You are not connected. Please login or register

Damon & Elena ♥

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Next

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 3 of 40]

51 Re: Damon & Elena ♥ on Tue 22 Jun 2010, 9:02 pm

KathPierceTVD


Welcome to Mystic falls
Welcome to Mystic falls
Hvala xD Slazem se,mislim da Damon ipak oseca nesto prema Eleni,ali 146 godina nije malo...i mislim da je njegova ljubav daleko jaca prema Kath,a sad,zavisi kakva je ona sad kad se vrati. Ako se promenila...bice svega Very Happy JEDVA CEKAM! Delena is love <3 I am evil with you xD Twisted Evil

http://celebrity.school@forumotion.com

52 Re: Damon & Elena ♥ on Tue 22 Jun 2010, 9:03 pm

pendragons


Klaus' Bloody Hybrid.
Klaus' Bloody Hybrid.
A neee,nikako sa Katherine ...previse ga je sj^bala za ceo zivot Sad zasluzuje bolju od nje.

http://destinedtobe.tumblr.com/

53 Re: Damon & Elena ♥ on Tue 22 Jun 2010, 10:12 pm

Nathan's girl.


Administrator
Administrator
KathPierceTVD wrote:E vako...ja ne podnosim Stefana...zasto? Zato sto je potpuno hladna,prazna i bezlicna osoba.

Andd WTF?
Da si navela neki drugi razlog,pa i ajde.Ali ovo je majke mi smesno.


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _


One Tree Hill ♥
http://thevampdiaries.niceboard.net

54 Re: Damon & Elena ♥ on Tue 22 Jun 2010, 10:13 pm

KathPierceTVD


Welcome to Mystic falls
Welcome to Mystic falls
Pa ok,svako ima pravo na svoje misljenje,zar ne? Smile Meni je jednostavno njegova uloga blah Razz

http://celebrity.school@forumotion.com

55 Re: Damon & Elena ♥ on Tue 22 Jun 2010, 10:19 pm

pendragons


Klaus' Bloody Hybrid.
Klaus' Bloody Hybrid.
Eeee nemojte sad da mi se tu svadjate Laughing ili cu da vas bijem xD
ja sam najstarija i morate da me slusate Cool
salim se naravno Very Happy Wink Laughing
svako misli sta hoce,zar ne?
I drzimo se teme a to je Delena Very Happy a ne kakav je Stefan Very Happy moze? Wink


http://destinedtobe.tumblr.com/

56 Re: Damon & Elena ♥ on Wed 23 Jun 2010, 10:29 am

Mrs.Somerhalder


First Bite
First Bite
Compel.Me.Damon wrote:A neee,nikako sa Katherine ...previse ga je sj^bala za ceo zivot Sad zasluzuje bolju od nje.
Slazem se.Dosta je propatio zbog njega.Sad moze Elena. ^^

http://twitter.com/MayaError

57 Re: Damon & Elena ♥ on Wed 23 Jun 2010, 12:20 pm

.LoVe.rEaLly.SuCkS.


Someone's New in Your World
Someone's New in Your World
Ne znam sta bih vise dodala na vase komentare^^ Mislim na fanove Delene,naravno♥ ^^ (:

♥Delena♥4ver♥

58 Re: Damon & Elena ♥ on Wed 23 Jun 2010, 9:58 pm

DEstiny :3


Love Sucks
Love Sucks
Vampire ♥ wrote:
Compel.Me.Damon wrote:A neee,nikako sa Katherine ...previse ga je sj^bala za ceo zivot Sad zasluzuje bolju od nje.
Slazem se.Dosta je propatio zbog njega.Sad moze Elena. ^^

Slazem se i ja.Volimo mi Kath al ipak D. je D. < 3

59 Re: Damon & Elena ♥ on Wed 23 Jun 2010, 10:41 pm

LoveSucks


Compelled
Compelled
JoxY ^^ wrote:
Vampire ♥ wrote:
Compel.Me.Damon wrote:A neee,nikako sa Katherine ...previse ga je sj^bala za ceo zivot Sad zasluzuje bolju od nje.
Slazem se.Dosta je propatio zbog njega.Sad moze Elena. ^^

Slazem se i ja.Volimo mi Kath al ipak D. je D. < 3

Agree. (: Super je Katherine ... ali baš je bila bitch prema njemu. Zaslužuje on bolju (Elenu xD). Ma samo nek' je on happy. He deserves it. ^^

60 Re: Damon & Elena ♥ on Thu 24 Jun 2010, 8:55 am

Zla_Sam


Administrator
Administrator
srce srce srce


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _



just twenty seconds 'til you're no longer mine.
http://willyoudothisforme.tumblr.com/

61 Re: Damon & Elena ♥ on Thu 24 Jun 2010, 10:07 am

pendragons


Klaus' Bloody Hybrid.
Klaus' Bloody Hybrid.
divan je video 355 gledala sam ga davno ali sam skroz zaboravila na njega srce

http://destinedtobe.tumblr.com/

62 Re: Damon & Elena ♥ on Thu 24 Jun 2010, 10:48 am

LoveSucks


Compelled
Compelled
Zla_Sam wrote: srce srce srce


Obožavam ovaj video ... i pesmu. ♥

63 Re: Damon & Elena ♥ on Thu 24 Jun 2010, 12:03 pm

Love's bite


Invited in
Invited in
LoveSucks wrote:
JoxY ^^ wrote:
Vampire ♥ wrote:
Compel.Me.Damon wrote:A neee,nikako sa Katherine ...previse ga je sj^bala za ceo zivot Sad zasluzuje bolju od nje.
Slazem se.Dosta je propatio zbog njega.Sad moze Elena. ^^

Slazem se i ja.Volimo mi Kath al ipak D. je D. < 3

Agree. (: Super je Katherine ... ali baš je bila bitch prema njemu. Zaslužuje on bolju (Elenu xD). Ma samo nek' je on happy. He deserves it. ^^

Aham!Agree.


Zla_Sam wrote: srce srce srce


Awww!Obozavam ovaj vid!Pogledala sam ga jedno stotinak puta!xD

64 Re: Damon & Elena ♥ on Thu 24 Jun 2010, 4:55 pm

миранда переа♥


Compelled
Compelled
Mislim da su stvoreni jedno za drugo.
I volela bi da na kraju izabere Damona.
Ja ih obozavam posebno njihove trenutke...ono na kisi,ples
kad su putovali zajedno i sad bilo je mnogo tih i citata ne mogu se sad sjetiti
i tako xD

65 Re: Damon & Elena ♥ on Thu 24 Jun 2010, 5:02 pm

Twin.flames


Seeing Ghosts Of Your Past.
Seeing Ghosts Of Your Past.
Awww!Obozavam ovaj vid!Pogledala sam ga jedno stotinak puta!xD

Takodje. Smile

66 Re: Damon & Elena ♥ on Sat 26 Jun 2010, 2:31 pm

Zla_Sam


Administrator
Administrator
Ljudi, ja sad gledam po nekim forumima i definitivno ima najviše Delena fanova. xDD

I baš sam naišla na neku temu kao žašto volimo Delenu.
E sad, jeste da se to odnosi na knjige ali isto mislim da bi vam bilo zanimljivo da pročitat pa ću da stavim :

r e a s o n s w e ღ t h e m

1. Because she took his breath away.
2. Because the bad boy and the good girl belong together!
3. Because Damon is "the fiery breath beneath her wings".
4. Because however far she goes, "Damon seemed to lure her on just a little farther".
5. Because he is with her.
6. Because when she falls, he promises to catch her.
7. Because she was full of sorrow for ever having doubted him.
8. Because Damon is on her side.
9. Because she knows he's willing to die for her.
10. Because when their gazes meet, something electric passes between them.
11. Because their looks make her tingle all over.
12. Because Damon's eyes are filled with "hot, fierce pride in her"
13. Because she knows there's living flesh beneath the layers of stone he's wrapped around his heart.
14. Because he touches something deep inside her that makes her shiver.
15. Because when she was about to die, she was worried about him.
16. Because if Elena died, who would be there to understand him?
17. Because she's the one who pushes him.
18. Because she's the only one who tries to see what's really inside him.
19. Because "she loved Damon, too"
20. Because she promised she'd try, for him.
21. Because there's a "wildfire attraction" between them.
22. Because she knows it's useless to deny it.
23. Because her body responds to his.
24. Because Damon may pretend he doesn't care about Elena, but Stefan knows it's not true.
25. Because he doesn't want her to be cold.

355 355


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _



just twenty seconds 'til you're no longer mine.
http://willyoudothisforme.tumblr.com/

67 Re: Damon & Elena ♥ on Sat 26 Jun 2010, 4:01 pm

.LoVe.rEaLly.SuCkS.


Someone's New in Your World
Someone's New in Your World
Zla_Sam wrote:Ljudi, ja sad gledam po nekim forumima i definitivno ima najviše Delena fanova. xDD

I baš sam naišla na neku temu kao žašto volimo Delenu.
E sad, jeste da se to odnosi na knjige ali isto mislim da bi vam bilo zanimljivo da pročitat pa ću da stavim :

r e a s o n s w e ღ t h e m

1. Because she took his breath away.
2. Because the bad boy and the good girl belong together!
3. Because Damon is "the fiery breath beneath her wings".
4. Because however far she goes, "Damon seemed to lure her on just a little farther".
5. Because he is with her.
6. Because when she falls, he promises to catch her.
7. Because she was full of sorrow for ever having doubted him.
8. Because Damon is on her side.
9. Because she knows he's willing to die for her.
10. Because when their gazes meet, something electric passes between them.
11. Because their looks make her tingle all over.
12. Because Damon's eyes are filled with "hot, fierce pride in her"
13. Because she knows there's living flesh beneath the layers of stone he's wrapped around his heart.
14. Because he touches something deep inside her that makes her shiver.
15. Because when she was about to die, she was worried about him.
16. Because if Elena died, who would be there to understand him?
17. Because she's the one who pushes him.
18. Because she's the only one who tries to see what's really inside him.
19. Because "she loved Damon, too"
20. Because she promised she'd try, for him.
21. Because there's a "wildfire attraction" between them.
22. Because she knows it's useless to deny it.
23. Because her body responds to his.
24. Because Damon may pretend he doesn't care about Elena, but Stefan knows it's not true.
25. Because he doesn't want her to be cold.

355 355
Divno ^_^ ♥♥♥

68 Re: Damon & Elena ♥ on Sat 26 Jun 2010, 4:11 pm

pendragons


Klaus' Bloody Hybrid.
Klaus' Bloody Hybrid.
awwww predivno srce srce srce ...svi mi se svidjaju ali izdvojicu ove:


1. Because she took his breath away.
2. Because the bad boy and the good girl belong together!
6. Because when she falls, he promises to catch her.
9. Because she knows he's willing to die for her.
10. Because when their gazes meet, something electric passes between them.
13. Because she knows there's living flesh beneath the layers of stone he's wrapped around his heart.
14. Because he touches something deep inside her that makes her shiver.
15. Because when she was about to die, she was worried about him.
16. Because if Elena died, who would be there to understand him?
21. Because there's a "wildfire attraction" between them.
23. Because her body responds to his.


355 355

Milice odakle si ovo uzela? 355

http://destinedtobe.tumblr.com/

69 Re: Damon & Elena ♥ on Sat 26 Jun 2010, 4:16 pm

Zla_Sam


Administrator
Administrator
Pre, pre, predivno. srce

Ovde sam našla : DamonღElena Thread

Našla sam još puno stvari na ovu foru Very Happy
Samo ne znam da li da postavim.


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _



just twenty seconds 'til you're no longer mine.
http://willyoudothisforme.tumblr.com/

70 Re: Damon & Elena ♥ on Sat 26 Jun 2010, 4:27 pm

pendragons


Klaus' Bloody Hybrid.
Klaus' Bloody Hybrid.
O.o ovde ima toga...veceras cu da pogledam sve <3

stavljaj sve sto nadjes srce

http://destinedtobe.tumblr.com/

71 Re: Damon & Elena ♥ on Sat 26 Jun 2010, 4:36 pm

Twin.flames


Seeing Ghosts Of Your Past.
Seeing Ghosts Of Your Past.
2. Because the bad boy and the good girl belong together!
6. Because when she falls, he promises to catch her.
16. Because if Elena died, who would be there to understand him?
4. Because however far she goes, "Damon seemed to lure her on just a little farther".

Dodje mi da placem koliko sam se raznezila. Koliko je ovo lepo.


srce srce srce 355

72 Re: Damon & Elena ♥ on Sat 26 Jun 2010, 4:41 pm

LoveSucks


Compelled
Compelled
Zla_Sam wrote:Ljudi, ja sad gledam po nekim forumima i definitivno ima najviše Delena fanova. xDD

I baš sam naišla na neku temu kao žašto volimo Delenu.
E sad, jeste da se to odnosi na knjige ali isto mislim da bi vam bilo zanimljivo da pročitat pa ću da stavim :

r e a s o n s w e ღ t h e m

1. Because she took his breath away.
2. Because the bad boy and the good girl belong together!
3. Because Damon is "the fiery breath beneath her wings".
4. Because however far she goes, "Damon seemed to lure her on just a little farther".
5. Because he is with her.
6. Because when she falls, he promises to catch her.
7. Because she was full of sorrow for ever having doubted him.
8. Because Damon is on her side.
9. Because she knows he's willing to die for her.
10. Because when their gazes meet, something electric passes between them.
11. Because their looks make her tingle all over.
12. Because Damon's eyes are filled with "hot, fierce pride in her"
13. Because she knows there's living flesh beneath the layers of stone he's wrapped around his heart.
14. Because he touches something deep inside her that makes her shiver.
15. Because when she was about to die, she was worried about him.
16. Because if Elena died, who would be there to understand him?
17. Because she's the one who pushes him.
18. Because she's the only one who tries to see what's really inside him.
19. Because "she loved Damon, too"
20. Because she promised she'd try, for him.
21. Because there's a "wildfire attraction" between them.
22. Because she knows it's useless to deny it.
23. Because her body responds to his.
24. Because Damon may pretend he doesn't care about Elena, but Stefan knows it's not true.
25. Because he doesn't want her to be cold.

355 355


OMG... srce prelepo. 355

73 Re: Damon & Elena ♥ on Sat 26 Jun 2010, 4:43 pm

pendragons


Klaus' Bloody Hybrid.
Klaus' Bloody Hybrid.
Bite.me.Damon wrote:
2. Because the bad boy and the good girl belong together!
6. Because when she falls, he promises to catch her.
16. Because if Elena died, who would be there to understand him?
4. Because however far she goes, "Damon seemed to lure her on just a little farther".

Dodje mi da placem koliko sam se raznezila. Koliko je ovo lepo.


srce srce srce 355

predivno je 355

aww tako zelim da budu zajednoooo srce srce

moraju da budu :smrcc:

http://destinedtobe.tumblr.com/

74 Re: Damon & Elena ♥ on Sat 26 Jun 2010, 4:46 pm

Twin.flames


Seeing Ghosts Of Your Past.
Seeing Ghosts Of Your Past.
predivno je

aww tako zelim da budu zajednoooo

moraju da budu

Mnooogo je dobro. Smile Sad sam se sva s*ebala. Sad Kako da ne budu zajedno, kad su stvoreni jedno za drugo? Very Happy

75 Re: Damon & Elena ♥ on Sat 26 Jun 2010, 6:34 pm

Zla_Sam


Administrator
Administrator
Meni su najljepši :

1. Because she took his breath away.
5. Because he is with her.
6. Because when she falls, he promises to catch her.
7. Because she was full of sorrow for ever having doubted him.
8. Because Damon is on her side.
9. Because she knows he's willing to die for her.
13. Because she knows there's living flesh beneath the layers of stone he's wrapped around his heart.
14. Because he touches something deep inside her that makes her shiver.
15. Because when she was about to die, she was worried about him.
16. Because if Elena died, who would be there to understand him?
17. Because she's the one who pushes him.
18. Because she's the only one who tries to see what's really inside him.
20. Because she promised she'd try, for him.
24. Because Damon may pretend he doesn't care about Elena, but Stefan knows it's not true.
25. Because he doesn't want her to be cold.

355 355

Divni su. srce
Biće nam vrlo teško ako se ovo izdešava u seriji i na kraju ne završe zajedno.
Zamislite još kad nam Nina i Ian ovo dočaraju.
Uh. :smrcc:

lol, sad gledam na najvećem TVD forumu ima tema za Damona i Elenu i tema ima 1479 ispisanih stranica a tema za Stefana i Elenu 946 . xDDD


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _



just twenty seconds 'til you're no longer mine.
http://willyoudothisforme.tumblr.com/

76 Re: Damon & Elena ♥ Today at 6:33 pm

Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 3 of 40]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum