sam vidjela kako je Axl Rose izgledao '89 i opsesija me prošla. Laughing

Uglavnom, stare pjesme OBOŽAVAM. I danas mogu da ih upalim, slušam i uživam kao da ih prvi put čujem.

Addicted mi je uvjek bila i uvjek će mi biti njegova omiljena pjesma. Ipak, Insomniac mu je ubjedljivo najbolji album.

Ove nove pjesme .. iskreno, nisam se ni potrudila da poslušam. Jednom sam upalila 'I like it' i odmah sam je ugasila.

Zadnja dobra stvar mu je 'Takin' Back My Love'.

Uvjek je imao neke bolesne spotove al' Hero je .... Prosula sam se od smjeha kad sam prvi put gledala. Mickey Rourke i Jennifer Love Hewitt. Laughing Ipak, Hero je pjesmaaaa .. i dalje me oduševljava. '.. AND I WILL STAND BY YOU FOREVER! You can take my breath my breath away .. I can be your hero.' :')

Oke, ubite me, molim vas .. xD


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _



just twenty seconds 'til you're no longer mine.
http://willyoudothisforme.tumblr.com/

11 Re: Enrique Iglesias on Sun 28 Nov 2010, 8:46 pm

Starlight


Moderator
Moderator
slusam ga, najvise volim Tired being sorry.


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _



"Because in the end when you lose somebody, every candle, every prayer, is not going to make up for the fact the only thing that you have left is a hole in your life where that somebody used to be and a rock with a birthday carved into it that I'm pretty sure is wrong."

12 Re: Enrique Iglesias on Sat 04 Dec 2010, 12:29 pm

.Cherry.Bomb.


Welcome to Mystic falls
Welcome to Mystic falls
extra je

13 Re: Enrique Iglesias on Sat 04 Dec 2010, 12:54 pm

Warrior Princess


Original Vampire
Original Vampire
dobro peva,svidja mi se nekoliko pesma.Ali moj mladji brat ga obozava!(iako to nece da prizna.XD) zvvv

14 Re: Enrique Iglesias on Sat 04 Dec 2010, 1:22 pm

I.Love.You


Compelled
Compelled
Ja njega obožavaaaaaaaaaam!
Sve njegove pesme volim, a i on je divan. Very Happy

Najbolje su mi Hero, Taking Back my Love, I like it, Heartbeat.. Very Happy

15 Re: Enrique Iglesias on Sat 11 Dec 2010, 8:55 pm

♥Stelena♥


Someone's New in Your World
Someone's New in Your World
Presladak je i ima super pjesme.
Tired of being sorry i Wish you were here(With me) Very Happy

16 Re: Enrique Iglesias on Tue 15 Mar 2011, 11:49 am

phoenix00


Invited in
Invited in
Volim njegov glas, baš lepo peva. Volim i puno pesama, Heartbeat, Like it, Do you know... ima ih puno. Very Happy

17 Re: Enrique Iglesias on Tue 15 Mar 2011, 1:29 pm

Mαяi♥


First Bite
First Bite
Tonight i'm loving you omiljena Razz I neke starije Smile

18 Re: Enrique Iglesias on Fri 08 Apr 2011, 8:09 pm

chocolateChanel.


Administrator
Administrator
tonight Smile aaa obozavam da cujem u diskoteci ^^


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Svako ima svoju srećnu zvezdu. Neka moja noćas prati tebe. ~

19 Re: Enrique Iglesias on Mon 31 Oct 2011, 6:35 pm

Zla_Sam


Administrator
Administrator
Album Insomniac Klanja Se Danas mi je čitav dan na repeatu.


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _



just twenty seconds 'til you're no longer mine.
http://willyoudothisforme.tumblr.com/

20 Re: Enrique Iglesias on Fri 03 Feb 2012, 11:54 am

¿coka?


Someone's New in Your World
Someone's New in Your World
A Enriqueee... Gotivim ga i ima dobre pesme. Smile