You are not connected. Please login or register

 » SPAM » Zabava » Televizija » Glee

Glee

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 3 of 5]

51 Re: Glee on Sun 05 Dec 2010, 12:29 am

Nika Kći Zevsova ~


Administrator
Administrator
Kako je doooobro. Cerek

sad sam odgledala "Forget You" i "Umbrella/Singin' in the Rain".

ovu prvu pesmu inače mnogo volim. xD u glavi mi je ovih dana. xD

I Gwyneth ima mnogo dobar glas. o.O nisam znala.

jel ona sad kao na duže vreme u seriji, šta glumi?
kao i Neil Patrick Harris?


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

They are strong together, and they are each other’s weakness.

52 Re: Glee on Sun 05 Dec 2010, 12:39 am

Dr. John Watson


Invited in
Invited in
Juče sam pogledao Pilot epizodu i super mi je.Definitivno počinjem gledati Smile

53 Re: Glee on Sun 05 Dec 2010, 12:49 am

pendragons


Klaus' Bloody Hybrid.
Klaus' Bloody Hybrid.
Nika Kći Zevsova~ wrote:Kako je doooobro. Cerek

sad sam odgledala "Forget You" i "Umbrella/Singin' in the Rain".

ovu prvu pesmu inače mnogo volim. xD u glavi mi je ovih dana. xD

I Gwyneth ima mnogo dobar glas. o.O nisam znala.

jel ona sad kao na duže vreme u seriji, šta glumi?
kao i Neil Patrick Harris?

sve pesme su PREDIVNE <3 imaju oni jos mnogo dobrih stvari nego ovo mi je trenutno u glavi xD (mada ja opsesivno slusam Glee,to vise nije zdravo :S)
i ja sam bila zacudjena sto se nje tice,nisam znala da ima lep glas Cerek Ona je bila guest star,isto kao Patrick tako da se nece vracati,mada bi bilo super <3 njena epizoda je bila mnooogo dobra!
Kad budes imala vremena,pocni da gledas...mozda ti se NE DOPADNE,mozda hoce...sve zavisi!Evo Stefanu se svidja Very Happy

http://destinedtobe.tumblr.com/

54 Re: Glee on Mon 06 Dec 2010, 7:31 pm

pendragons


Klaus' Bloody Hybrid.
Klaus' Bloody Hybrid.
Moram ovo da stavim Embarassed

Glee Don't Stop Believing - X Factor


EDIT:

ZNACI OVAJ VIDEO JE SAVRSEN,PREEESAVRSEN *.* OMG.JOS VISE VOLIM SERIJU NAKON OVOGA.
PRELEPO OPISUJE SERIJU. *CRIES*


http://destinedtobe.tumblr.com/

55 Re: Glee on Thu 16 Dec 2010, 12:33 am

I.Love.You


Compelled
Compelled
Ja sam se sad skroz navukla na seriju. Ali skrooz. Volela sam je i pre, ali u odnosu na ovo sad. Luda sam za njima.

Sue kraljica ♥
I volim Emmu. Duša je, iako je sva sitničava. :$
Rachel. oduševljena sam njom. lilangel
Will - onako.
Kurt je extra..
Mercedes ne volim nešto posebno, ali glas joj je *____* Divan.
Kurt. Hahaha. To je sve što imam da kažem. xD

I za kraj Quinn i Puck. Ne kao par, već odvojeno kao likove. Iako nisu baš ono najglavniji, da tako kažem, jako ih volim. Quinn mi je prelepa. I Puck hot. Ono kad su čuvali decu je bilo super.


A od pesama, na onu Total Eclipse of the Heart sam se navukla. Kad se pesma završila, morala sam opet da pogledam, i onda sam i čeprkala po netu da je nadjem i skinem. Oduševila sam se, i sad je slušam. ono na početku kad kažu : ''Turn around, bright eyes'' me osvojilo. I njihovi glasovi su.. *__* I'm impressed.

56 Re: Glee on Thu 16 Dec 2010, 6:47 am

DEstiny :3


Love Sucks
Love Sucks
Genijalni su !
Obozavam ih. ♥

Taychi snimci su predivni. ♥

57 Re: Glee on Thu 16 Dec 2010, 8:40 am

RebelleFleur.


At Mystic Grills
At Mystic Grills
Druga sezona je smor nisam gledao 5 poslednjih epizoda cak iako znam da su izveli Umbrellu obzirom da mi je Rihanna fejv ever.

58 Re: Glee on Thu 16 Dec 2010, 7:32 pm

pendragons


Klaus' Bloody Hybrid.
Klaus' Bloody Hybrid.
Nije 2.sezona losa,ali je prva bolja Cerek Inace,sto se Glee tice odlucila sam da se ne bacam na shipovanje raznih parova,ipak nije poenta bas u tome! Very Happy Mada su mi Puck/Quinn prva sezona FTW!! Cerek

LOL,moram da postavim ove kombinacije parova!xD Posto volimo i Glee i TVD!

Pucklena


It’s all over and we’ve both moved on,
yet there you are, watching me-
-watching you.


Finnlena




Duinn (lol moj novi umisljeni par,don`t touch ove gifove pliz xD)



DAMON: Don’t you get it? We can’t be together. It’s too dangerous, I’m too dangerous. Please Quinn… just forget me.
QUINN: ….I can’t.




DAMON: This seat taken?
QUINN: Yes.
DAMON: Too bad.


Hmm,ne znam kako njih da nazovem xD Ramon? Laughing



DAMON: You must be Rachel. I’m Damon, Stefan’s brother.

Dyler



maznula sa tumblra xD

http://destinedtobe.tumblr.com/

59 Re: Glee on Thu 16 Dec 2010, 9:44 pm

DEstiny :3


Love Sucks
Love Sucks
Jaooooo fenomenalni su.

Duinn - NAJBOLJI ! Very Happy

Pa nije ni losa druga sezona,ali prva je bolja.
I moram da kazem da je epizoda sa Gvinet najbolja.




Kada sam videla da ce pevati Sway odusevila sam se.To mi je jedna od omiljenih pesama,ako ne i omiljena. Very Happy

Gviiiiiiiinet. srce srce srce srce

60 Re: Glee on Sat 18 Dec 2010, 1:07 pm

pendragons


Klaus' Bloody Hybrid.
Klaus' Bloody Hybrid.
awww Gvinet je definitivno bila najbolja!! juhuu cula sam da se vraca u seriju!JEEEEJ! Cerek Cerek
Mislim da se vraca i Jonathan Groff (Jesse) samo nije potvrdjeno kad,isto i Charice (Sunshine) Very Happy

OMG xD i ship Caroline/Puck Laughing Shocked

http://destinedtobe.tumblr.com/

61 Re: Glee on Sat 18 Dec 2010, 4:16 pm

DEstiny :3


Love Sucks
Love Sucks
Jeeeeeeeel?
Divno. Very Happy
Voliiiim ih ja sve. ♥

Ma ja ih sve sipujem. xD Al ozbiljno .. bilo kakvu kombinaciju da napravimo ispadne dobra. ^^

62 Re: Glee on Sat 18 Dec 2010, 8:35 pm

Dr. John Watson


Invited in
Invited in
Počeo sam gledati,trenutno sam na 4 epizodi i nmg ni reci koga sve volim nzm nim ni imena xD Serija je predobra =)

63 Re: Glee on Sat 18 Dec 2010, 11:03 pm

DEstiny :3


Love Sucks
Love Sucks
Jao super.
Kad odgledas vise javi utiske. ^^

64 Re: Glee on Sun 19 Dec 2010, 7:34 am

DEstiny :3


Love Sucks
Love Sucks
Moram dupli post da postavim al ovo je fenomenalno. Embarassed


Lea je genije.Kako peva AAAAAAAAJOOOOOOOJ. Klanja Se Klanja Se Klanja Se Klanja Se Klanja Se Klanja Se Klanja Se Klanja Se Klanja Se Klanja Se Klanja Se Klanja Se Klanja Se Klanja Se

65 Re: Glee on Sun 19 Dec 2010, 12:42 pm

Endzi


Klaus' Bloody Hybrid.
Klaus' Bloody Hybrid.
Ona ima predivan gLas!

66 Re: Glee on Sun 19 Dec 2010, 12:53 pm

Dr. John Watson


Invited in
Invited in
Odgledao sam i petu epizodu.
Od likova volim Finna,Rachel,Mercedes,Tinu,Pucka,Sue,Willa,ma uglavnom sve.
Oko Quinn se dvoumim posto je zasad malo ima.
Willova zena Terry(valjda xD) je luda skroz "Ovde ce nasa kćerka ili gej sin spavati" xD
Uglavnom volim ih zato sto su skroz ludi i rade ono sto najmanje ocekujem.
Sue(ona plava baba) je totalno luda,provale su joj 45454
Pjesme su im fantastične,svidjaju mi se ugl. sve.Dosad mi je najbolje ono u drugoj epizodi kad izvode predstavu pre skolom,pa je izmjene da Will ne zna.Koreografija im je Wow o.O xD
Kurt,za njega ne znam,nadam se da ce naci momka xDD
PS:Nadam se da sam svima dobro napisao imena =)

67 Re: Glee on Sun 19 Dec 2010, 6:50 pm

pendragons


Klaus' Bloody Hybrid.
Klaus' Bloody Hybrid.
Haha kad su izvodili "Push it"? haha mislim da im je taj nastup jedan od najboljih xDDD najbolja je Sue sa WTF facom xD.
Quinn je super!Videces srce

Leaaa kako divno pevaaaa srce srce predivnooo!

inace,otvorila sam Glee forum-u Srbiji ne postoji nijedan O.o pa ako neko zeli da pomogne (prvo oko osnovnih stvari,tipa kategorije na forumu,slike,vesti pa i reklama nek mi se javi na DM)...look sam pravila sama ali kao sto rekoh,mora da se jos sredi-nije gotov tako da ne bih postavljala link sad he

http://destinedtobe.tumblr.com/

68 Re: Glee on Sun 19 Dec 2010, 7:31 pm

Dr. John Watson


Invited in
Invited in
E da,bas taj.Tu su mi legendarni,svi su bili omg,ali Sue najjača xD
A da Lea,super pjeva ali su mi super i Mercedes i Finn.
A sto se tiče izgleda najvise volim Tinu(ona kineskinja,msm da se tako zove)
stil joj je 34556
A za forum,jedino ga mogu negdje reklamirati,sa ostalim stvarima sam slab xD

69 Re: Glee on Mon 20 Dec 2010, 11:26 pm

pendragons


Klaus' Bloody Hybrid.
Klaus' Bloody Hybrid.
Tina je bas cool!<3 najvise volim True colors,mnogo je dobro otpevala! srce
E samo da sredimo forum (Jovana,Ilija i ja) tako da ce i reklama super doci xD zahvaljujem unapred srce
ps.ako jos neko zeli,kad bude doslo vreme da pripomogne... he

http://destinedtobe.tumblr.com/

70 Re: Glee on Tue 21 Dec 2010, 8:26 am

DEstiny :3


Love Sucks
Love Sucks
Ma meni je Rachel najbolji lik.
Ona mi je jedinstvena. ^^
Al i svi ostali su super. Very Happy

71 Re: Glee on Tue 21 Dec 2010, 1:36 pm

Dr. John Watson


Invited in
Invited in
Da Tina njen stil,sminka itd. <3 A i Mercedes je precool =)
Ja volim provale od Rachel,najbolje mi je bilo ono kad je rekla da ima gej roditelje 45454

72 Re: Glee on Tue 21 Dec 2010, 8:36 pm

I.Love.You


Compelled
Compelled
Hahah, da, da, oni njeni gej očevi. xD Hahahaha
Mercedes je extra, i glas joj je.. *___*
Kurt ♥ jaadan, nikad da nadje nekog dečka Smile A volim ga inače, nije normalan, sa svim maskama i kremama za lice koje koristi xD
I Emmu volim jako Smile)

73 Re: Glee on Wed 22 Dec 2010, 8:57 pm

chocolateChanel.


Administrator
Administrator
svi kazu da je mng dobra serija. Very Happy za raspust cu poceti da gledam.♥


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Svako ima svoju srećnu zvezdu. Neka moja noćas prati tebe. ~

74 Re: Glee on Wed 22 Dec 2010, 9:43 pm

pendragons


Klaus' Bloody Hybrid.
Klaus' Bloody Hybrid.
Pogledaj par epizoda!Mozda ti se dopadne,mozda ne srce nije savrsena serija ali je volim ovakvu xD ima divne momente srce

E cool su mi ovi intervjui!












Jbg ne postoji intervju sa Leom ali evo nesto slicno!Cool je <3

http://destinedtobe.tumblr.com/

75 Re: Glee on Thu 23 Dec 2010, 9:20 pm

chocolateChanel.


Administrator
Administrator
Ocu Taychii Very Happy skiidam prvu epku xD javljam utiske cim pogledam srce


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Svako ima svoju srećnu zvezdu. Neka moja noćas prati tebe. ~

76 Re: Glee Today at 8:37 pm

Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 3 of 5]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

 » SPAM » Zabava » Televizija » Glee

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum