You are not connected. Please login or register

Stefan & Damon

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11 ... 17  Next

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 5 of 17]

101 Re: Stefan & Damon on Wed 26 Jan 2011, 9:53 am

daray


Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Wearing Your Pro Infinitio Rings.
kao posramljeno xD

http://horizoninblack.tumblr.com

102 Re: Stefan & Damon on Wed 26 Jan 2011, 12:35 pm

Endzi


Klaus' Bloody Hybrid.
Klaus' Bloody Hybrid.
Come on Nina get with the program!
Paul-ova faca je najjaca XD

103 Re: Stefan & Damon on Wed 26 Jan 2011, 1:53 pm

Warrior Princess


Original Vampire
Original Vampire
Ne moze oboje Nina!(preporucujem ti Damona) Smile

104 Re: Stefan & Damon on Wed 26 Jan 2011, 4:08 pm

Endzi


Klaus' Bloody Hybrid.
Klaus' Bloody Hybrid.
.Severus Snape. <3 wrote:


Divnodivnodivnodivno. ♥
Stemon. Cerek

Prelep je video !! srce

105 Re: Stefan & Damon on Wed 26 Jan 2011, 11:08 pm

daray


Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Princess Of Darkness wrote:Ne moze oboje Nina!(preporucujem ti Damona) Smile

Svi preporucuju Damona Razz
Ma ona to da Paul ne misli da njegovog lika niko ne voli xD

http://horizoninblack.tumblr.com

106 Re: Stefan & Damon on Wed 26 Jan 2011, 11:31 pm

TheVampOne


Dear Diary ...
Dear Diary ...
Endzi wrote:
.Severus Snape. <3 wrote:


Divnodivnodivnodivno. ♥
Stemon. Cerek

Prelep je video !! srce
Obožaaaavam ih <3

107 Re: Stefan & Damon on Sun 06 Feb 2011, 2:46 pm

Vamp girl


At Mystic Grills
At Mystic Grills
Iako se ne podnose,za sta je prvobitno Ketrin kriva,ja sam jos na pocetku cele price sumnjala kako nije sve onako kako izgleda.Njih dvojica se vole,iako to ne pokazuju.Dejmon nije takva smaracina za kakvog sam ga smatrala Laughing On je spreman da se zrtvuje zarad njemu dragih osoba.Iako glumi hladnocu,iako je surov, u njemu ima i dobrote,a Stefan veruje u to. Iako su udaljeni jedan od drugog,zbog proslosti,zbog Elene,oni ipak gaje bratsku ljubav jedan prema drugog. Cak i Dejmon,sigurna sam.

108 Re: Stefan & Damon on Sun 06 Feb 2011, 3:28 pm

Endzi


Klaus' Bloody Hybrid.
Klaus' Bloody Hybrid.
Vamp girl wrote:Iako se ne podnose,za sta je prvobitno Ketrin kriva,ja sam jos na pocetku cele price sumnjala kako nije sve onako kako izgleda.Njih dvojica se vole,iako to ne pokazuju.Dejmon nije takva smaracina za kakvog sam ga smatrala Laughing On je spreman da se zrtvuje zarad njemu dragih osoba.Iako glumi hladnocu,iako je surov, u njemu ima i dobrote,a Stefan veruje u to. Iako su udaljeni jedan od drugog,zbog proslosti,zbog Elene,oni ipak gaje bratsku ljubav jedan prema drugog. Cak i Dejmon,sigurna sam.

Dejmon smaracina?! Shocked

Ovo prvi put vidim da je neko nesto napisao tako nesto o njemu Laughing

109 Re: Stefan & Damon on Sun 06 Feb 2011, 5:26 pm

Mαяi♥


First Bite
First Bite
Endzi wrote:
Vamp girl wrote:Iako se ne podnose,za sta je prvobitno Ketrin kriva,ja sam jos na pocetku cele price sumnjala kako nije sve onako kako izgleda.Njih dvojica se vole,iako to ne pokazuju.Dejmon nije takva smaracina za kakvog sam ga smatrala Laughing On je spreman da se zrtvuje zarad njemu dragih osoba.Iako glumi hladnocu,iako je surov, u njemu ima i dobrote,a Stefan veruje u to. Iako su udaljeni jedan od drugog,zbog proslosti,zbog Elene,oni ipak gaje bratsku ljubav jedan prema drugog. Cak i Dejmon,sigurna sam.

Dejmon smaracina?! Shocked

Ovo prvi put vidim da je neko nesto napisao tako nesto o njemu Laughing
I ja xD Neznam sto bi nekome tako nesto palo na pamet uopste Razz Ja sam se odusevila njima cim sam ga videla i znala sam da ce pored njega serija da bude mnoogo zanimljivija nego sto bi bila da nije njega Razz xD

110 Re: Stefan & Damon on Sun 06 Feb 2011, 7:25 pm

Dr. John Watson


Invited in
Invited in
Pa i mene je smarao.Strasno.Sve do pred kraj prve sezone.
A njih dvojica su super,i vole se sto kazete xD

111 Re: Stefan & Damon on Sun 06 Feb 2011, 7:42 pm

ikicaD&E


Welcome to Mystic falls
Welcome to Mystic falls
mene ce Damon poceti da smara ako nastavi sa neprestanim izlivima osecanja,ranije je bio zabavniji Twisted Evil Very Happy

112 Re: Stefan & Damon on Sun 06 Feb 2011, 8:06 pm

Mαяi♥


First Bite
First Bite
Ja mislim da nece on tako jos dugo...on tako uvek..malo pokaze osecanja i odmah pocne da gradi " zidove" oko sebe da ga ne bi drugi povredili...Kath ga je zeshce namucila...Sad

113 Re: Stefan & Damon on Wed 09 Feb 2011, 3:29 pm

Vamp girl


At Mystic Grills
At Mystic Grills
To je u pocetku bilo moje vidjenje Dejmona ^^ Al posle mi je postao interesantniji.

114 Re: Stefan & Damon on Sun 13 Feb 2011, 11:30 pm

pendragons


Klaus' Bloody Hybrid.
Klaus' Bloody Hybrid.
Damon i pojam smaranje,smor i sl. jednostavno ne idu u istoj recenici. Laughing Sorry.

Anyway,nadjoh ovo-mnogo je CAKANOOOOOOOOoooooo Cerek (cakano-mislim na poredjenje sa mačićima xD)





akkkkjj umireeem juhuu

http://destinedtobe.tumblr.com/

115 Re: Stefan & Damon on Mon 14 Feb 2011, 10:19 am

TheVampOne


Dear Diary ...
Dear Diary ...
Aaaw baš je divnoooo srce

116 Re: Stefan & Damon on Mon 14 Feb 2011, 6:01 pm

chocolateChanel.


Administrator
Administrator
aaa miice Smile
Svidja mi se njihov sadasnji odnos ^^


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Svako ima svoju srećnu zvezdu. Neka moja noćas prati tebe. ~

117 Re: Stefan & Damon on Wed 13 Apr 2011, 9:53 pm

daray


Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Wearing Your Pro Infinitio Rings.


definitivno najjace xD

http://horizoninblack.tumblr.com

118 Re: Stefan & Damon on Thu 14 Apr 2011, 10:16 am

<3 Originals <3


Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Wearing Your Pro Infinitio Rings.
little.disaster wrote:

definitivno najjace xD

hahahah ovo na kraju totalno zvuci kao nesto sto bi Stefan rekao hahah xD

119 Re: Stefan & Damon on Thu 14 Apr 2011, 12:44 pm

Warrior Princess


Original Vampire
Original Vampire
Haha,taj Damon! 45454

120 Re: Stefan & Damon on Thu 14 Apr 2011, 1:52 pm

Mrs.Somerhalder


First Bite
First Bite
Slazem se da Damon nikad nije smarao,niti ce!
Ja sam se u njega zaljubila cim sam ga videla prvi put u seriji! Very Happy
Ova slika sa Edwardom je najjaca. ^^ Videla sam je jos odavno. :)A onda s macicima gore je predivna. :3

http://twitter.com/MayaError

121 Re: Stefan & Damon on Fri 15 Apr 2011, 4:10 pm

<3 Originals <3


Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Wearing Your Pro Infinitio Rings.
jedva cekam sledecu epizodu i malo onog rivalstva i svadje iz prve sezone xD wueeeeee

122 Re: Stefan & Damon on Fri 15 Apr 2011, 5:32 pm

Mαяi♥


First Bite
First Bite
OOOO, mozda zvucim zlobno, ali jedva cekam taj fight Very Happy

123 Re: Stefan & Damon on Fri 15 Apr 2011, 8:27 pm

<3 Originals <3


Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Wearing Your Pro Infinitio Rings.
Mαяi♥ wrote:OOOO, mozda zvucim zlobno, ali jedva cekam taj fight Very Happy

onda sam i ja zlobna ali taj deo epizode najvise zelim da vidim xD

124 Re: Stefan & Damon on Sat 16 Apr 2011, 9:23 am

Warrior Princess


Original Vampire
Original Vampire
Queen Of Shadows wrote:
Mαяi♥ wrote:OOOO, mozda zvucim zlobno, ali jedva cekam taj fight Very Happy

onda sam i ja zlobna ali taj deo epizode najvise zelim da vidim xD
I ja!Odavno se nisu svadjali! Very Happy