You are not connected. Please login or register

 » SPAM » Zabava » Televizija » 90210

90210

Go to page : 1, 2  Next

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 1 of 2]

1 90210 on Sun 04 Jul 2010, 12:54 pm

Damons'Girl*


First Bite
First Bite

90210 is a teen drama developed by Rob Thomas, Jeff Judah and Gabe Sachs, and the fourth series in the Beverly Hills, 90210 franchise created by Darren Star. 90210 is the first series produced by CBS Productions under the company's re-launch, but now produced by CBS Television Studios. The series premiered on The CW on September 2, 2008 with a two-hour series premiere event.
The series revolves around several teenage students at the fictional West Beverly Hills High, where Annie Wilson (Shenae Grimes) and Dixon Wilson (Tristan Wilds) begin attendance. Their father, Harry Wilson (Rob Estes), returns from Kansas to his childhood home of Beverly Hills with his family to care for his mother, former television star Tabitha Wilson (Jessica Walter), who has a drinking problem. Annie and Dixon struggle to adjust to their new lives while making new friends and adhering to their parents' wishes. 90210 features cast members from the original series; featured guests include Jennie Garth, Shannen Doherty, Tori Spelling, Ann Gillespie, and Joe E. Tata. However, after the conclusion of the second season none of these guests will be featured again.


IMDB: http://www.imdb.com/title/tt1225901/

http://twitter.com/TaRaNS95

2 Re: 90210 on Sun 04 Jul 2010, 1:16 pm

♥qυєєη σƒ sнα∂σωѕ♥


Werewolf in Town
Werewolf in Town
Gledala sam par epizoda. U pocetku je super, ali sto vise odmice, sve je dosadnije... :/
Neuspesna kopija GG.

3 Re: 90210 on Sun 04 Jul 2010, 1:43 pm

DEstiny :3


Love Sucks
Love Sucks
Slazem se sa Katarinom.Sve dosadnija i dosadnija :/ Bolji je stari 90210 Smile

4 Re: 90210 on Tue 06 Jul 2010, 11:48 am

MorgenStern


Dear Diary ...
Dear Diary ...
Gledala sam do otprilike 12 epizode, i smorila me je... Nemam zelju da nastavim.

Slazem se sa Katarinom.

5 Re: 90210 on Thu 08 Jul 2010, 3:49 pm

LoveSucks


Compelled
Compelled
♥qυєєη σƒ sнα∂σωѕ♥ wrote:Gledala sam par epizoda. U pocetku je super, ali sto vise odmice, sve je dosadnije... :/
Neuspesna kopija GG.

6 Re: 90210 on Sun 25 Jul 2010, 3:56 pm

chocolateChanel.


Administrator
Administrator
gledam xD tek na kraju sezone je dobraaa Smile


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Svako ima svoju srećnu zvezdu. Neka moja noćas prati tebe. ~

7 Re: 90210 on Sat 21 Aug 2010, 5:33 pm

Ilae90


At Mystic Grills
At Mystic Grills
Meni je 90210 predobra serija! Prva sezona je bila kul. Druga je sve bolja i bolja! Tek sam na pola sezone, ali cu gledati dalje vechers! Naomi je prelepa! ZNachi bash prelepa... A, pored nje... Hmmm... Naj lik bi bio Liam...

8 Re: 90210 on Sun 22 Aug 2010, 12:39 am

irenatuna


At Mystic Grills
At Mystic Grills
gledala nekoliko eps, bzv je

http://ajrinluv.deviantart.com/

9 Re: 90210 on Tue 24 Aug 2010, 10:04 pm

Nathan's girl.


Administrator
Administrator
Ja gledam. Meni je odlicna.
I nije GG kopija.


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _


One Tree Hill ♥
http://thevampdiaries.niceboard.net

10 Re: 90210 on Thu 26 Aug 2010, 1:45 am

Ilae90


At Mystic Grills
At Mystic Grills
Po meni nije uopshte kopija GG! Bash je sve super! Sad' jbg shot su bogati i ovi pa kao kopija odmah! xD

11 Re: 90210 on Fri 03 Sep 2010, 5:16 pm

Zox (:


Welcome to Mystic falls
Welcome to Mystic falls
Počela sam da gledam... pre neke dve nedelje. I pogledala sam sve epizode do sada. Znači, serija je sjajna. I uopšte nije GG, meni je mnoogo zanimljivije od GG.

Volim Naomi. Zapravo, omiljeni mi je lik. Mnogo je kul i prelepa je i jeste pogrešila za Cannona, ali jebote, pa šta!

Liam mi je sjajan. WUB! My guilty pleasure.

Annie mi je totalno dosadan lik. I činjenica da krade sve Naomine momke. Mada, sa Liamom bih volela da završi iako je Naomin. Jednostavno su... meant to be.

Silver mi deli drugo mesto omiljenih likova sa Liamom jer je sjajna i unikat. Ne toliko u drugoj sezoni koliko u prvoj, ali i dalje sjajna.

IIi mrzi me više da pišem. lol!

Šta očekujem od treće sezone: Lannie. Silver/Teddy. Naomi/Ozzie (mnogo bih volela da se vrati <3). Adrianna/Navid (iako je Havier bio SJAJAN!). Dixon/Liam (prijateljstvo, naravno Laughing)

http://www.twilightsrbija.com

12 Re: 90210 on Fri 03 Sep 2010, 6:19 pm

Ilae90


At Mystic Grills
At Mystic Grills
Ali,

Spoiler:
Teddy / Silver, not gonna happen, Teddy je gay! xD

i, josh ono shot me zanima je

Spoiler:
Ko od glavnih likova umire u prvoj epizodi trece sezone? Tako su najavili, ali ne pishe ko umire... :/

I, da...

Spoiler:
Liam / Annie is gonna happen, rekao je Matt Lanter u intervjuu da ce biti Annie / Liam poljubac uskoro!

I, chekam nove likove, mnogo me zanima shta ce biti dalje! Bash bash mnogo!

Meni je trenutno i inache Adrianna najbolja! Prelepa, lepo peva, ima extra ulogu. Sve veoma vrh! I jedva chekam Jessicin album da izadje in real life. Rekla je da ce biti u isto vreme otprilike kada i njen album u seriji! To je prekul! xD

#90210Love

13 Re: 90210 on Thu 16 Sep 2010, 6:54 pm

Zox (:


Welcome to Mystic falls
Welcome to Mystic falls
Gledala sam juče prvu epizodu treće sezone Smile

Znači, Havijer je umro. NE mogu da verujem :O I ne mogu da verujem da će Tedi biti gej. MIslim, nije otkriveno, samo iz tvog spojlera znam:)

Lannie su mi totalno sjajni. <3

http://www.twilightsrbija.com

14 Re: 90210 on Fri 17 Sep 2010, 1:04 am

Ilae90


At Mystic Grills
At Mystic Grills
Daaaa! Agreed! Ali, mene je Annie nervirala malo, i sada mislim da ce biti mnogo bolja! Jao, ma ko shisha Javier-a... Bitnod a ce Ade da pevaaaa sada mnogo vishe! <3

15 Re: 90210 on Mon 20 Sep 2010, 12:25 am

Zox (:


Welcome to Mystic falls
Welcome to Mystic falls
Mene je jako smarala Annie u 90% slučajeva ranije Smile Sada deluje kao da će biti bolja... Posebno sa Liamom, koga obožavam. <3

Naomi i Liama sam volela na početku i posle su mi nekako izgubili hemiju. Smile

A nije mi do Havijera toliko, koliko mi je bedak što će Ade imati ukradene pesme. MIslim, kul, biće joj karijera vrh, ali nijemi Ade-style. :S

A Naomi mi je mica i mnogo mi je žao nje. Smile

U, i Oscar mi deluje kao bićedobarlik. Laughing

http://www.twilightsrbija.com

16 Re: 90210 on Mon 18 Oct 2010, 12:32 pm

Dr. John Watson


Invited in
Invited in
Gledam seriju i nije losa. Smile

17 Re: 90210 on Wed 03 Nov 2010, 10:24 pm

Fire Bomb*93


Invited in
Invited in
Gledam...mada tek zavrsavam prvu sezonu...
Hm...Ovo stalno uporedjuju sa GG...sto mi nema smisla jer ovo nije ni za prineti GG. Mislim...svidja mi se serija,na neki nacin ima dusu i bavi se ozbiljnijim problemima od GG,ali retko da se nesto desava,ume da bude prilicno monotona. Sad mi paznju drzi Liam...Very Happy Presladak,obozavam Matt Lantera...Very Happy
Omiljene uloge...paaaa...Adriana i Navid su mi sad super...Silver i Dixon od samog pocetka...I sad polako pocinju da mi se svidjaju Annie i Liam...Very Happy

18 Re: 90210 on Wed 01 Dec 2010, 11:29 pm

Zox (:


Welcome to Mystic falls
Welcome to Mystic falls
Meni je 90210 daleko bolja nego Gossip Girl. Smile

A inače, što se novih epizoda tiče... Silver ♥ Naomi ♥ Annie i onaj Liamov brat kako se zvašee haha skroz je mica ♥ ali Lannie su mi nekako draži i dalje Smile ♥ E, i Ivy i Dixon su duše! ♥ A Oscar mi je kao lik... uau. ♥

http://www.twilightsrbija.com

19 Re: 90210 on Thu 02 Dec 2010, 9:04 pm

Fire Bomb*93


Invited in
Invited in
Jeeeeeeee,konacno neko ko gleda...Smile Ja ne podnosim Liamovog brata,aaaaaaaaa!!! I zelim Lannie ponovo zajedno...! xD I zelim da vise raskrinkaju Cannona...Very Happy Btw..ja sam gledala do sedme epizode trece sezone,za ostale ne mogu da nadjem prevod...:/

20 Re: 90210 on Thu 02 Dec 2010, 9:17 pm

Starlight


Moderator
Moderator
ja sam gledala prvu verziju serije, bas sam je obozavala, ovu drugu nemam zelju da gledam...


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _



"Because in the end when you lose somebody, every candle, every prayer, is not going to make up for the fact the only thing that you have left is a hole in your life where that somebody used to be and a rock with a birthday carved into it that I'm pretty sure is wrong."

21 Re: 90210 on Fri 03 Dec 2010, 9:11 am

Fire Bomb*93


Invited in
Invited in
Gledaj,obavezno...Smile Prva sezona je dosadna,ali druga i treca su pre pre predobre! Wink

22 Re: 90210 on Sun 12 Dec 2010, 12:03 am

♥Stelena♥


Someone's New in Your World
Someone's New in Your World
Postala je dosadna, svi spavaju zajedno.. Jedva skontas ko je s kim Very Happy
Nova epizoda novi par Razz

23 Re: 90210 on Sat 19 Mar 2011, 3:38 pm

Lidija


Someone's New in Your World
Someone's New in Your World
Gledam seriju

24 Re: 90210 on Sat 19 Mar 2011, 3:52 pm

Starlight


Moderator
Moderator
ja odgledala jednu epizodu i nije mi se dopalo... nekako mi deluje kao da su skupili lose delove One tree hilla i O.C.Californie i ubacili neka podsecanja na originalnu verziju serije.


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _



"Because in the end when you lose somebody, every candle, every prayer, is not going to make up for the fact the only thing that you have left is a hole in your life where that somebody used to be and a rock with a birthday carved into it that I'm pretty sure is wrong."

25 Re: 90210 on Thu 07 Jul 2011, 10:39 am

fearless.


You Are in Love With a Vampire
You Are in Love With a Vampire
Meni je super Smile

26 Re: 90210 Today at 10:12 pm

Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 1 of 2]

Go to page : 1, 2  Next

 » SPAM » Zabava » Televizija » 90210

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum